online
Konferencja
7 grudnia 2022
7 grudnia 2022
Relacje ze związkami zawodowymi w 2023 r.
Związki Zawodowe '23
Negocjacje / Aspekty prawne / Praktyczne wskazówki

Cel

Mam ogromny zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w wyjątkowej konferencji poświęconej tematyce zarządzania relacjami ze związkami zawodowymi, która odbędzie się 7 grudnia br. Będzie to unikatowe wydarzenie, podczas którego poruszymy kluczowe aspekty prawne oraz przedstawimy praktyczne wskazówki niezbędne w negocjacjach ze związkami zawodowymi.


Podczas konferencji, omówimy również najważniejsze wyzwania dla dialogu społecznego w Polsce z perspektywy głównych interesariuszy: rządu, pracodawców i związków zawodowych. Znamienici eksperci zaprezentują najlepsze praktyki z różnych obszarów dialogu społecznego na poziomie pracodawców. Pokażą również, różne formy dialogu społecznego w zależności od przedmiotu rozmów oraz ocenią aktualne oraz planowane rozwiązania prawne z punktu widzenia zgodności z prawem międzynarodowym oraz europejskim.


Podczas konferencji m.in.:

  • Aktualny stan prawny, planowane zmiany oraz wyzwania w kontekście dialogu społecznego w 2023 roku
  • Środki prawne przysługujące pracodawcy w nielegalnym sporze zbiorowy
  • Dialog społeczny przy wdrażaniu pracy zdalnej oraz kontroli trzeźwości
  • Związki zawodowe a agencje pracy tymczasowej
  • Negocjacje płacowe w świetle praktyki
  • Dialog społeczny przy restrukturyzacji
  • Negocjacje ze związkami zawodowymi w grupach kapitałowych

Ponadto zaprosimy do udziału w wyjątkowym panelu dyskusyjnym, dotyczącym perspektywy zmian legislacyjnych, kluczowych w negocjacjach ze Związkami Zawodowymi, z udziałem przedstawicieli Pracodawców, Związków Zawodowych oraz Strony Rządowej.



Zapraszamy serdecznie do udziału w konferencji,

Magdalena Marczak-Makowska

Project Manager, Puls Biznesu


PATRON MERYTORYCZNY

Prof. UW dr hab Krzysztof Walczak

Partner w C&C Chakowski & Ciszek

 


Co gwarantujemy?

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Udział znakomitych i doświadczonych prelegentów – praktyków
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę


Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu HR
  • Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu ds. Administracyjno-Socjalnych
  • Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu ds. relacji ze związkami zawodowymi
  • Właścicieli/Prezesów/Kadrę Zarządzającą
  • Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu compliance
  • Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu prawnego
  • Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów Biura Zarządu
  • Przedstawicieli związków zawodowych
  • Przedstawicieli organizacji pracodawców 

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online