Reklamacje na rynku finansowym

Reklamacje na rynku finansowym

16 lutego 2016 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Reklamacje na rynku finansowym
 / 16 lutego 2016 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

przed sektorem finansowym trudny czas dostosowania swoich rozwiązań korporacyjnych do nowych obowiązków jakie nakłada na branżę ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Coraz większa świadomość konsumentów, kampanie uświadamiające ich prawa, a także zmiany w prawie powodują, że skuteczne zarządzanie reklamacjami niesie za sobą znacznie więcej obowiązków i wyzwań. Choć większość instytucji stosowała procesory reklamacyjne to z racji zupełnie nowej ustawy zapewne pojawią się pytania o właściwą interpretację poszczególnych zapisów i kompetencje nowego organu jakim staje się Rzecznik Finansowy.


Z myślą o Państwa potrzebach i w oparciu o Państwa oczekiwania przygotowaliśmy konferencję Reklamacje na rynku finansowym, która odbędzie się 16 lutego 2016r. w Warszawie. Celem, który przyświeca temu spotkaniu jest przedstawienie najważniejszych zmian, pokazanie szeregu możliwości w oparciu o case studies i udowodnienie, że reklamacja to tak naprawdę narzędzie służące lepszemu zrozumieniu potrzeb klientów, a tym samym uzyskania przewagi nad konkurencją. Swoją wiedzą dzielić się będą znakomici eksperci, praktycy zajmujący się tematyka reklamacji i osiągający w tym zakresie bardzo wymierne korzyści dla obu stron: klientów i własnej organizacji.

Dzięki udziałowi w tym wydarzeniu zaczerpną Państwo nowe pomysły i pogłębią swoją wiedzę na wiele tematów, w tym:

  • Skutki nowej ustawy dla biznesu – plany i harmonogram wdrożeń nowych regulacji
  • Rzecznik Finansowy i jego kompetencje – rola nowego urzędu
  • Jak zarządzać reklamacjami nie tracąc klientów
  • Reklamacja – zagrożenie czy szansa dla organizacji - Jak poprzez reklamacje zatrzymać klienta
  • Rola reklamacji w zarządzaniu jakością


Gorąco zachęcamy do udziału i rezerwacji miejsca już dzisiaj. Poza najwyższą jakością merytoryczną zadbaliśmy o to, by omawiane tematy oparte były na studiach przypadków, wiedza przekazywana przez doświadczonych ekspertów była na najwyższym poziomie, a atmosfera sprzyjała nawiązywaniu nowych relacji biznesowych, które mogą pomóc w rozwiązywaniu wyzwań, jakie staną przed Państwem w przyszłości.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji
Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 98 30
fax.(22) 333 97 78
e-mail: r.grzeszczak@pb.pl


Do udziału w konferencji zapraszamy przede wszystkim Dyrektorów i Managerów departamentów:

  • Zarządzania Reklamacjami
  • Utrzymania Klienta
  • Obsługi Klienta
  • Jakości
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane i zajmujące się na co dzień tematyką reklamacji na rynku usług finansowych

Uczestnikom konferencji gwarantujemy:
  • wiedzę na najwyższym poziomie
  • rozwiązania prezentowane przez doświadczonych ekspertów oparte o studia przypadków
  • pomysły, które można wdrożyć w swojej organizacji
  • atmosferę sprzyjającą twórczemu rozwiązywaniu problemów, na jakie napotykają Państwo w swojej organizacji
  • certyfikat potwierdzający udział w konferencji

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny