SEO dla specjalistów PR i content marketingu

SEO dla specjalistów PR i content marketingu

24 listopada 2020 / Online

795 zł netto do 24 listopada (cena udziału online)

Cel

W codziennej pracy osoby zajmujące się marketingiem treści i PR-em wielokrotnie stykają się z tematyką SEO. Często to właśnie zrozumienie mechanizmów stojących za pozycjonowaniem stron oraz wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce okazuje się największym problemem. Chociaż do tego, że wysoka pozycja w Google oznacza realne profity nie trzeba nikogo przekonywać, zdecydowanie trudniej o efektywne wykorzystanie narzędzi i stworzenie strategii, która pozwoli na pozyskiwanie ruchu organicznego.

 

Dzięki warsztatom SEO dla specjalistów PR i content marketingu:

·      lepiej zrozumiesz realia marketingu internetowego

·      nauczysz się korzystania z odpowiednich narzędzi

·      dowiesz się, jak kompetencje z zakresu komunikacji mogą wesprzeć aspekt SEO

·      Twoja praca stanie się bardziej efektywna i wpłynie na KPI firmy

·      zwiększysz konwersję i zasięg oraz pozyskasz leady.

 

Szymon Słowik, ceniony ekspert SEO i audytor, skupi się na zagadnieniach dotyczących tworzenia treści, która będzie atrakcyjna nie tylko z punktu widzenia użytkownika, ale również wyszukiwarki. Dzięki tej wiedzy zyskasz narzędzia i umiejętności niezbędne w świecie współczesnego marketingu.

 

Dla kogo są te warsztaty?

Warsztaty adresujemy do pracowników działów PR i content marketingu, którym zależy na zdobyciu wartościowej wiedzy i umiejętności praktycznych, pozwalających na osiągnięcie efektu synergii pomiędzy działaniami komunikacyjnymi i optymalizacyjnymi.

 

Przekonaj się, że pozyskiwanie ruchu organicznego nie oznacza ustępstw dotyczących merytoryki i stylistyki tekstu!



Rekomendacje uczestników webinaru SEO prowadzonego przez Szymona Słowika:

"Świetne szkolenie, dużo wiedzy przekazanej w jasny i przystępny sposób nawet dla osób dopiero wdrażających się w świat SEO. Dziękuję"

Konkretna agenda webinaru i sprawne jego prowadzenie sprawiły, ze ani mnogość omówionych zagadnień ani czas jaki to szkolenie trwało, nie były przeszkodą dla utrzymania skupienia w jego trakcie"

"Jeden z lepszych webinarów. Bardzo przydatny, konkretny i bardzo dobrze i ciekawie prowadzony!"

"Przejrzyście, sprawnie i ciekawie"

"Bardzo dobrze przeprowadzony webinar. Pełen wiedzy merytorycznej, przystępnie i jasno podanej"

"Bardzo dobry, merytoryczny webinar"

"Konferencje Pulsu Biznesu to zawsze wysoce wyspecjalizowani prelegenci, którzy chętnie dzielą się zdobytą wiedzą"

Program

Wtorek, 24 listopada

09:30

Warsztaty

  • Szymon Słowik, CEO, Takaoto.pro

Ramowy plan godzinowy:


09.30 Rozpoczęcie

9.30-10.45 Warsztaty

10.45-11.00 Przerwa

11.00-12.30 Warsztaty

12.30-13.00 Przerwa

13.00-15.30 Warsztaty

15.30 Zakończenie warsztatów


PROGRAM WARSZTATÓW


  • Podstawy optymalizacji i pozycjonowania
  • Blog firmowy / baza wiedzy - zarządzanie strukturą
  • Jak budować markę ekspercką za pomocą SEO
  • Czym są „wartościowe treści” w oczach Google
  • Jak budować poprawne tytuły
  • Jak unikać kanibalizacji
  • Jak grupować treści
  • Jak długie powinny być artykuły
  • Jak wykorzystać wideo i inne multimedia
  • W poszukiwaniu tematów do opisania
  • Rola customer journey
  • Analiza głównych słów kluczowych
  • Content gap (taktyki adaptacyjne na podstawie działań konkurencji)
  • Identyfikacja fraz gwarantujących pokrycie tematyczne (topical authority w skali domeny i artykułu)
  • Linkowanie wewnętrzne i klastry tematyczne
  • Działania poza własną stroną
  • Na czym polega link building i po co jest realizowany
  • Recycling treści i tematów
  • Noty prasowe
  • Linkable content
  • Konkursy w social media
  • Współpraca z influencerami
Online, ,
16:00

Zakończenie warsztatów

Online, ,

Prelegenci

  • Szymon Słowik

    Szymon Słowik

    CEO Takaoto.pro
    Profesjonalnie związany z marketingiem internetowym od dekady (chociaż pierwszy staż w dziale marketingu podjął wcześniej, jeszcze przed rozpoczęciem studiów). Doświadczenie w SEO zdobywał pracując w agencji, startupie, in-house oraz jako niezależny konsultant. Od kilku lat rozwija z sukcesami własną butikowa agencję SEO Takaoto.pro Chętnie dzieli się wiedzą na konferencjach branżowych, w prasie, na studiach podyplomowych (AGH w Krakowie i Collegium Da Vinci w Poznaniu). Prowadzi blog o SEO i marketingu (szymonslowik.pl). Jest współautorem książek „Projektowanie strategii marki” pod red. Macieja Tesławskiego oraz „SEO Playbook” pod red. Sławomira Czajkowskiego (rozdział poświęcony audytom SEO). Prywatnie mąż, ojciec, pasjonat muzyki metalowej. https://www.linkedin.com/in/szymonslowik/ https://www.facebook.com/szymon.slowik https://twitter.com/szymonslowik

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

795 zł netto do 24 listopada

Zarejestruj się