RODO w marketingu - pierwsze doświadczenia i interpretacje

RODO w marketingu - pierwsze doświadczenia i interpretacje

RODO w marketingu - pierwsze doświadczenia i interpretacje
 / 14 ‑ 15 stycznia 2019 / Warszawa

Cel

25 maja 2018 weszła w życie regulacja RODO, która stanowi największą od lat trudność w implementacji, a jednocześnie jest przedmiotem licznych, błędnych interpretacji. Marketing stanowi jeden z kluczowych obszarów, gdzie stykamy się z danymi osobowymi na szeroką skalę. Trudno też wyobrazić sobie współczesną firmę bez efektywnych działań na tym polu.


Podczas Konferencji przedstawimy, jak przebiegają i jaki mają efekt pierwsze postępowania kontrolne, sankcje na gruncie RODO, pierwsze doświadczenia i interpretacje.


Poprosiliśmy znakomitych ekspertów zajmujących się ochroną danych osobowych, aby przedstawili Państwu kluczowe, najtrudniejsze wymogi RODO oraz pokazali, jak im optymalnie sprostać. Wśród prelegentów znajdą się prawnicy mający wieloletnie doświadczenie związane z ochroną danych osobowych, ale także przedstawione zostaną liczne case studies wdrożeń RODO na przykładach firm: Orange, Benefit Systems, Onet/RASP, PLL LOT, Medicover, RTB House, OLX. Zaprezentujemy co stanowiło największe wyzwanie, jakie konkretne problemy wynikły przy wdrożeniach oraz co wymaga bezwzględnej poprawy w kolejnych miesiącach.


To bezcenne doświadczenie, z którym chcielibyśmy się z Państwem podzielić, wyjaśnić wątpliwości, obalić narosłe wokół RODO mity i przekazać jak efektywnie funkcjonować po RODO, nie tracąc na wymaganej skuteczności.


Pokażemy jakich działań unikać w wielu obszarach marketingu i jak trwale wprowadzić pewne bezpieczne rozwiązania, które pozwolą nam się poczuć pewniej na gruncie dobrych praktyk w zakresie RODO.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Miejsce

Hotel Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1)


Warszawa

Partner Merytoryczny

  • Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy Sp. j. jest jedną z wiodących kancelarii prawnych działających na rynku polskim. Specjalizuje się przede wszystkim w takich dziedzinach jak: TMT, ochrona danych osobowych, IT, prawo własności intelektualnej, prawo konkurencji i ochrony konsumentów, prawo reklamy i promocji, zamówienia publiczne. Zespół kancelarii liczy ponad 55 prawników, w skład którego wchodzą: adwokaci, radcowie prawni, doktorzy nauk prawnych, rzecznicy patentowi, aplikanci adwokaccy i radcowscy oraz doktoranci i młodsi prawnicy. Potwierdzeniem renomy Kancelarii są jej wysokie miejsca w krajowych i międzynarodowych rankingach firm prawniczych. Kancelaria współpracuje stale z ponad 100 przedsiębiorcami, wśród których znajdują się zarówno krajowe podmioty gospodarcze, jak i inwestorzy zagraniczni, a także międzynarodowe korporacje.