online
Konferencja
7 ‑ 8 lutego 2023
7 ‑ 8 lutego 2023
SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES
SOCIAL MEDIA '23
Trendy/Narzędzia/Rozwiązania

1695 zł netto do 8 lutego

Cel

Żyjemy w czasach nieustannej zmiany, przez co wczorajsze trendy, dzisiaj stają się standardem działania, a jutro zostaną zastąpione kolejnymi nowościami. Zmieniają się nie tylko możliwości czy rozwiązania, ale przede wszystkim zmianie ulega sytuacja gospodarcza w Polsce i na świecie, a przez to i sam rynek. Nigdy nie wiemy z jakim wyzwaniem czy kryzysem przyjdzie nam się zmierzyć za kilka godzin. Dlatego aby sprawnie funkcjonować na rynku, z powodzeniem stawiać czoła wszelkim wyzwaniom, dążyć do bezkonkurencyjności, wychodząc też przy tym naprzeciw oczekiwaniom klientów, należy te trendy śledzić, sprawdzać i co ważniejsze - wdrażać, ale tylko te, które mają szansę powodzenia w konkretnym przypadku. 


Zapraszamy więc, na dwudniowe spotkanie branży, podczas którego porozmawiamy o najciekawszych (i sprawdzonych!) trendach, aktualnych wyzwaniach oraz możliwych pułapkach, ale w oparciu o realne przykłady z naszego rodzimego rynku. Konferencja SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES, która odbędzie się 7 oraz 8 lutego, w formule online, ma na celu przedstawienie najlepszych praktyk ale też otwarcie dialogu, pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces tworzenia, czy kreowania marki w social mediach.

Do współpracy zaprosiliśmy czołowych ekspertów, fantastycznych mówców, ale co najważniejsze – praktyków, zarówno od strony znanych nam marek, jak i agencji, które je wspierają. W ten sposób, na przykładzie konkretnych case studies, rozłożymy na czynniki pierwsze najważniejsze w tej chwili zagadnienia z branży, prezentując szereg rozwiązań oraz możliwości do wykorzystania w swoich startegiach.


Jeśli na co dzień planujesz, zarządzasz czy działasz w obszarze social mediów, nie może Cię zabraknąć na naszym wydarzeniu! 


OMÓWIMY realne możliwości jakie dają nam m.in. kampanie performance’owe, marketing metaverse oraz real time marketing

POZNAMY sposoby oraz przykłady budowania wizerunku marki pracodawcy w social media

POSŁUCHAMY o tym jak z powodzeniem prowadzić social media w niepewnej rzeczywistości

POROZMAWIAMY o tym, jak za pomocą social mediów uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych

DOWIEMY SIĘ jak powinna wyglądać uczciwa i transparentna współpraca z influencerami (panel z udziałem przedstawiciela marki, agencji oraz influencera)

ZAPREZENTUJEMY możliwości pracy na TikToku z nieoczywistym tematem  

UMIEJSCOWIMY rolę Social Mediów w aktualnej, zmieniającej się rzeczywistości oraz ich odpowiedzialność w kreowaniu rzeczywistości



Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział (prelegent 40 punktów, uczestnik 20 punktów).

 DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ. 

Program

Prelegenci

  • Michał Bartnicki

    Michał Bartnicki

    Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska
  • Tomasz Bartnik

    Tomasz Bartnik

    Head of Social Media, PLL LOT
  • Magdalena Bigaj

    Magdalena Bigaj

    założycielka i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
  • Joanna Drabik

    MODERATOR Joanna Drabik

    Członek Zarządu, Dyrektor Agencji Marketingowej HC. Expert Influencer Marketing m.in. dla Tchibo Polska, Sylveco Sp. z o.o.
  • Ania Ferlin

    Ania Ferlin

    Creative Director, Bezmięsny
  • Paulina Fijał

    Paulina Fijał

    Social Media Senior Consultant, MJCC
  • Justyna Gościńska-Bociong

    Justyna Gościńska-Bociong

    Dyrektor Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Medicover
  • Wojciech Grzegorzyca

    Wojciech Grzegorzyca

    Communications Manager, Gameset
  • Karina Hertel

    Karina Hertel

    współwłaściciel i partner, Agencja Marketingu Influencerskiego BrandLift
  • Agnieszka Kaczorowska-Pela

    Agnieszka Kaczorowska-Pela

    tancerka, aktorka, influencerka
  • Kacper Kapsa

    Kacper Kapsa

    New Media Manager, X-KOM
  • Marcin Kasprzak

    Marcin Kasprzak

    dyrektor marketingu i PR, Grupa Erbud
  • Piotr Kawicki

    Piotr Kawicki

    HoReCa Sales Manager, Nestle Nespresso
  • Marta Klimowicz

    Marta Klimowicz

    Chief Growth Officer, Monterail
  • Rafał Lasota

    Rafał Lasota

    Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Marketingu, Grupa Kaczmarski
  • Kamil Mirowski

    Kamil Mirowski

    Digital Marketing Consultant, MrSocial.pl
  • Anna Mościcka

    Anna Mościcka

    Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
  • Stanisław Jakub Mrozowski

    Stanisław Jakub Mrozowski

    Expert Chicco Polska, CEO agencji ADBEAR Digital Marketing.
  • Dorota Nowakowska

    Dorota Nowakowska

    Brand Managerka, Grupa Żywiec
  • Zbigniew Nowicki

    Zbigniew Nowicki

    Co-Managing Director, partner, Bluerank
  • dr Monika Olszewska

    dr Monika Olszewska

    starsza specjalistka ds. sprzedaży, Winkhaus Polska Beteiligungs sp. z o.o. sp.k.
  • Artur Piechocki

    Artur Piechocki

    radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT
  • Celina Prinz

    Celina Prinz

    Global Employer Branding Manager, PEPCO
  • Anna Rezner

    Anna Rezner

    Client Service Director, Gameset i LifeTube
  • Artur Roguski

    MODERATOR Artur Roguski

    Senior Social Media Manager, Focus Nation
  • Kuba Sagan

    Kuba Sagan

    Creative Director & Co-Founder Feeders Agency
  • Magdalena Anna Szmidt

    Magdalena Anna Szmidt

    Marketing Automation Specialist, PLAYER.PL, TVN Warner Bros. Discovery
  • Michał Szymański

    Michał Szymański

    CEO, Agencja ABCX
  • Róża Szyperek

    Róża Szyperek

    Marketing Manager, Sieć Norlandia Przedszkola
  • Grzegorz Turniak

    Grzegorz Turniak

    Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
  • Maciej Leonard Żybula

    Maciej Leonard Żybula

    Założyciel agencji 360|digital Bees & Honey (wcześniej Social Art)

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

online


online

1695 zł netto do 8 lutego

Zarejestruj się

Patron