Skuteczne narzędzia Employer Brandingu

Skuteczne narzędzia Employer Brandingu

18 ‑ 19 lutego 2014 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Skuteczne narzędzia Employer Brandingu
 / 18 ‑ 19 lutego 2014 / Warszawa

Cel

Warsztaty

Skuteczne narzędzia Employer Brandingu

Jak wykreować markę firmy jako najlepszego pracodawcy?

18-19.02.2014, Warszawa

„Pracodawca z wyboru” brzmi dumnie. Takie miano otrzymują pracodawcy, którzy stwarzają najlepsze warunki pracy dla najbardziej uzdolnionych kandydatów. Employer Branding, czyli działania budujące pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako atrakcyjnego pracodawcy, oszczędza nie tylko koszty. Pozwala budować zaangażowanie w firmie, zmniejsza ryzyko rotacji pracowników i sprawia, że firma funkcjonuje w świadomości kandydatów jako miejsce pracy dla najbardziej utalentowanych. Umiejętność pozyskiwania i zatrzymywania talentów to jeden z najważniejszych zasobów firmy.

Employer Branding do tej pory postrzegany był jako element długoterminowej strategii i często traktowany jako luksus. Nic bardziej mylnego! Tego typu działania to konieczność. Pokoleniowe zmiany demograficzne pogłębiają się, zmniejsza się liczba absolwentów na rynku pracy, coraz liczniejszą grupę stanowią przedstawiciele mało lojalnego i mniej zaangażowanego pokolenia Y. Dodatkowo następuje międzypokoleniowy konflikt z pracownikami starszej „generacji”. Rośnie walka o talenty. Przedsiębiorstwa mają również problemy z utrzymaniem kluczowych pracowników, którzy są w stanie bez wahania rzucić pracę, gdy otrzymają lepszą ofertę.

Trzeba zwrócić uwagę na fakt, iż rozumienie Employer Brandingu dwa, trzy lata temu było inne niż obecnie. Zmieniająca się rzeczywistość zawodowa, mobilność sprawia, że ta dziedzina zarządzania wchodzi w każdy obszar dotyczący działań pracodawcy, od rekrutacji, przez wewnętrzną komunikację, po działania CSR, dbałość o kulturę organizacyjną, wypowiedzi medialne kadry zarządzającej. W kreowaniu marki pracodawcy ogromne znaczenie mają dziś także media społecznościowe.

Na praktycznym warsztacie organizowanym przez Puls Biznesu dowiedzą się Państwo o najnowszych trendach w obszarze Employer Brandingu, badaniach przeprowadzonych w ramach oceny rynku kandydatów i zapotrzebowania. Skupimy się na rozwiązaniach strategicznych, optymalizacji kosztów takiej działalności, odpowiedzialności zarządców w podejmowaniu decyzji w obszarze EB. Dowiedzą się Państwo jak skutecznie wprowadzić narzędzia EB wewnątrz swojej firmy i jak dbać o wizerunek zewnętrzny, jakie są najlepsze i najnowsze techniki pozyskiwania kandydatów oraz jak dbać o nowo zdobyte talenty. Najwięcej uwagi poświęcimy skuteczności działań mediów społecznościowych. Wyjątkowo u nas będą Państwo mieli możliwość wzięcia udziału w treningu z prezentacji w mediach prowadzony przez coacha Jacka Rozenka. Prelegentami będą najwybitniejsi na rynku Employer Brandingu praktycy, doradcy i trenerzy, współpracujący z największymi graczami polskiego i międzynarodowego rynku.

Spotkanie skierowane do członków zarządów, specjalistów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, PR i komunikacji wewnętrznej, a także biur prasowych.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu!

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Joanna Gębska

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Merytoryczny

Patron Medialny