ROI z działań marketingowych

ROI z działań marketingowych

29 ‑ 30 listopada 2011 / Warszawa, Adgar Plaza

ROI z działań marketingowych
 / 29 ‑ 30 listopada 2011 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,
Return of Investment to podstawowa wskazówka dla marketerów – miernik, którym należy się kierować, podejmując decyzję o zaangażowaniu środków w określone kanały komunikacji z klientem, po to aby odnieść sukces w kampanii i osiągnąć zakładany zysk.

Sympozjum „ROI z działań marketingowych” to wydarzenie podczas, którego będą mieli Państwo doskonałą okazję dowiedzieć się jakich efektów z inwestycji w określone działania marketingowe można spodziewać się w perspektywie krótko – i długofalowej. Zaproszeni eksperci, reprezentujący takie firmy, jak:
MICROSOFT, ADOBE, UNILEVER, AVON, COTY, PAYBACK, PZU, ONET, AC Nielsen, faceADDICTED, FRUGO
podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami na temat funkcjonalnych rozwiązań i narzędzi, ułatwiających pomiar działań mających dwa cele: wzrost sprzedaży i ugruntowanie pozycji marki na rynku.
Eksperci – praktycy odpowiedzą m.in. na pytania o to, jak:

  • powiązać marketing i finanse przy ocenie działalności firmy na rynku
  • dobrać kanały komunikacji marketingowej w zależności od potrzeb konsumenta i potencjału produktu
  • wielowymiarowo oceniać wartość klienta w czasie
  • planować mierzalność kampanii w ujęciu czasowym
  • trafnie określać adresatów kampanii
  • skutecznie zarządzać procesem raportowania efektów kampanii

To spotkanie będzie doskonałą wskazówką dla marketerów stojących przed wyborem narzędzi i kanałów komunikacji z klientem do swoich kampanii – wiedza poparta analizą konkretnych przypadków pokaże jak je skutecznie wybrać, eksploatować i odnieść sukces.

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W SYMPOZJUM

  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów Marketingu
  • Product, Brand Managerowie
  • Managerowie współpracujący z Działami Sprzedaży
  • Managerowie i Specjaliści ds. Controllingu i Analiz
  • Kreatorzy Kampanii Marketingowych i Promocji
  • Specjaliści ds. Sprzedaży
  • Specjaliści wspierający nowe marki i produkty
  • Przedstawiciele Handlowi

Każdy uczestnik Sympozjum otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym ciekawym wydarzeniu.
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Adgar Plaza


Warszawa

Patron Medialny