Skuteczna komunikacja i reklama na Facebooku w czasach Covid19

Skuteczna komunikacja i reklama na Facebooku w czasach Covid19

17 lipca 2020 / Online

199 zł netto do 17 lipca

Cel

Pandemia koronawirusa niespodziewanie zmusiła wiele firm do szybkiej weryfikacji ich działań reklamowych. Dla dużej części z nich social media stały się jednym z najskuteczniejszych kanałów docierania do klientów, partnerów czy pracowników. Kiedy cały świat przeniósł się do online, a Covid19 mocno ograniczył możliwość kontaktu twarzą w twarz, odpowiedzią na potrzeby z sektora MŚP jest skuteczna komunikacja i działania reklamowe na Facebooku. 


Czego nauczysz się podczas webinaru ze specjalistami Bluerank?

  • jak w ostatnich latach rozwijają się media społecznościowe
  • skąd się biorą kryzysy w social mediach i jak można się na nie przygotować
  • z jakich przykładów warto wyciągać wnioski
  • jak działać na Facebooku zgodnie z prawem autorskim
  • jak bezpiecznie organizować angażujące konkursy
  • czym różnią się między sobą cele reklamowe, z czego wynikają te różnice i jak wpływają na wyniki
  • jakie grupy targetowe pozwala budować Facebook
  • jak działa aukcja reklamowa
  • czym jest pixel Facebooka
  • jakie formaty reklamowe warto wykorzystywać i jakie wymagania powinny spełniać
  • co możemy reklamować, a co z pewnością zostanie odrzucone przez system.


Webinar będzie dla Ciebie idealny, jeśli:

  • komunikację ze swoimi klientami, partnerami i pracownikami opierasz na mediach społecznościowych
  • chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić swoje działania w social mediach lepiej i skuteczniej
  • chcesz skutecznie przygotować się na potencjalne kryzysy w myśl zasady “lepiej zapobiegać niż leczyć”
  • interesują Cię aspekty prawne związane z mediami społecznościowymi
  • chciałbyś rozpocząć działania reklamowe, a dopiero zaczynasz przygodę z panelem reklamowym
  • uruchomiłeś pierwsze kampanie reklamowe, ale nie do końca rozumiesz dlaczego uzyskujesz takie, a nie inne wyniki.



KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBINAREM.


Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie. Dostęp do szkolenia będzie ważny 2 tygodnie.


Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Program

Piątek, 17 lipca

11:00 11:30

Skuteczna komunikacja w social mediach

  • Aleksandra Abramczyk, Social Media Specialist, Bluerank

Social media w 2020

  • ilu użytkowników mają media społecznościowe
  • dlaczego z nich korzystamy

Kryzysy w social mediach

  • jakie są główne przyczyny kryzysów
  • dobre i złe przykłady, z których należy wyciągać wnioski
  • jak bezpiecznie wyjść z kryzysu, czyli zasada 5P

Aspekty prawne w social mediach

  • jak ma się prawo autorskie do mediów społeczniościowych
  • jak zorganizować ciekawy i zgodny z prawem konkurs


  • 30 min.
Online, ,
11:30 12:30

Skuteczna reklama w social mediach

  • Konrad Wiśniewski, Social Ads Specialist, Bluerank

Aukcja reklamowa Facebooka

  • na jakich zasadach działa aukcja
  • w jaki sposób algorytm decyduje o tym kto zobaczy reklamę 
  • jakie aspekty reklamy brane są pod uwagę w trakcie aukcji

Cele reklamowe

  • jakie cele reklamowe dostępne są na Facebooku
  • jak dopasować cel reklamowy do celów firmowych 
  • w jaki sposób wybór celu reklamowego wpływa na kolejne elementy reklamy

Targetowanie reklam

  • jakie rodzaje targetowania dostępne są w menedżerze reklam
  • jak budować grupy odbiorców w oparciu o dane użytkowników w facebooku 
  • jak budować grupy remarketingowe 
  • jak szukać nowych klientów

Pixel Facebooka

  • czym jest pixel facebooka i dlaczego warto go wdrożyć
  • jak wdrożyć podstawowy kod pixela 
  • jak wdrożyć dodatkowe zdarzenia pixela

Formaty reklamowe, czyli jak może wyglądać nasza reklama

  • jakie wymagania techniczne powinna spełniać nasza reklama
  • jakie są najlepsze praktyki, którymi powinniśmy się kierować przy tworzeniu

reklam

  • jakie treści mogą zostać odrzucone przez system
  • 60 min.
Online, ,
12:30

Sesja pytań i odpowiedzi

  • Konrad Wiśniewski, Social Ads Specialist, Bluerank
  • Aleksandra Abramczyk, Social Media Specialist, Bluerank
Online, ,

Prelegenci

  • Aleksandra Abramczyk

    Aleksandra Abramczyk

    Social Media Specialist Bluerank
    Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Łódzkim, z branżą digital związana od 2011 roku. Od 2015 roku specjalizuje się w social mediach, m.in. w branży kosmetycznej, deweloperskiej, budowlanej. Prywatnie wielki kibic siatkówki, miłośniczka wulkanów, muzyki rockowej i mitologii słowiańskiej.
  • Konrad Wiśniewski

    Konrad Wiśniewski

    Social Ads Specialist Bluerank
    Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Łódzkim. Specjalista DIMAQ oraz Facebook Professional. Od 2013 r. związany z marketingiem w social mediach. Od 2017 r. realizuje projekty performance Paid Social. Entuzjasta astronomii i muzyki rockowej. Całoroczny rowerzysta.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca marketingowa

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

199 zł netto do 17 lipca

Zarejestruj się