SEM: SEO i PPC w praktyce

SEM: SEO i PPC w praktyce

10 ‑ 11 lipca 2019 / Warszawa

1695 zł netto od 10 maja do 14 czerwca

2095 zł netto od 15 czerwca do 11 lipca

1395 zł netto od 10 maja do 14 czerwca ‑ udział tylko w jednym dniu

1895 zł netto od 15 czerwca do 11 lipca ‑ udział tylko w jednym dniu

SEM: SEO i PPC w praktyce
 / 10 ‑ 11 lipca 2019 / Warszawa  / 1695 zł netto Zarejestruj się

Cel

Marketing internetowy nabiera coraz większego znaczenia w realizowaniu działań promocyjnych przedsiębiorstwa. Obecnie każda organizacja posiada swoją stronę internetową, za pośrednictwem której chce oddziaływać na swoich klientów. Aby strona internetowa stała się widoczna w internecie, konieczne jest odpowiednie jej zoptymalizowanie oraz prowadzenie szeregu innych działań z zakresu SEM i SEO.

Zapraszamy na warsztaty SEM: SEO i PPC w praktyce


Pierwszy dzień warsztatów to SEO które kompleksowo porusza najważniejsze zagadnienia wpływające na pozycjonowanie serwisów, zwiększenie widoczności oraz ruchu w organicznych wynikach wyszukiwania. Uzyskasz wiedzę z zakresu optymalizacji serwisów internetowych wraz ze wskazówkami do tworzenia odpowiedniej strategii, mającej na celu budowanie reputacji witryny w wyszukiwarkach oraz jej pozycji w ramach naturalnych wyników wyszukiwania.
Poznasz specyfikę procesu pozycjonowania oraz zdobędziesz wiedzę w zakresie metod oraz narzędzi SEO, w celu budowania reputacji oraz widoczności witryny w wyszukiwarkach internetowych.


Drugi dzień warsztatów to Reklama PPC – jak to robić w 2019 roku

Reklamy wideoklikane o 73% częściej niż banery reklamowe. Urządzenia mobilne odpowiadają za 53% płatnych kliknięć. Użytkownicy, do których kierowany jest mądrze przygotowany remarketing są 70% bardziej skłonni do konwersji. Około 36% wyszukiwań na mobile ma charakter lokalny.

To zupełnie inne dane niż jeszcze kilka lat temu. Reklama PPC zmienia się z dynamicznie – przybywa narzędzi, zmienia się otoczenie rynkowe i technologie. Jeśli chcesz zyskać aktualną wiedzę z zakresu reklamy płatnej oraz dowiedzieć się w jaki sposób podejść do budowania strategii obecności swojej marki w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej GDN czy YouTube - to szkolenie jest dla Ciebie.

Program

Prelegenci

  • Marta Kusowska

    Marta Kusowska

    Senior Paid Search Specialist w Bluerank

    Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego – ukończyła kierunki: Ekonomia spec. – Zaawansowana Analiza Ekonomiczna i Finanse oraz Analityka Gospodarcza. Jej duże doświadczenie zawodowe oparte jest o wieloletnie prowadzenie działań z zakresu realizacji kampanii w wyszukiwarkach i sieci reklamowej Google. W Bluerank współtworzy sukces efektywnych usług digitalowych dla znanych marek – m.in.: Rainbow, TOUS oraz Primamoda.

  • Mateusz Rzetecki

    Mateusz Rzetecki

    Head of SEO w Bluerank

    Absolwent Politechniki Poznańskiej i Uniwersytetu Łódzkiego. Z branżą SEO związany od 2009 roku. W Bluerank odpowiedzialny za zespół specjalistów prowadzących kampanie w wyszukiwarkach dla klientów z branży budowlanej, motoryzacyjnej, finansowej i farmaceutycznej oraz dla serwisów e-commerce. Wśród obsługiwanych przez niego marek znaleźli się m.in.: T-Mobile, Praktiker, mBank, Smyk, Rainbow, Taxcare, WSiP, Polfarmex, Paradyż. Występuje jako prelegent podczas konferencji branżowych oraz jest autorem wielu publikacji.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1695 zł netto od 10 maja do 14 czerwca

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

Patron Medialny

  • Bluerank

    Jest biznesowym partnerem największych firm w Polsce i na świecie, świadczącym usługi z zakresu tworzenia i realizowania strategii marketingu internetowego. Działa w myśl koncepcji Customer Journey, zapewniając dotarcie do konsumentów na każdym etapie ich ścieżki zakupowej, dzięki integracji dostępnych narzędzi z zakresu online marketingu i analityki internetowej. Jest jedyną polską agencją kilkukrotnie nagrodzoną przez światowych ekspertów statuetkami European Search Award. Aktywnie działa w kluczowych organizacjach branżowych, m.in. w IAB Polska i Izbie Gospodarki Elektronicznej. Realizuje projekty e-marketingowe dla ponad 200 klientów na sześciu kontynentach. Do tej pory zaufali im m.in. Ceneo.pl, Dbam o Zdrowie, Deutsche Bank, Inter Cars, Kazar, mBank, Media Expert, Mitsubishi Motors, nazwa.pl, Panorama Firm, Rainbow, Rajapack, Redcoon, Rossmann, Smyk, Stena Line, Tchibo, Unilever.