Reklamacje na rynku finansowym

Reklamacje na rynku finansowym

11 lutego 2021 / Online

995 zł netto do 15 stycznia

1395 zł netto do 11 lutego

CYBER WEEK | 15% RABATU | KOD: CYBER_15

Cel

Serdecznie zapraszamy na konferencję „Reklamacje na rynku finansowym”, która odbędzie się 11 lutego 2021 r., w formule online.

Ochrona praw konsumenta w sektorze finansowym poddawana jest coraz precyzyjniejszym regulacjom prawnym. Konferencja ma na celu przedstawienie obecnie obowiązujących oraz planowanych regulacji dotyczących składania skarg, klauzul niedozwolonych oraz sposobów dostosowania się do nowego prawa przez instytucje finansowe. Zamysłem spotkania jest podzielenie się doświadczeniami w zakresie radzenia sobie z ilością reklamacji w branży finansowej oraz pokazanie szeregu możliwości zarządzania.

Zaproszeni eksperci podzielą się swoimi doświadczeniami oraz praktyką. Porozmawiamy m.in. o tym czy można odstąpić od umowy finansowej zawartej na odległość? Z jakich uprawnień konsumenckich korzystają przedsiębiorcy-konsumenci? Powiemy o prawnych aspektach wadliwej odpowiedzi na reklamację, o ustawowych wymogach co do treści reklamacji, skutkach braku odpowiedzi w terminie bądź przekazania błędnej informacji. Porozmawiamy również o nowoczesnych rozwiązaniach w obsłudze klientów , powiemy jakie są skuteczne sposoby na „zadowolenie” Klienta oraz jak budować odpowiednie doświadczanie klienta w oparciu o reklamacje.

Udział w konferencji pozwoli poznać stan prawny oraz praktyczne rozwiązania problemów związanych z rozpatrywaniem wniosków.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak tworzyć standardy obsługi reklamacji i skutecznie stosować ich egzekwowanie - ta konferencja będzie doskonałą wskazówką. 


Do udziału zapraszamy przede wszystkim pracowników departamentów:

  • Zarządzania Reklamacjami
  • Utrzymania Klienta
  • Obsługi Klienta
  • Jakości
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane i zajmujące się na co dzień tematyką reklamacji na rynku usług finansowych.

Program

Czwartek, 11 lutego

08:55

Rozpoczęcie konferencji

Online, ,
09:00

Reklamacje na rynku finansowym z perspektywy UOKiK

  • Przedstawiciel UOKiK
Online, ,
09:30

Przedsiębiorcy-konsumenci: twardy orzech do zgryzienia dla branży finansowej

  • Przemysław Rybicki, Radca prawny, Affre i Wspólnicy
  • Jakub Sadurski, Aplikant adwokacki, Affre i Wspólnicy
  • Kiedy mamy do czynienia z „przedsiębiorcą-konsumentem”

- Czym polega „zawodowy charakter umowy”

  • Z jakich uprawnień konsumenckich korzystają przedsiębiorcy-konsumenci ?

- Czy można odstąpić od umowy finansowej zawartej na odległość?

  • Klauzule abuzywne w relacjach z przedsiębiorcą-konsumentem

- Najczęściej występujące klauzule w branży finansowej

- Problem kursów walutowych stosowanych przez instytucje finansowe

  • Czy UOKIK wesprze przedsiębiorców-konsumentów?
Online, ,
10:30

Prawne aspekty wadliwej odpowiedzi na reklamację

  • Paweł Stykowski, Radca prawny specjalizujący się w prawie usług finansowych, w szczególności prawie ubezpieczeniowym i instrumentów finansowych, DWF
  • Ustawowe wymogi co do treści reklamacji
  • Skutki braku odpowiedzi w terminie
  • Skutki przekazania błędnej informacji
  • Raportowanie reklamacji
Online, ,
11:30

Przerwa

Online, ,
11:50

Skuteczne sposoby na „zadowolenie” Klienta. Nowoczesne rozwiązania w obsłudze klientów

  • Anna Kołodziejczyk, Leader, ING Bank Śląski S.A.
  • Adam Bilek, Specjalista ds. Relacji z Klientem, ING Bank Śląski S.A.
  • Podróż klienta – jak analizujemy i usprawniamy nasze procesy
  • FCR – jako narzędzie w budowaniu wizerunku i relacji z klientem
  • Selfservice – zwiększamy swoją dostępność i automatyzujemy procesy
  • Oczami klienta – jak oceniają nas klienci i jak my oceniamy siebie
Online, ,
12:50

Odpowiadanie na reklamacje – jak opakować te emocje?

  • Małgorzata Kamińska, Dyrektor Departamentu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Reklamacja Klienta jest prezentem… nasza odpowiedź jest wypadkową emocji po jego otwarciu
  • Język prosty czyli jaki? Komunikacja bez wielkich słów
  • Personalizacja – każdy gest ma znaczenie
Online, ,
13:50

Przerwa

Online, ,
14:20

Informacje zwrotne od klienta - doświadczenie w procesie reklamacyjnym

Online, ,
15:20

WARSZTATY Jak rozmawiać z Trudnym Klientem ? - kontekst negocjacyjny

  • Tomasz Marcinkowski, Trener – Praktyk
  • Skrypty rozmów a kreatywność Konsultanta  
  • Techniki negocjacyjne w sytuacjach konfrontujących z Klientem 
  • Wnioski ze zwycięstw / wnioski z przegranych - zarządzanie najlepszymi praktykami 
  • Zwiększanie wartości Klienta w czasie niepewności rynkowej
Online, ,
16:20

Zakończenie konferencji

Online, ,

Prelegenci

  • Adam Bilek

    Adam Bilek

    Specjalista ds. Relacji z Klientem ING Bank Śląski S.A.
  • Małgorzata Kamińska

    Małgorzata Kamińska

    Dyrektor Departamentu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Anna Kołodziejczyk

    Anna Kołodziejczyk

    Leader ING Bank Śląski S.A.
  • Tomasz Marcinkowski

    Tomasz Marcinkowski

    Trener – Praktyk
  • Przemysław Rybicki

    Przemysław Rybicki

    Radca prawny Affre i Wspólnicy
  • Jakub Sadurski

    Jakub Sadurski

    Aplikant adwokacki Affre i Wspólnicy
  • Paweł Stykowski

    Paweł Stykowski

    Radca prawny specjalizujący się w prawie usług finansowych, w szczególności prawie ubezpieczeniowym i instrumentów finansowych DWF

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

995 zł netto do 15 stycznia

Zarejestruj się