
SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES
Cel
Żyjemy w czasach nieustannej zmiany, przez co wczorajsze trendy, dzisiaj stają się standardem działania, a jutro zostaną zastąpione kolejnymi nowościami. Zmieniają się nie tylko możliwości czy rozwiązania, ale przede wszystkim zmianie ulega sytuacja gospodarcza w Polsce i na świecie, a przez to i sam rynek. Nigdy nie wiemy z jakim wyzwaniem czy kryzysem przyjdzie nam się zmierzyć za kilka godzin. Dlatego aby sprawnie funkcjonować na rynku, z powodzeniem stawiać czoła wszelkim wyzwaniom, dążyć do bezkonkurencyjności, wychodząc też przy tym naprzeciw oczekiwaniom klientów, należy te trendy śledzić, sprawdzać i co ważniejsze - wdrażać, ale tylko te, które mają szansę powodzenia w konkretnym przypadku.
Zapraszamy więc, na dwudniowe spotkanie branży, podczas którego porozmawiamy o najciekawszych (i sprawdzonych!) trendach, aktualnych wyzwaniach oraz możliwych pułapkach, ale w oparciu o realne przykłady z naszego rodzimego rynku. Konferencja SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES, która odbędzie się 7 oraz 8 lutego, w formule online, ma na celu przedstawienie najlepszych praktyk ale też otwarcie dialogu, pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces tworzenia, czy kreowania marki w social mediach.
Do współpracy zaprosiliśmy czołowych ekspertów, fantastycznych mówców, ale co najważniejsze – praktyków, zarówno od strony znanych nam marek, jak i agencji, które je wspierają. W ten sposób, na przykładzie konkretnych case studies, rozłożymy na czynniki pierwsze najważniejsze w tej chwili zagadnienia z branży, prezentując szereg rozwiązań oraz możliwości do wykorzystania w swoich startegiach.
Jeśli na co dzień planujesz, zarządzasz czy działasz w obszarze social mediów, nie może Cię zabraknąć na naszym wydarzeniu!
➔ OMÓWIMY realne możliwości jakie dają nam m.in. kampanie performance’owe, marketing metaverse oraz real time marketing
➔ POZNAMY sposoby oraz przykłady budowania wizerunku marki pracodawcy w social media
➔ POSŁUCHAMY o tym jak z powodzeniem prowadzić social media w niepewnej rzeczywistości
➔ POROZMAWIAMY o tym, jak za pomocą social mediów uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych
➔ DOWIEMY SIĘ jak powinna wyglądać uczciwa i transparentna współpraca z influencerami (panel z udziałem przedstawiciela marki, agencji oraz influencera)
➔ ZAPREZENTUJEMY możliwości pracy na TikToku z nieoczywistym tematem
➔ UMIEJSCOWIMY rolę Social Mediów w aktualnej, zmieniającej się rzeczywistości oraz ich odpowiedzialność w kreowaniu rzeczywistości
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział (prelegent 40 punktów, uczestnik 20 punktów).
DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
online
online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy