
Relacje ze związkami zawodowymi w 2023 r.
Cel
Mam ogromny zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w wyjątkowej konferencji poświęconej tematyce zarządzania relacjami ze związkami zawodowymi, która odbędzie się 7 grudnia br. Będzie to unikatowe wydarzenie, podczas którego poruszymy kluczowe aspekty prawne oraz przedstawimy praktyczne wskazówki niezbędne w negocjacjach ze związkami zawodowymi.
Podczas konferencji, omówimy również najważniejsze wyzwania dla dialogu społecznego w Polsce z perspektywy głównych interesariuszy: rządu, pracodawców i związków zawodowych. Znamienici eksperci zaprezentują najlepsze praktyki z różnych obszarów dialogu społecznego na poziomie pracodawców. Pokażą również, różne formy dialogu społecznego w zależności od przedmiotu rozmów oraz ocenią aktualne oraz planowane rozwiązania prawne z punktu widzenia zgodności z prawem międzynarodowym oraz europejskim.
Podczas konferencji m.in.:
- Aktualny stan prawny, planowane zmiany oraz wyzwania w kontekście dialogu społecznego w 2023 roku
- Środki prawne przysługujące pracodawcy w nielegalnym sporze zbiorowy
- Dialog społeczny przy wdrażaniu pracy zdalnej oraz kontroli trzeźwości
- Związki zawodowe a agencje pracy tymczasowej
- Negocjacje płacowe w świetle praktyki
- Dialog społeczny przy restrukturyzacji
- Negocjacje ze związkami zawodowymi w grupach kapitałowych
Ponadto zaprosimy do udziału w wyjątkowym panelu dyskusyjnym, dotyczącym perspektywy zmian legislacyjnych, kluczowych w negocjacjach ze Związkami Zawodowymi, z udziałem przedstawicieli Pracodawców, Związków Zawodowych oraz Strony Rządowej.
Zapraszamy serdecznie do udziału w konferencji,
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager, Puls Biznesu
PATRON MERYTORYCZNY
Prof. UW dr hab Krzysztof Walczak
Partner w C&C Chakowski & Ciszek
Co gwarantujemy?
- Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
- Udział znakomitych i doświadczonych prelegentów – praktyków
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Do udziału w konferencji zapraszamy:
- Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu HR
- Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu ds. Administracyjno-Socjalnych
- Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu ds. relacji ze związkami zawodowymi
- Właścicieli/Prezesów/Kadrę Zarządzającą
- Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu compliance
- Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów działu prawnego
- Dyrektorów/Kierowników/Menedżerów Biura Zarządu
- Przedstawicieli związków zawodowych
- Przedstawicieli organizacji pracodawców
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy