Sales Team Level Up

Sales Team Level Up

1795 zł netto od 16 czerwca do 29 sierpnia

Sales Team Level Up
 / 29 sierpnia 2018 / Warszawa  / 1795 zł netto Zarejestruj się

Cel

Ten rok jest dość przełomowy, jeśli chodzi o działy sprzedaży. W życie wchodzi bardzo rewolucyjna zmiana jaką jest RODO. Musimy od nowa nauczyć się jak funkcjonować w zmienionej rzeczywistości prawnej i w pełni przenieść zmiany na praktyczne funkcjonowanie.

Wskażemy jak zarządzać polityką leadów i jaki mamy zakres swobody działania w relacjach z klientem.

Ukażemy negocjacje jak proces przechodzenia od NIE do TAK.

Podpowiemy jak wdrażać nowego pracownika by był skuteczny, został z nami na dłużej i miał w sobie prawdziwą, wewnętrzną motywację.

Ale także pokażemy jak wzmacniać tę motywację wewnętrzną, zaangażowanie i chęć samorozwoju, a nie tylko szukać zewnętrznych motywatorów, które są rozwiązaniem tylko na krótką metę.

Wszystko o czym mówimy ma nas przybliżyć do sprzedażowego sukcesu, którego podstawą są przede wszystkim zaangażowani, rzetelni pracownicy.

Spotkajmy się jak co roku, już podczas IV edycji Sales Team Level Up.

Bądź z nami 29 sierpnia !!!

Program

Środa, 29 sierpnia

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport
09:00

Sprzedaż po RODO- praktyczne wnioski po wdrożeniu

  • Tomasz Dziobiak, Prezes Zarządu, DBMS

RODO jest z całą pewnością najbardziej rewolucyjną zmianą jaka dotyczy firm na przestrzeni kilku ostatnich lat. Przygotowanie się do zmiany to jedno, ale dopiero praktyka realnie pokaże jakie są prawdziwe wyzwania, newralgiczne obszary czy największe trudności. W trakcie sesji pokażemy jak sobie radzić, po nowemu, w zgodzie z obowiązującym prawem, by móc nadal aktywnie i skuteczne sprzedawać.

W ramach prelekcji wskażemy jak:

  • Pozyskiwać leady- możliwości, źródła, szanse i ryzyka
  • Zakres swobody w kontaktach z klientem
  • Możliwości docierania do klienta różnymi kanałami
  • Największe uciążliwości pozyskiwania zgód i tego czy RODO realnie stanowi hamulec sprzedaży czy też nie
  • Wpływ nowych regulacji na efektywność sprzedaży

Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport
10:00

Jak z sukcesem wdrożyć nowego współpracownika do zespołu sprzedażowego

  • Adam Kubicki, Konsultant biznesowy

Każdy, kto zarządza zespołem sprzedażowym co najmniej przez klika lat, zauważa pewną prawidłowość. Doradcy, po kilka latach intensywnej pracy zwalniają obroty. Mają już stałych klientów, którzy generują wyniki i coraz bardziej niechętni są do tego, aby aktywnie poszukiwać nowych. Jeśli firma narzuca coraz większe plany sprzedażowe (trudno sobie wyobrazić sytuację, w której to się nie dzieje), to często jedyną szansą ich osiągnięcia jest pojawienie się nowych członków zespołu. Lecz w warunkach silnej konkurencji, często przy zatrudnieniu na małej podstawie i prowizji, która jest najważniejszym składnikiem wynagrodzenia, nowi handlowcy nie przeżywają zbyt długo. Dlatego chciałbym zaproponować Państwu spotkanie, które pomoże Wam zwiększyć swój wskaźnik sukcesu wdrażania nowych członków zespołu. Wskaźnik ten jest oparty na jedynym najważniejszym parametrze jakim jest sukces w sprzedaży.

1.Czynniki wpływające na poziom sprzedaży nowego współpracownika.

Porozmawiamy o tym, co wpływa na poziom sprzedaży handlowca, jak odnaleźć wąskie gardło, które dusi jego wyniki i co można z tym zrobić.

2. Jak pobudzić i wzmocnić motywację wewnętrzną nowego sprzedawcy.

Motywacja jest najważniejszym składnikiem sukcesu w sprzedaży i jednocześnie najtrudniejszym do utrzymania. Zwłaszcza wtedy, kiedy pierwsze dni działania przynoszą rozczarowanie. Bez właściwego wsparcia menadżera trudno będzie nowemu współpracownikowi przejść ten okres i nie poddać się rezygnacji. Podczas wystąpienia przedstawię kilka skutecznych metod „stawiania na nogi” handlowca.

3. Jak stworzyć wspólnie z nowym sprzedawcą skuteczny plan działania.

Pusta motywacja działa tylko na chwilę. Dlatego nowemu współpracownikowi potrzebny jest skuteczny plan działania. Powinien jasno określać jakie czynności, w jakiej ilości i kiedy powinien wykonywać handlowiec, aby pojawiły się oczekiwane wyniki sprzedażowe.

Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport
11:00

Przerwa na kawę

Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport
11:20

Od NIEgocjacji do TAKtyk wywierania wpływu

  • Tomasz Czyż , Ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą i przywództwa

  • Kompromis a kompromitacja – kiedy nie ma przestrzeni, a kiedy nie ma woli na porozumienie.
  • Sprzeczność czy wspólnota interesów – o czym są te negocjacje i założenia oby stron?
  • Mechanizmy walki i ucieczki w sytuacjach konfrontacyjnych – jakie są symptomy sukcesu a jakie porażki na poszczególnych etapach negocjacji?
  • Co jest celem naszych negocjacji: porozumienie, kompromis czy zwycięstwo?
  • Kto ma władzę a kto ma zwycięstwo w procesach negocjacyjnych?
  • Interakcje w trakcie negocjacji - Jak daleko sięga elastyczność a kiedy rozpoczyna się uległość?
  • Strategie negocjacyjne – balans i bilans, pozytywnych i negatywnych zachowań.
  • Teoria Rang Psychologicznych i Społecznych - neutralizowanie toksycznego podejścia.
  • Zadawanie pytań – strategie negocjacji, potęgowanie obaw, strat i ryzyka.
  • Kłamstwo w negocjacjach a kłamstwo w życiu, na przykład podczas tego wykładu 😊.


Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport
13:00

Przerwa na lunch

Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport
14:00

Sprzedaż metodą SPIN

  • Przemysław Rybarczyk, Partner Zarządzający, Tak! Tylko dobre rozwiązania

"Jednym z największych błędów popełnianych przez handlowców czy przedstawicieli jest próba sprzedaży produktu. W większości przypadków Klientowi wcale nie o to chodzi... Zazwyczaj ludzie potrzebują rozwiązania swojego problemu, zaspokojenia potrzeb lub likwidacji elementów, które ich blokują. Jeśli tego dowie się sprzedawca, drzwi do serca Klienta otwierają się na oścież. Jak w takim razie rozmawiać z Klientem aby odkrył przed nami swoje rzeczywiste potrzeby? Jak sprawić, aby otwarcie mówił nam o tym co jest dla niego ważne lub czego się obawia? Jak działać, aby sam sobie sprzedał korzystając jedynie z naszego wsparcia? Na te i wiele innych pytań odpowie SPIN."

Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport
16:00

Przerwa na kawę

Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport
16:20

Przywództwo osobiste w sprzedaży, czyli o wewnętrznej motywacji i ciągłym doskonaleniu

  • Robert Jasiński, Ekspert przywództwa, praktyk biznesu, autor i mówca biznesowy

Wykład inspirowany realnymi wyzwaniami menedżerów sprzedaży, poświęcony budowaniu odpowiedzialnych i zaangażowanych postaw handlowców w twardych realiach biznesowych. Od kluczowej roli menedżera do praktyki doskonalenia i rozwoju. Opisy przypadków, konkretne sposoby postępowania i inspiracja do dalszego poszukiwania własnych rozwiązań.

  • O praktyce przywództwa w sprzedaży, czyli kilka słów do menedżera ku rozwadze
  • Od samoświadomości do automotywacji i pełnego zaangażowania - podstawy przywództwa osobistego
  • Jak budować kulturę ciągłego doskonalenia, mądrze wykorzystując sukcesy i porażki
Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport
17:20

Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów

Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1, Hotel Novotel Warszawa Airport

Prelegenci

  • Tomasz  Czyż

    Tomasz  Czyż

    Ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą i przywództwa.
  • Tomasz  Dziobiak

    Tomasz  Dziobiak

    Prezes zarządu spółki DBMS zajmującej się big data marketingiem i data consultingiem
  • Robert Jasiński

    Robert Jasiński

    Ekspert przywództwa, praktyk biznesu, autor i mówca biznesowy
  • Adam  Kubicki

    Adam  Kubicki

    Konsultant biznesowy
  • Przemysław  Rybarczyk

    Przemysław  Rybarczyk

    Partner Zarządzający, Tak! Tylko dobre rozwiązania

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Warszawa Airport

ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa

1795 zł netto od 16 czerwca do 29 sierpnia

Zarejestruj się

Patron Medialny