Robotyzacja i AI w contact center

Robotyzacja i AI w contact center

14 kwietnia 2021 / online

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w II edycji konferencji: Robotyzacja i AI w contact center, która odbędzie się w formule online. Podczas zeszłej edycji pokazywaliśmy przede wszystkim jak zoptymalizować współpracę roboty- ludzie i pokonać obiekcje załogi przed robotyzacja procesów. Podczas tej edycji chcemy przekazać wiele praktycznych uwag dotyczacych wdrożenia botów, optymalizacji ich roli, ale też znalezienia odpowiedzi jakie rozwiązania cenią klienci.

Prowadzący zaprezentują liczne case-y i podzielą się swoją praktyczną wiedzą.

Wśród omawianych kwestii m.in.:

  • Czy konsultanci w CC znikną jak telefonistki wyparci przez technologię?
  • Gdzie roboty są świetne, a gdzie wręcz przeciwnie
  • Kiedy wdrożenie robota na pewno się nie uda
  • Współpraca z robotem ramię w ramię
  • „Kolega robot” paradoksalnie przywraca ludzkie oblicze pracy w contact center
  • Jak obsadzić hosta w odpowiedniej roli w firmie?
  • Gdzie host sprawdzi się najlepiej?
  • Czy host na siebie zarobi?
  • Inteligencja hosta, czyli jak dobrze znasz swój proces obsługi?
  • Charakter hosta, czyli jak dobrze znasz swoich klientów?
  • Host jako współpracownik contact center
  • Wdrożenie bota w proces obsługi klienta i ocena efektywności procesu
  • Nadzór nad pracą bota i doskonalenie procesu
  • Badanie i ocena efektywność bota
  • Badanie i jakość obsługi bota
  • Budowa wartości dla klienta poprzez automatyzację obsługi
  • Kiedy chat bot psuje relacje z klientami i przeszkadza w sprzedaży?
  • Kreowanie wartości w procesie automatycznej obsługi klientów
  • Chat bot jako element większego procesu
  • Tworzenie mikrodoświadczeń
  • Od czego zacząć przygotowanie wdrożenia wyróżniających się rozwiązań
  • Wyzwania w automatyzacji oraz sposoby pracy z nimi
  • Przykłady automatyzacji z użyciem różnych technologii

Uczestnicząc:

  • Uzyskasz praktyczną i aktualną wiedzę, którą będziesz mógł zastosować w swojej firmie
  • Dowiesz się jak tymi procesami zarządzają inni
  • Uzyskasz odpowiedzi na pytania, rozwiejesz wątpliwości
  • Poznasz spojrzenie klientów na robotyzację w contact center
  • W zwartej czasowo formule uzyskasz kompleksową wiedzę
  • Łatwiej podejmiesz decyzje co do kierunku swoich działań

Weź udział w II edycji konferencji, która spotkała się z pozytywnym odbiorem uczestników, poznaj inne, niezwykle ważne kwestie z obszaru robotyzacji i AI, uwzględniajace specyfikę contact center.

Zgłoś swój udział już dziś !

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online