(Social) Media Crisis Management

(Social) Media Crisis Management

19 ‑ 20 czerwca 2012 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

(Social) Media Crisis Management
 / 19 ‑ 20 czerwca 2012 / Warszawa

Cel

W czasie rozkwitu technologii informacyjno-komunikacyjnych firmy narażone są na zdecydowanie większe ryzyko pojawienia się negatywnych zdarzeń, których finałem może być wybuch kryzysu. Wykorzystanie mediów społecznościowych z jednej strony, otwiera szerokie możliwości nawiązywania nowego wymiaru relacji z klientami, z drugiej może okazać się ogniskiem zapalnym sytuacji kryzysowej.

Przemyślenie działań antykryzysowych oraz przygotowanie scenariusza jest kluczowym zadaniem w minimalizowaniu skutków kryzysu i utrzymaniu silnej pozycji firmy na rynku!

Konferencja (Social) Media Crisis Management
PR&Marketing kontra nowy wymiar kryzysu
jest połączeniem prelekcji, paneli dyskusyjnych i interaktywnych sesji warsztatowych oraz niepowtarzalną szansą na uzyskanie inspirujących wskazówek i bezpośredniej wymiany doświadczeń.

Prelekcje wygłoszą: Elżbieta Anders, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP, Robert Mularczyk Dyrektor ds. PR w Toyota Polska, Joanna Frąckowiak Public Relations Manager Microsoft Sp. z o.o., Małgorzata Nieciecka- Digital Media Manager z firmy Inpost , Donata Nowakowska, Rzecznik Prasowy Koleji Mazowieckich, Michał Sadowski, Założyciel firmy Brand24, Marcin Zachowicz szef biura informacji i rzecznik prasowy Grupy LOTOS SA oraz wielu innych.

Zgłoś swój udział i dowiedz się:

  • Gdzie tkwią „ogniska zapalne” kryzysu
  • Jak ( i czy ) reagować na negatywne posty
  • Jak zarządzać relacjami z klientem w sytuacji w kryzysu
  • Czy kryzys można przekuć w sukces?
  • Jakie są niestandardowe metody budowania wizerunku odpornego na potencjalne zagrożenia

Musisz znaleźć się w gronie uczestników jednego z najważniejszych spotkań dotyczącego Zarządzania Kryzysem w firmie.

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują profesjonaliści odpowiedzialni
za kreowanie wizerunku marki, zarządzający treścią w mediach tradycyjnych i nowych oraz
osoby odpowiedzialne za komunikację i budowanie relacji z interesariuszami .

Serdecznie zapraszam do udziału

Beata Terlecka - Project Manager

tel. (22) 333 97 80

fax (22) 333 97 78

e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie promocji, reklamy, sponsoringu

Dział Sponsoringu

tel. (22) 333 97 87

fax (22) 333 97 78

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny