
1695 zł netto do 8 lutego
SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES
Zarejestruj sięCel
Żyjemy w czasach nieustannej zmiany, przez co wczorajsze trendy, dzisiaj stają się standardem działania, a jutro zostaną zastąpione kolejnymi nowościami. Zmieniają się nie tylko możliwości czy rozwiązania, ale przede wszystkim zmianie ulega sytuacja gospodarcza w Polsce i na świecie, a przez to i sam rynek. Nigdy nie wiemy z jakim wyzwaniem czy kryzysem przyjdzie nam się zmierzyć za kilka godzin. Dlatego aby sprawnie funkcjonować na rynku, z powodzeniem stawiać czoła wszelkim wyzwaniom, dążyć do bezkonkurencyjności, wychodząc też przy tym naprzeciw oczekiwaniom klientów, należy te trendy śledzić, sprawdzać i co ważniejsze - wdrażać, ale tylko te, które mają szansę powodzenia w konkretnym przypadku.
Zapraszamy więc, na dwudniowe spotkanie branży, podczas którego porozmawiamy o najciekawszych (i sprawdzonych!) trendach, aktualnych wyzwaniach oraz możliwych pułapkach, ale w oparciu o realne przykłady z naszego rodzimego rynku. Konferencja SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES, która odbędzie się 7 oraz 8 lutego, w formule online, ma na celu przedstawienie najlepszych praktyk ale też otwarcie dialogu, pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces tworzenia, czy kreowania marki w social mediach.
Do współpracy zaprosiliśmy czołowych ekspertów, fantastycznych mówców, ale co najważniejsze – praktyków, zarówno od strony znanych nam marek, jak i agencji, które je wspierają. W ten sposób, na przykładzie konkretnych case studies, rozłożymy na czynniki pierwsze najważniejsze w tej chwili zagadnienia z branży, prezentując szereg rozwiązań oraz możliwości do wykorzystania w swoich startegiach.
Jeśli na co dzień planujesz, zarządzasz czy działasz w obszarze social mediów, nie może Cię zabraknąć na naszym wydarzeniu!
➔ OMÓWIMY realne możliwości jakie dają nam m.in. kampanie performance’owe, marketing metaverse oraz real time marketing
➔ POZNAMY sposoby oraz przykłady budowania wizerunku marki pracodawcy w social media
➔ POSŁUCHAMY o tym jak z powodzeniem prowadzić social media w niepewnej rzeczywistości
➔ POROZMAWIAMY o tym, jak za pomocą social mediów uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych
➔ DOWIEMY SIĘ jak powinna wyglądać uczciwa i transparentna współpraca z influencerami (panel z udziałem przedstawiciela marki, agencji oraz influencera)
➔ ZAPREZENTUJEMY możliwości pracy na TikToku z nieoczywistym tematem
➔ UMIEJSCOWIMY rolę Social Mediów w aktualnej, zmieniającej się rzeczywistości oraz ich odpowiedzialność w kreowaniu rzeczywistości
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział (prelegent 40 punktów, uczestnik 20 punktów).
DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.
Program
Prelegenci
-
Michał Bartnicki
Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska
-
Tomasz Bartnik
Head of Social Media, PLL LOT
-
Magdalena Bigaj
założycielka i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
-
MODERATOR Joanna Drabik
Członek Zarządu, Dyrektor Agencji Marketingowej HC. Expert Influencer Marketing m.in. dla Tchibo Polska, Sylveco Sp. z o.o.
-
Ania Ferlin
Creative Director, Bezmięsny
-
Paulina Fijał
Social Media Senior Consultant, MJCC
-
Justyna Gościńska-Bociong
Dyrektor Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Medicover
-
Wojciech Grzegorzyca
Communications Manager, Gameset
-
Karina Hertel
współwłaściciel i partner, Agencja Marketingu Influencerskiego BrandLift
-
Agnieszka Kaczorowska-Pela
tancerka, aktorka, influencerka
-
Kacper Kapsa
New Media Manager, X-KOM
-
Marcin Kasprzak
dyrektor marketingu i PR, Grupa Erbud
-
Piotr Kawicki
HoReCa Sales Manager, Nestle Nespresso
-
Marta Klimowicz
Chief Growth Officer, Monterail
-
Rafał Lasota
Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Marketingu, Grupa Kaczmarski
-
Kamil Mirowski
Digital Marketing Consultant, MrSocial.pl
-
Anna Mościcka
Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
-
Stanisław Jakub Mrozowski
Expert Chicco Polska, CEO agencji ADBEAR Digital Marketing.
-
Dorota Nowakowska
Brand Managerka, Grupa Żywiec
-
Zbigniew Nowicki
Co-Managing Director, partner, Bluerank
-
dr Monika Olszewska
starsza specjalistka ds. sprzedaży, Winkhaus Polska Beteiligungs sp. z o.o. sp.k.
-
Artur Piechocki
radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT
-
Celina Prinz
Global Employer Branding Manager, PEPCO
-
Anna Rezner
Client Service Director, Gameset i LifeTube
-
MODERATOR Artur Roguski
Senior Social Media Manager, Focus Nation
-
Kuba Sagan
Creative Director & Co-Founder Feeders Agency
-
Magdalena Anna Szmidt
Marketing Automation Specialist, PLAYER.PL, TVN Warner Bros. Discovery
-
Michał Szymański
CEO, Agencja ABCX
-
Róża Szyperek
Marketing Manager, Sieć Norlandia Przedszkola
-
Grzegorz Turniak
Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
-
Maciej Leonard Żybula
Założyciel agencji 360|digital Bees & Honey (wcześniej Social Art)
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
online
online
1695 zł netto do 8 lutego
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy