Reklamacje, skargi, odwołania w sektorze finansowym

Reklamacje, skargi, odwołania w sektorze finansowym

Reklamacje, skargi, odwołania w sektorze finansowym
 / 12 lutego 2015 / Warszawa

Cel

Zarządzanie procesem reklamacji w branży finansowej jest niezwykle ważnym elementem budowania wizerunku banku czy ubezpieczyciela. Szybkie i efektywne rozpatrzenie reklamacji przekłada się nie tylko na wizerunek, który odgrywa szczególną rolę w przypadku instytucji finansowych, ale także bezpośrednio na zadowolenie klientów, a co za tym idzie ich przywiązanie i lojalność w stosunku do marki.
Jak zatem usprawnić proces reklamacji i sprawić, że stanie się on wyznacznikiem wysokiej jakości obsługi klienta? Jakie umiejętności powinni posiadać nasi pracownicy, by mogli w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji przyjąć i rozpatrzeć reklamację, tak aby zadowolić klienta.


Przyjdź i wraz z najlepszymi ekspertami odkryj wszystkie praktyczne aspekty reklamacji, skarg i odwołań, przekonaj się, że efektywne rozpatrzenie reklamacji, skarg i odwołań może być Twoją najważniejszą wizytówką na rynku!

Warsztaty zostały stworzone z myślą o przedstawicielach sektora finansowego, przede wszystkim pracownikach działów reklamacji, obsługi klienta, jakości,
zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów.


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w warsztacie!

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Miejsce

Polonia Palace


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny