S&OP * Planowanie biznesowe * Prognozy * Strategia działania
LogistykaWarszawaKonferencja
 ‑ 
Hotel Polonia Palace, al. Jerozolimskie 45
 ‑ 
S&OP * Planowanie biznesowe * Prognozy * Strategia działania

Wstęp bezpłatny

Zastanawiasz się jak uzyskać efektywną prognozę w procesach S&OP, w których uczestniczysz?

Efektywna prognoza to >> możliwość optymalizacji zasobów, >> poprawa obsługi klienta, >> wzmocnienie współpracy i >> pobudzenie całego procesu S&OP.

Natomiast optymalizacja zasobów, poprawa obsługi klienta, wzmocnienie współpracy czy pobudzenie S&OP to jednocześnie >> wzrost przychodów i >> rentowności Twojej firmy na rynku.

Wzrost przychodów i rentowności Twojej firmy na rynku może zacząć się od >> Twojego udziału w konferencji S&OP!


Zapraszamy na wydarzenie w całości poświęcone procesom S&OP, którego praktyczny i interaktywny charakter ułatwi wymianę doświadczeń i dzielenie się wiedzą.

  • Mapę dojrzałości S&OP stworzy przedstawiciel Black Red White
  • Adam Sobolewski przedstawi, jak usprawnić decyzje w S&OP za pomocą demand planningu
  • Poznasz mechanizmy prognoz w łańcuchu dostaw, które wykorzystuje Grupa Żywiec
  • Integrated Busieness Review w praktyce ABB
  • Efektywny scenariusz spotkania S&OP przejdzie z Tobą krok po kroku przedstawiciel Stora Enso
  • Metody komunikacji w procesach S&OP, które stosuje prelegent z Lafarge
  • Jak skutecznie tworzyć plany krótko- i długoterminowe na podstawie doświadczeń Stock Polska Group
  • Dowiesz się, z jakich technik i narzędzi prognostycznych korzysta Mondelez International
  • Zintegrowane planowanie działań marketingowych i sprzedażowych – perspektywa 3M
  • Od Lorenz Bahlsen Snack-World zdobędziesz wiedzę, jak zarządzać nowym produktem w procesach S&OP
Jeśli odpowiadasz za S&OP, planujesz popyt, zarządzasz logistyką, łańcuchem dostaw, operacjami czy sprzedażą nie może zabraknąć Cię na tej konferencji!

Partnerzy:

Patron Medialny

     

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

Program wydarzenia pojawi się już wkrótce!

Krzysztof Frączek

Krzysztof Frączek

Sales & Operation Planning Director, Lafarge,  

Praktyk z 15 letnim doświadczeniem. W swojej karierze pełnił wszystkie funkcje sprzedażowe od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Sprzedaży, przez Dyrektora Regionu na funkcji Dyrektora ds. Planowania Produkcji i Sprzedaży, którą pełni obecnie skończywszy. Posiada doświadczenie związane z rynkiem budowlanym oraz surowcowym w obszarze B2B jak i B2C. Zarządzał 70 osobową strukturą sprzedaży terenowej, w tym zespołami ASM’ów oraz KAM’ów jak i Biurem Wsparcia Sprzedaży, najczęściej przekraczając z nimi o kilka długości zakładane plany sprzedaży. Odpowiadał za sprzedaż i negocjacje tak z międzynarodowym i polskimi klientami, jak i z kluczowymi Dystrybutorami. Jako Dyrektor Regionu łączył odpowiedzialność za wyniki produkcji, sprzedaży jak również development biznesu w podległym mu regionie. Doskonalił swoją wiedzę merytoryczną na licznych kursach, krajowych i zagranicznych, szczególnie z zakresu zarządzania zespołem, negocjacji, technik kupieckich, i psychologii sprzedaży. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu projektów. Obecnie jako Dyrektor ds. Planowania koordynując produkcję i sprzedaż całego business unit w Polsce. Występuje równocześnie jako doradca biznesowy który wspiera managerów i ich zespoły w dostarczaniu rozwiązań dla klientów które równocześnie optymalizują procesy produkcyjne zakładów. Absolwent Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie, od początku swojej pracy zawodowej związany z Lafarge.

Przemysław Gabryszewski

Przemysław Gabryszewski

IBP (Integrated Business Planning) Demand, ABB,  

Z wykształcenia ekonomista, zawodowo i rodzinnie związany z Łodzią. Specjalista do spraw Łańcucha Dostaw z 14-letnim doświadczeniem w obszarze zakupów, optymalizacji przepływów materiałowych i implementacji systemów informatycznych ERP. Kariera rozwijana najpierw w GE, a teraz w ABB, przy okazji pracy operacyjnej jak i przy wdrażaniu procesów i rozwiązań związanych z produkcją, planowaniem i dystrybucją. Od 2 lat zajmuje się rozwojem i praktycznym zastosowaniem procesów S&OP dla jednej z jednostek biznesowych w ABB (wcześniej GE).

Małgorzata Gałązka-Misior

Małgorzata Gałązka-Misior

Dyrektor sprzedaży i marketingu, Logi_Solve,  

Ukończyła Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie. Od ponad ośmiu lat odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymanie relacji z Klientami. Drugim obszarem jej odpowiedzialności i wielką pasją jest uczestnictwo w procesie wdrożenia w zakresie prowadzenia szkoleń dla użytkowników systemu Slim4. Ma na swoim koncie uczestnictwo w kilkunastu wdrożeniach oraz około 200 wyszkolonych użytkowników Slim4. Jest także twórcą autorskiego programu szkoleniowego typu Train the trainer dotyczącego systemu Slim4.

Łukasz Grala

Łukasz Grala

CEO w TIDK, Microsoft MVP AI,  

Prezes i architekt TIDK zajmującej się zaawansowaną analityką, data science i sztuczną inteligencją, pokaże wykorzystanie Big Data Analytics w prognozowaniu S&OP. Pasjonat danych, architekt i projektant rozwiązań Business Intelligence, Big Data, zajmujący się nimi od prawie 25 lat. Wraz z zespołem TIDK – Data Scientist as a Service, gdzie pełni funkcję prezesa realizuje projekty dotyczące zaawansowanej analityki i data science, w szczególności uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Od 2010 nagradzany przez firmę Microsoft MVP w kategorii Data Platform. Od lipca 2018 roku jeden z 50 na świecie MVP w kategorii AI. Naukowo związany z Wydziałem Informatyki Politechniki Poznańskiej. Członek zarządu PTI Wielkopolska. Członek Polskiego Towarzystwa Sztucznej Inteligencji.

Bartłomiej Iwański

Bartłomiej Iwański

Demand Planning Coordinator, Lorenz Bahlsen Snack-World,  

Z wykształcenia ekonomista, absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwerystetu Ekonomicznego w Poznaniu. Podczas swojej kariery w Lorenz zajmował się prognozowaniem popytu znanych marek z segmentów: Baked, Chips, Extruders. Wdrażał system APO DP jako narzędzie Collaborative Planning dla procesu S&OP. Obecnie współtworzy międzynarodowe standardy planistyczne oraz KPI’s wewnątrz firmy. Jest Key Userem SAP APO. Zajmuje się dalszym rozwojem procesu i narzędzi S&OP, a także optymalizacją innych procesów w obszarze Łańcucha dostaw.


Piotr Kierepka

Piotr Kierepka

Dyrektor ds. S&OP| Planowania Produkcji, Black Red White,  

Od 20 lat związany z GK BRW S.A.. W trakcie kariery zawodowej miał wpływ na procesy Zarządzania Jakością, Technologii wytwarzania, Planowania Produkcji i Zarządzania Łańcuchem Dostaw. Współuczestniczył w rozwoju narzędzi typu MRP i systemu APS. Wdrożył i rozwija proces S&OP w całej organizacji, zarówno dla asortymentu MTS, jak i MTO. Motto życiowe w obliczu nowych wyzwań: „Nie wiem, ale się dowiem i zrobię najlepiej jak potrafię”.

Michał Kuśmider

Michał Kuśmider

Konsultant, 4Results,  

Jest praktykiem biznesu z doświadczeniem i sukcesami w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem w branży FMCG zarówno w międzynarodowych koncernach jak i w firmach polskich, w kategoriach: żywnościowej, higieniczno-kosmetycznej, drobnego AGD.

Przez 18 lat m.in. jako Dyrektor Sprzedaży odpowiadał za rozwoju sprzedaży na rynku polskim i w eksporcie - z sieciami detalicznymi i z dystrybutorami rynku tradycyjnego – zarówno produktów markowych jak i marek własnych klientów. Zarządzał trzydziestoosobowymi zespołami sprzedaży. W swoim dorobku ma również udział w restrukturyzacji Huty Szkła Wołomin, jej ekspansji eksportowej i marketingowej zmianie wizerunku oraz wiele projektów z zakresu optymalizacji działań operacyjnych w takich firmach jak Unilever, czy Mondelez. W 4Results łączy doświadczenie w obszarach komercyjnych ze swoją pasją do realizacji projektów z obszaru Lean, Lean/RfS (Repetitive flexible Supply), Just in Time. Projekty Lean RfS realizował pod kierunkiem twórcy tej metody Iana Glendaya w dwóch fabrykach. Ukończył z wyróżnieniem Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie i Marketing, a tematem jego pracy magisterskiej było Wdrażanie Systemu Just in Time. Jest również jednym z założycieli ConQuest Consulting, studenckiej firmy konsultingowej, w której zrealizował kilkanaście projektów doradczych. Jego życiowa filozofia: Zdrowa Firma, Zdrowi Ludzie.

Mariusz Lesiewicz

Mariusz Lesiewicz

Demand Planner Chocolate Category, Mondelēz International,  

Rozpoczął swoją karierę w dziale Demand Planningu w Johnson&Johnson. W trakcie swojego pobytu w firmie prognozował popyt dla większości krajów obszaru CEE, zarówno dla produktów masowych jak i OTC. Obecnie jest Demand Plannerem odpowiedzialnym za kategorię czekolady w Mondelez International, na co dzień zajmując się takimi markami jak Milka, Prince Polo czy 3BIT. W swojej pracy stara się innowacyjnie podchodzić do procesu S&OP/IBP zarówno poprzez rozwój narzędzi analitycznych jak również wykorzystanie w sposób systemowy dodatkowych źródeł danych, na przykład off-take’u konsumenckiego. Publikował artykuły na portalu Institute of Business Forecasting na temat metod planowania popytu oraz przełożenia dokładności prognoz na wymierne korzyści finansowe dla organizacji. Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych UW oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jakub Ogórek

Jakub Ogórek

Group Operations Systems Director, Stock Polska,  

Jest odpowiedzialny na zarządzanie operacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem procesów: S&OP, Procurement, New Product Development and Logistics. Do grupy Stock Spirits Group dołączył w 2017 roku. Posiada liczne osiągnięcia w obszarze poprawy efektywności operacyjnej w połączeniu z wiedzą finansową i konsultingiem. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w EY Corporate Finance (Infrastructure), ICI Paints, Akzo Nobel oraz jako doradca w innych zewnętrznych projektach.

Maciej Orlikowski

Maciej Orlikowski

S&OP and Planning Manager, Stora Enso,  

 

Michał Paradowski

Michał Paradowski

Partner, Współwłaściciel, 4Results,  

W 4 Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Doskonaląc sprzedaż, pomaga Klientom sprawnie przejść przez proces zmiany z zachowaniem możliwie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i tak, by na koniec pojawiły się pożądane rezultaty biznesowe. Wdraża w firmach kulturę opartą na odpowiedzialności zespołów za kluczowy kierunek rozwoju firmy, stosując programy motywacyjne połączone z planem operacyjnym. Wypracowuje sposoby organizacji, ulepszania i rozwoju zespołów w obliczu równolegle wprowadzanych zmian organizacyjnych. Ponadto prowadzi sesje mentoringowe i coachingowe dla pracowników pełniących ważną rolę w rozwoju organizacji.

Przez ponad 10 lat pracował na stanowiskach menedżerskich w Mars Polska (Masterfoods). Odpowiadał za rozwój i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie marką. Wdrożył wiele kampanii dla marki Snickers w Polsce i Europie Centralnej. Będąc w Zarządzie Rynkowym Mars Polska, wpływał na rozwój procesu zarządzania operacyjnego oraz na rozwój organizacji. Następnie jako Dyrektor Zarządzający (interim manager) w Varsovia Capital S.A. wdrażał nową strategię w jednej ze spółek grupy – Agro Alians, odbudowywał dział handlowy, wprowadzał program restrukturyzacji w obszarze finansów oraz kontaktów z klientami. Ukończył SGH, kierunki: Zarządzanie i Marketing, Finanse i Bankowość; Tilburg University w Holandii: Strategic Management oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami. Jest sędzią Polish National Sales Awards.

Adam Sobolewski

Adam Sobolewski

Supply Chain Manager, Ekspert pracujący w dużej firmie handlowej,  

Praktyk z ponad 10 letnim doświadczeniem w rolach planisty popytu, analityka, menadżera łańcucha dostaw. Znajomość procesów, metodologii, oraz systemów wspierających prognozowanie i planowanie zdobywał w firmach o rozbudowanych sieciach dystrybucji działających w branżach: FMCG, farmaceutycznej i handlowej. W swojej karierze był inicjatorem wielu projektów optymalizacyjnych na styku łańcucha dostaw, logistyki, sprzedaży, marketingu. Jako project manager wdrażał narzędzia typu MRP, systemy klasy APS, procesy zarządzania cyklem życia produktu i planowania promocji. Jako ekspert z zakresu łańcucha dostaw wspierał między innymi projekt otwarcia nowego centrum dystrybucyjnego i wyboru operatora logistycznego dla kanału e-commerce. Pracował dla Klientów z większości rynków Europy Centralnej i Wschodniej.

Sebastian Umiński

Sebastian Umiński

EMEA Media Leader, 3M,  

Ekspert w dziedzinie strategii komunikacji marketingowej, od 13 lat rozwija wielokanałowe projekty marketingowe w Polsce i na świecie. W firmie 3M stworzył zespół odpowiedzialny za regionalne projekty contentowe i kampanie mediowe obejmujące ponad 30 krajów Centralnej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Obecnie odpowiada za planowanie, zakup i optymalizację mediów w regionie EMEA, obejmującym także Zachodnią Europę. Jako Senior Brand Manager wspierał markę Excedrin w Novartis (obecnie GSK). W latach 2014-2017 był wykładowcą i kierownikiem kierunku „Social media – marketing w mediach społecznościowych” na Uniwersytecie SWPS. Przez dekadę pracował w sieciowych agencjach reklamowych MRM Worldwide, Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i innowacji, tworząc strategie digital i social media wielu firm i marek. Juror w konkursach reklamowych, członek komitetu organizacyjnego Innovation AD i rady programowej Forum IAB. Jest częstym prelegentem na konferencjach branżowych, prowadzi warsztaty z wykorzystania nowych technologii w marketingu. W marketingu ceni podejście end-to-end, kreatywną odwagę i precyzję.