Warszawa
Konferencja
9 lutego 2023
9 lutego 2023
Polonia Palace Hotel
S&OP * Integrated Business Planning
S&OP
Jak planować i zabezpieczyć firmę na przedłużające się kryzysy

Cel

Już pandemia COVID, a przede wszystkim jej skutki, nadwyrężyły łańcuchy dostaw do granic możliwości. I gdy wszyscy mieliśmy nadzieję na powrót do normalności przyszedł okres gwałtownych zmian. Dziś rzeczywistość stawia przed przedsiębiorstwami nowe wyzwanie, inflacja, rosnące ceny energii, problemy z dostępnością komponentów to tylko niektóre z nich.

Teraz, jak nigdy wcześniej, potrzeby klientów wzrastają, a tym samym zintegrowane zarządzanie procesami odgrywa kluczową rolę. Jak planować, gdy zmienić się może wszystko? Obecnie bardziej niż kiedykolwiek liczy się umiejętność dopasowania, planowania i przygotowania się na różne scenariusze.

Chcesz dowiedzieć się jak budować najlepsze plany awaryjne, czy zmienić "stare" strategie operacyjne i dostosowywać je do obecnych wyzwań. Jak inni radzą sobie z obecną sytuacją i jakie są widoki na przyszłość łańcucha dostaw?

Podczas konferencji m.in.:

  • O co warto zadbać przy prognozowaniu oraz czy wiem czego potrzebuje moja organizacja i jak to przełożyć na prognozę
  • Brak stabilności na rynku surowców – jak planować i zabezpieczyć firmę na przedłużające się kryzysy
  • Najczęstsze pułapki, których należy unikać podczas wdrażania S&OP
  • „Sprzedaż jest od sprzedawania, a produkcja od produkowania” jak odczarować to hasło i przyzwyczajenie w firmie
  • Digitalizacja S&OP - warunek konieczny czy nowa moda
  • Jak zarządzać biznesem w czasach wielkiej niepewności

Jeśli odpowiadasz za S&OP, planujesz popyt, zarządzasz logistyką, łańcuchem dostaw, operacjami czy sprzedażą nie może zabraknąć Cię na tej konferencji!

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Polonia Palace Hotel

al. Jerozolimskie 45
Warszawa

Partner

Partner Merytoryczny

  • LST Westernacher

    Grupa Westernacher jest globalnym partnerem SAP specjalizującym się we wdrożeniach i utrzymaniu najnowszych rozwiązań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Nasze kluczowe kompetencje dotyczą zarówno części wykonawczej jak gospodarka magazynowa (SAP EWM), zarządzanie transportem (SAP TM) czy zarządzanie ruchem wewnętrznym (SAP YL), jak również planistyczno-zakupowej (IBP oraz Ariba).

  • MPM Productivity Management Sp. z o.o.

    Od blisko 25 lat zajmujemy się organizacją oraz usprawnianiem działania łańcuchów dostaw w obszarze planowania sprzedaży, operacji i produkcji. Doradzamy, szkolimy i wdrażamy. Dostarczając wiedzę stawiamy na ludzi i komunikację, dlatego wszystkie procesy pokazujemy w kontekście ich znaczenia dla funkcjonowania całej firmy, wychodząc z założenia, że „żaden dział nie jest samotną wyspą”. W szeregach konsultantów firmy MPM znajdują się wyłącznie praktycy z wieloletnim doświadczeniem nie tylko w branży szkoleniowej, ale przede wszystkim z doświadczeniem uzyskanym w firmach produkcyjnych, gdzie byli odpowiedzialni za procesy związane z łańcuchem dostaw. Jesteśmy też pierwszym w Polsce i w Europie Wschodniej oficjalnym przedstawicielem amerykańskiego stowarzyszenia APICS (ASCM), aktualnie jako Authorized Channel Partner. Przeszkoliliśmy ponad 20 tysięcy osób z 1000 firm. Do grona klientów firmy należą firmy takie jak: Coca Cola HBC Polska, Corning Optical Communications Polska, BorgWarner Rzeszów, Dell Products Poland, GKN Driveline Polska, IKEA Purchasing Services Poland, Nexteer Automotive Poland, L’Oréal Warsaw Plant, Reckitt Benckiser Production (Poland), Scanfil Poland, Valeo Autosystemy, Volvo Polska, Zakłady Farmaceutyczne POLPHARMA i wiele innych.