ROI w działaniach marketingowych

ROI w działaniach marketingowych

12 czerwca 2014 / Warszawa, Hotel Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45

ROI w działaniach marketingowych
 / 12 czerwca 2014 / Warszawa

Cel

W dobie nowego marketingu warto korzystać ze skutecznych i efektywnych rozwiązań marketingowych. Takich, które pozwalają nam zrealizować założone cele i ocenić, czy dobrze zainwestowaliśmy nasze budżety. Jak wybrać odpowiednie narzędzia marketingowe? Jak policzyć, czy wybór się opłacił? Czy ROI jest tym wskaźnikiem rentowności, który najlepiej sprawdza się w analizie wydatków i przychodów w marketingu? Jak optymalnie planować działania marketingowe pod kątem efektywności kosztowej? Jak uczyć swoje zespoły patrzenia na marketing również przez pryzmat pieniędzy?

Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie, które pozwoli Państwu poznać i nauczyć się narzędzi, które mogą zrewolucjonizować i zoptymalizować koszty działań marketingowych!

UWAGA! Tylko u nas warsztaty z udziałem doświadczonych trenerów oraz najlepszych praktyków- przedstawicieli samego Google'a oraz Facebooka!

Podczas seminarium uczestnicy:

  • Dowiedzą się jak można wykorzystać wskaźnik rentowności ROI w marketingu.
  • Nauczą się, jak ocenić skuteczność i efektywność działań reklamowych w Internecie.
  • Dostaną informacje, jak korzystać ze wskaźnika rentowności ROI (Return on Investment) do szacowania potencjalnego zysku komunikacji w Social Media.
  • Zobaczą pomost pomiędzy prowadzonymi działaniami a możliwością uzyskania realnego i mierzalnego przychodu z nowoczesnego marketingu.

Spotkanie zostanie poprowadzone w formie wykładów oraz warsztatów. Cześć wykładowa będzie poświęcona wskaźnikowi rentowności, jakim jest ROI (Return on Investment) w finansach. Będą mieli Państwo szansę poznania genezy i możliwości codziennego użycia tego wskaźnika w analizie finansowej, a następnie jego wykorzystania w nowoczesnym marketingu. Podczas wykładu eksperci skoncentrują się także na analizie ROI w Social Media na przykładzie Facebooka i na ROI w wyszukiwarce na przykładzie Google. Są to dwa kluczowe kanały współczesnej komunikacji, dlatego dajemy Państwu możliwość pogłębienia swojej wiedzy poprzez praktyczne ćwiczenia, jakie pojawią się podczas warsztatów. Na ćwiczeniach nauczą się Państwo jak można analizować efektywność finansową prowadzonych działań marketingowych właśnie w tych mediach. Nauczą się również Państwo optymalizowania kosztów i sposobów weryfikowania efektów pracy swoich zespołów i podwykonawców.

Do udziału w seminarium zapraszamy:

  • dyrektorów marketingu, ale również osoby decyzyjne działów marketingu,
  • kierowników marek,
  • dyrektorów agencji interaktywnych, reklamowych i public relations,

... a przede wszystkim, do wszystkich tych, którzy chcą robić mądre i efektywne kampanie marketingowe!


Serdecznie zapraszam!
Magdalena Marczak- Project Manager


O patronie merytorycznym:

Fat ROI oferuje kompleksową opiekę i doradztwo w zakresie optymalizacji marketingu internetowego. Firma prowadzi również szkolenia z zakresu efektywnej komunikacji w sieci. W 2015 roku Fat ROI planuje wprowadzenie na rynek pierwszej w Polsce platformy internetowej do centralnego zarządzania komunikacją on-line dla marketerów oraz małych i średnich firm.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45


Warszawa

Patron Merytoryczny

Patron Medialny