S&OP * Planowanie biznesowe * Prognozy * Strategia działania

S&OP * Planowanie biznesowe * Prognozy * Strategia działania

27 ‑ 28 lutego 2019 / Warszawa

1795 zł netto od 1 listopada do 11 stycznia

2195 zł netto od 12 stycznia do 28 lutego

S&OP * Planowanie biznesowe * Prognozy * Strategia działania
 / 27 ‑ 28 lutego 2019 / Warszawa  / 1795 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zastanawiasz się jak uzyskać efektywną prognozę w procesach S&OP, w których uczestniczysz?

Efektywna prognoza to >> możliwość optymalizacji zasobów, >> poprawa obsługi klienta, >> wzmocnienie współpracy i >> pobudzenie całego procesu S&OP.

Natomiast optymalizacja zasobów, poprawa obsługi klienta, wzmocnienie współpracy czy pobudzenie S&OP to jednocześnie >> wzrost przychodów i >> rentowności Twojej firmy na rynku.

Wzrost przychodów i rentowności Twojej firmy na rynku może zacząć się od >> Twojego udziału w konferencji S&OP!


Zapraszamy na wydarzenie w całości poświęcone procesom S&OP, którego praktyczny i interaktywny charakter ułatwi wymianę doświadczeń i dzielenie się wiedzą.

  • Mapę dojrzałości S&OP stworzy przedstawiciel Black Red White
  • Od Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja dowiesz się, jak usprawnić decyzje w S&OP za pomocą demand planningu
  • Poznasz mechanizmy prognoz w łańcuchu dostaw, które wykorzystuje Grupa Żywiec
  • Integrated Busieness Review w praktyce ABB
  • Efektywny scenariusz spotkania S&OP przejdzie z Tobą krok po kroku przedstawiciel Stora Enso
  • Metody komunikacji w procesach S&OP, które stosuje prelegent z Lafarge
  • Jak skutecznie tworzyć plany krótko- i długoterminowe na podstawie doświadczeń Stock Polska Group
  • Dowiesz się, z jakich technik i narzędzi prognostycznych korzysta Mondelez International
  • Zintegrowane planowanie działań marketingowych i sprzedażowych – perspektywa 3M
  • Od Lorenz Bahlsen Snack-World zdobędziesz wiedzę, jak zarządzać nowym produktem w procesach S&OP
  • Jak mierzyć efektywność procesów S&OP pokaże prelegent Inter IKEA Group
Jeśli odpowiadasz za S&OP, planujesz popyt, zarządzasz logistyką, łańcuchem dostaw, operacjami czy sprzedażą nie może zabraknąć Cię na tej konferencji!

Program

Prelegenci

  • Marek Derlukiewicz

    Marek Derlukiewicz

    Sales & Supply Chain Manager, Inter IKEA Group
  • Krzysztof Frączek

    Krzysztof Frączek

    Sales & Operation Planning Director, Lafarge
  • Przemysław Gabryszewski

    Przemysław Gabryszewski

    IBP (Integrated Business Planning) Demand, ABB
  • Bartłomiej Iwański

    Bartłomiej Iwański

    Demand Planning Coordinator, Lorenz Bahlsen Snack-World
  • Piotr Kierepka

    Piotr Kierepka

    Dyrektor ds. S&OP| Planowania Produkcji, Black Red White
  • Mariusz Lesiewicz

    Mariusz Lesiewicz

    Demand Planner Chocolate Category, Mondelēz International
  • Jakub Ogórek

    Jakub Ogórek

    Group Operations Systems Director, Stock Polska
  • Maciej Orlikowski

    Maciej Orlikowski

    S&OP and Planning Manager, Stora Enso
  • Karolina Ruszczyńska

    Karolina Ruszczyńska

    Head of Revenue and Sales Operations, Groupon Poland
  • Adam Sobolewski

    Adam Sobolewski

    Supply Chain Manager, HEBE, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja
  • Sebastian Umiński

    Sebastian Umiński

    EMEA Media Leader, 3M

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto od 1 listopada do 11 stycznia

Zarejestruj się