RODO w czasach kryzysu. Czego nauczyliśmy się w 2020 r.

RODO w czasach kryzysu. Czego nauczyliśmy się w 2020 r.

3 grudnia 2020 / Online

Cel

Mijający rok był trudny dla osób zajmujących się ochroną danych osobowych. Zagadnienia, którymi zawodowo zajmowało się wielu z Państwa i które budziły największe wątpliwości, chcielibyśmy omówić podczas niniejszej konferencji pomimo, że wiele z nich nie doczekało się „urzędowego” opracowania.

Wiemy, że dla wielu z Państwa wciąż interesującym tematem jest Covid i tarcie pomiędzy ochroną danych osobowych, prawem pracy i wolnością i bezpieczeństwem prowadzenia działalności gospodarczej. Z drugiej strony, mniej więcej w tym samym czasie, rynek musi zderzyć się z post-Schremsową rzeczywistością i ponownie się pochylić nad kwestią transferu danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. To o tyle trudne, że w obu przypadkach nawet organy ochrony danych zdają się mieć wątpliwości, jak przedsiębiorcy mają radzić sobie z tymi problemami.

Naszą ambicją jest pokazanie Państwu jak w mijającym roku ukształtowała się praktyka Prezesa UODO oraz wybranych organów ochrony danych z innych państw UE w wybranych przez nas obszarach. Zaprosiliśmy starannie dobranych ekspertów i znakomitych gości, którzy zgodzili się podzielić z Państwem swoim doświadczeniem związanym zarówno z Covidem, post-Schremsową rzeczywistością ale też bardziej tradycyjnymi problemami, jak przetwarzanie danych kontaktowych osób prawnych.

Podczas Konferencji poruszymy następujące tematy:

  • Sprawa Schrems II i jej konsekwencje dla polskich firm
  • Czy polscy przedsiębiorcy mogą bezpiecznie korzystać z usług cloudowych po wyroku Schrems II
  • RODO w HR w czasach COVID-u. Jakie problemy praktyczne napotkali polscy przedsiębiorcy w związku z pandemią, i jak sobie z nimi radzili?
  • Organizacja pracy w okresie pandemii a kwestie ochrony danych osobowych
  • Telemarketing i komunikacja elektroniczna. Co zmieni się w związku z nowym Prawem Komunikacji Elektronicznej


Serdecznie zapraszamy

Renia Grzeszczak                                                                   

Project Manager – Team Leader, Puls Biznesu     

 r. pr. Marcin Lewoszewski                                  

Kobylańska Lewoszewski Mednis

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online