Reklamacje na rynku finansowym

Reklamacje na rynku finansowym

Reklamacje na rynku finansowym
 / 9 ‑ 10 lutego 2017 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

minął już rok od wejścia w życie ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Podmioty rynku finansowego mają obowiązek informowania klientów o procedurze składania i rozpatrywania reklamacji, w tym w szczególności mają obowiązek poinformować o miejscu i formie składania reklamacji, terminie rozpatrywania reklamacji oraz sposobie powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji.

Chcąc wyjść naprzeciw Państwa potrzebom przygotowaliśmy warsztaty Reklamacje na rynku finansowym, które odbędą się 9-10 lutego 2017 r., w Warszawie.

Celem spotkania jest zaprezentowanie wpływu zmian ustawy na proces reklamacyjny oraz pokazanie szeregu możliwości w oparciu o liczne case studies.

Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.

Kontakt w sprawie reklamacji może decydować o wielu późniejszych działaniach klienta: czy przedłuży współpracę, czy zarekomenduje nasz produkt swoim znajomym. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.

Jakie działania podjąć, aby klient nas nie opuścił i aby jego reklamacja nie przełożyła się na migrację? jak efektywnie zarządzać informacjami zwrotnymi od klientów? jakie są zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym – to tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą zaproszeni eksperci, praktycy zajmujący się na co dzień tematyką reklamacji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w warsztatach!

Aldona Mlonek - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 98 30
e-mail: a.mlonek@pb.pl

W programie m.in.:

  • Zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym
  • Efektywne zarządzanie informacjami zwrotnymi od klientów
  • Zarządzanie procesem reklamacji jako istotny element systemu zarządzania produktem finansowym
  • Klient Bumerang - czyli jak radzić sobie z klientami, którzy notorycznie składają reklamacje
  • Klauzule niedozwolone na rynku usług finansowych – identyfikacja, ryzyka i nowe kompetencje Prezesa UOKiK

Do udziału zapraszamy przede wszystkim Dyrektorów i Managerów departamentów:

  • Zarządzania Reklamacjami
  • Utrzymania Klienta
  • Obsługi Klienta
  • Jakości
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane i zajmujące się na co dzień tematyką reklamacji na rynku usług finansowych

Uczestnikom warsztatów gwarantujemy:

  • wiedzę na najwyższym poziomie
  • rozwiązania prezentowane przez doświadczonych ekspertów oparte o studia przypadków
  • pomysły, które można wdrożyć w swojej organizacji
  • atmosferę sprzyjającą twórczemu rozwiązywaniu problemów
  • certyfikat potwierdzający udział w warsztatach

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

hotel Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa)


Warszawa

Patron Medialny