Skuteczny Landing Page

Skuteczny Landing Page

25 lutego 2021 / online

149 zł netto do 25 lutego (cena udziału online)

Cel

Planujesz przygotować efektywną kampanię marketingową, która dostarczy Ci nowych klientów? Musisz zadbać o skuteczny landing page! Dowiedz się, jak przygotować stronę docelową, które pozwoli Ci efektywnie realizować cele biznesowe.

W trakcie webinaru dowiesz się, czym powinien wyróżniać się dobry landing page. Czego absolutnie nie może w nim zabraknąć, a co można pominąć? Jakie są najczęściej popełniane błędy na stronach docelowych oraz jak pisać treści na landing pages, aby przekonało odbiorcę do wykonania zamierzonej akcji?


Podczas webinaru odpowiemy m.in.:

  • Jak przygotować efektywną stronę docelową?
  • Jakie są etapy projektowania stron docelowych?
  • Jak przygotować konwertującą treść, która przekona odbiorców?
  • Jakie elementy są niezbędne, aby móc skutecznie pozyskiwać leady?
  • Jakie są najczęstsze błędy i problemy w kontekście tworzenia landing pages?


Jeżeli szukasz sposobu na podniesienie skuteczności Twoich stron docelowych, weź udział w szkoleniu online Skuteczny Landing Page i zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci projektować lepsze strony docelowe.


Program

Czwartek, 25 lutego

10:00 12:00

Skuteczny Landing Page

  • Robert Marczak , Takaoto.pro
  • Jak przygotować stronę docelową?

Above the fold, CTA, social proof, formularz, konwertująca treść itd.

W trakcie webinaru dowiesz się, na co zwrócić uwagę i jak zaprojektować optymalną stronę docelową, nie tylko z punktu widzenia PPC.

  • Idealna strona docelowa, czyli jaka?

Jak powinna być zbudowana strona, która przyciągnie odbiorców.

Dowiesz się, jaką rolę ma treść na stronie oraz jakie elementy są niezbędne, aby móc skutecznie nawiązywać relacje z potencjalnymi klientami i finalizować sprzedaż. 

  • Konwersja i co dalej?

Zbierasz leady, ale nie domykasz sprzedaży? A może leadów jest jak na lekarstwo?

W tej części webinaru dowiesz się czym jest lead scoring, post-conversion marketing, zagłębisz się w zagadnienie lead nurturingu, a także poznasz popularne strategie generowania leadów.

  • Pytania i odpowiedzi

Webinar to czas dla Ciebie. Porozmawiajmy o wyzwaniach, przed którymi stoisz i problemach, z którymi się zmagasz w kontekście tworzenia landing pages.


  • 120 min.
online, ,

Prelegenci

  • Robert Marczak

    Robert Marczak

    Takaoto.pro
    Doświadczony marketer specjalizujący w optymalizacji procesów lead generation oraz inbound marketingu, autor bloga: https://marczak.me. Zaangażowany w rozwój Takaoto.pro - butikowej agencji SEO. Regularnie pisze artykuły w prasie branżowej, występuje na konferencjach i w akceleratorach startupów.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

149 zł netto do 25 lutego

Zarejestruj się