S&OP * Planowanie biznesowe * Prognozy * Strategia działania

S&OP * Planowanie biznesowe * Prognozy * Strategia działania

2195 zł netto od 12 stycznia do 28 lutego

S&OP * Planowanie biznesowe * Prognozy * Strategia działania
 / 27 ‑ 28 lutego 2019 / Warszawa  / 2195 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zastanawiasz się jak uzyskać efektywną prognozę w procesach S&OP, w których uczestniczysz?

Efektywna prognoza to >> możliwość optymalizacji zasobów, >> poprawa obsługi klienta, >> wzmocnienie współpracy i >> pobudzenie całego procesu S&OP.

Natomiast optymalizacja zasobów, poprawa obsługi klienta, wzmocnienie współpracy czy pobudzenie S&OP to jednocześnie >> wzrost przychodów i >> rentowności Twojej firmy na rynku.

Wzrost przychodów i rentowności Twojej firmy na rynku może zacząć się od >> Twojego udziału w konferencji S&OP!


Zapraszamy na wydarzenie w całości poświęcone procesom S&OP, którego praktyczny i interaktywny charakter ułatwi wymianę doświadczeń i dzielenie się wiedzą.

  • Mapę dojrzałości S&OP stworzy przedstawiciel Black Red White
  • Adam Sobolewski przedstawi, jak usprawnić decyzje w S&OP za pomocą demand planningu
  • Poznasz mechanizmy prognoz w łańcuchu dostaw, które wykorzystuje Grupa Żywiec
  • Integrated Busieness Review w praktyce ABB
  • Efektywny scenariusz spotkania S&OP przejdzie z Tobą krok po kroku przedstawiciel Stora Enso
  • Metody komunikacji w procesach S&OP, które stosuje prelegent z Lafarge
  • Jak skutecznie tworzyć plany krótko- i długoterminowe na podstawie doświadczeń Stock Polska Group
  • Dowiesz się, z jakich technik i narzędzi prognostycznych korzysta Mondelez International
  • Zintegrowane planowanie działań marketingowych i sprzedażowych – perspektywa 3M
  • Od Lorenz Bahlsen Snack-World zdobędziesz wiedzę, jak zarządzać nowym produktem w procesach S&OP
Jeśli odpowiadasz za S&OP, planujesz popyt, zarządzasz logistyką, łańcuchem dostaw, operacjami czy sprzedażą nie może zabraknąć Cię na tej konferencji!

Program

Prelegenci

  • Krzysztof Frączek

    Krzysztof Frączek

    Sales & Operation Planning Director, Lafarge
  • Przemysław Gabryszewski

    Przemysław Gabryszewski

    IBP (Integrated Business Planning) Demand, ABB
  • Łukasz Grala

    Łukasz Grala

    CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
  • Bartłomiej Iwański

    Bartłomiej Iwański

    Demand Planning Coordinator, Lorenz Bahlsen Snack-World
  • Piotr Kierepka

    Piotr Kierepka

    Dyrektor ds. S&OP| Planowania Produkcji, Black Red White
  • Mariusz Lesiewicz

    Mariusz Lesiewicz

    Demand Planner Chocolate Category, Mondelēz International
  • Jakub Ogórek

    Jakub Ogórek

    Group Operations Systems Director, Stock Polska
  • Maciej Orlikowski

    Maciej Orlikowski

    S&OP and Planning Manager, Stora Enso
  • Michał Paradowski

    Michał Paradowski

    Partner, Współwłaściciel, 4Results
  • Karolina Ruszczyńska

    Karolina Ruszczyńska

    Head of Revenue and Sales Operations, Groupon Poland
  • Tomasz Siedlarski

    Tomasz Siedlarski

    Haircare Western Europe Value Stream Senior Manager, Procter & Gamble
  • Adam Sobolewski

    Adam Sobolewski

    Supply Chain Manager, Ekspert pracujący w dużej firmie handlowej
  • Sebastian Umiński

    Sebastian Umiński

    EMEA Media Leader, 3M

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace, al. Jerozolimskie 45


Warszawa

2195 zł netto od 12 stycznia do 28 lutego

Zarejestruj się

Patron Medialny