Social Selling

Social Selling

24 września 2019 / Warszawa

1695 zł netto od 10 czerwca do 9 sierpnia

1995 zł netto od 10 sierpnia do 24 września

Social Selling
 / 24 września 2019 / Warszawa  / 1695 zł netto Zarejestruj się

Cel

  • 68% kupujących B2B woli samodzielnie szukać informacji w sieci niż spotykać się z handlowcem
  • 3,3mln - tylu jest aktywnych użytkowników na Linkedin w Polsce i to oni sprawiają, że kształtuje się tam coraz więcej opinii biznesowych
  • 47% klientów uważa, że wysokiej jakości treści miały bezpośredni wpływ na podjęcie decyzji biznesowej i nawiązanie współpracy
  • 58% o tyle zwiększają się Twoje szanse na przyciągnięcie talentów do organizacji dzięki zaangażowaniu w mediach społecznościowych
  • 45% więcej leadów generują sprzedawcy B2B wykorzystujący w swoich działaniach media społecznościowe
  • 7x większą konwersję dają kontakty uzyskane przez pracowników na Linkedin niż leady zdobyte innymi drogami
  • 51% handlowców B2B dzięki social sellingowi realizuje częściej swoje cele sprzedażowe

Dostrzegasz jak wszyscy wokół Ciebie korzystają z telefonów? Widzisz, ile czasu klienci spędzają na linkedin? To właśnie portale społecznościowe są miejscem, gdzie znajdują się Twoi klienci!

Weź udział w jedynym na polskim rynku wydarzeniu w całości poświęconemu sprzedaży B2B w mediach społecznościowych. Razem z ekspertami z Signify, Mondi, Hays Poland, Audience Network, 3m Projekt, Canon:

  • zbuduj spójną strategię sprzedaży wykorzystującą media społecznościowe
  • naucz się wchodzić w interakcję z Twoimi klientami, być w miejscu i czasie wtedy, kiedy oni tego chcą
  • poznaj techniki rozwoju Twoich handlowców i wzmacniania ich wizerunku jako ekspertów
  • zobacz, jakie treści budują Twoją pozycję eksperta (treści publikowane przez pracowników cieszą się 2x większym zaangażowaniem niż te same treści udostępniane przez firmę)
  • naucz się integrować działania marketingu i sprzedaży, a tym samym zapewnij dużą skalowalność wewnątrz organizacji

Ponadto podczas interaktywnej sesji warsztatowej, pod okiem eksperta, przygotujesz własny plan tematów i treści, które już następnego dnia po konferencji będziesz mógł publikować w social mediach.

Jeśli odpowiadasz za sprzedaż, marketing czy promocje w obszarze B2B i chcesz zwiększyć efektywność swoich działań sprzedażowych, nie może zabraknąć Cię na naszej konferencji! Przyjdź na wydarzenie i zacznij osiągać lepsze wyniki!


Program

Wtorek, 24 września

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Warszawa, None, None
09:00

Rozpoczęcie konferencji, przywitanie uzcestników

Warszawa, None, None
09:05 09:45

PIERWSZY KROK: Jak skutecznie wdrożyć Social Selling w dużej organizacji (CEE / Europa)? Strategia sprzedaży w mediach społecznościowych krok po kroku

  • Łukasz Maroszczyk – Global B2B Digital Activation Lead, Signify

case study Signify

  • Wąskie gardła i przeszkody w Twojej organizacji czyli jak sprostać wyzwaniom wdrożenia programu social selling w dużej, międzynarodowej firmie?
  • Klienci zewnętrzni a wewnętrzni – jak możesz zaangażować ludzi na różnych poziomach organizacji w program social selling?
  • Różnice i podobieństwa, rynki europejskie a polskie organizacja. W jaki sposób zbudować strategię social sellingową dostosowaną do regionu i struktury firmy?

  • 40 min.
Warszawa, None, None
09:45 10:25

START: Wdrożenie programu Social Selling B2B

  • Przemysław Jabłoński – Dyrektora Działu Marketingu, Canon

case study Canon

  • Etapy dojrzałości programu
  • Pilot programu - efekty i wyzwania po drodze
  • Wykorzystanie LinkedIna we wspólnej pracy marketingu i sprzedaży wokół procesu zakupowego klienta

  • 40 min.
Warszawa, None, None
10:25 11:05

3 MIESIĄC: Social selling i sprzedaż rozwiązań na rynku marketingu i analityki danych

  • Marcin Filipowicz – VP / CBDO, Audience Network

case study Audience Network

  • Jakie efekty przynoszą pierwsze miesiące wdrożenia programu Social Selling w organizacji?
  • Dlaczego elastyczność jest ważna na każdym etapie wdrożenia programu? Metody prognostyczne w pierwszych momentach funkcjonowania Social Sellingu
  • Jak Twoje działania na LinkedIn możesz przekuć w pozyskanie wartościowych klientów?

  • 40 min.
Warszawa, None, None
11:05

Przerwa na kawę

Warszawa, None, None
11:25 12:05

PÓŁ ROKU: Wzloty, upadki, trudy codzienności czyli jak dotychczasowe doświadczenia z prowadzenia social sellingu przekuć w sukces sprzedaży Twojego zespołu?

  • Robert Lis – Marketing Manager, Mondi

case study Mondi

  • Największe sukcesy, nietypowe formy – jak skutecznie wyciągnąć wnioski z elementów, które nie zadziałały w Twoim programie?
  • 30 handlowców, 1 program czyli jak efektywnie zaangażować wszystkich pracowników zespołu sprzedaży?
  • Metody bezustannego angażowania Twoich pracowników w Social Selling
  • W jaki sposób skutecznie możesz pozyskać ambasadorów i sponsorów wewnętrznych Social Sellingu?

  • 40 min.
Warszawa, None, None
12:05 12:45

SOCIAL SELLING A PR: Jak social selling wspiera PR i w jaki sposób działania PRowe wspierają social selling?

  • Paulina Łukaszuk – Communications Manager w Hays Poland

case study Hays Poland

  • Miejsce social sellingu w procesie sprzedaży, czyli mocne wyjście poza aktywność na LinkedIn
  • Jak zaangażować handlowców w działania social selling
  • 3 nieoczywiste efekty działań social selling w naszej organizacji

  • 40 min.
Warszawa, None, None
12:45

Lunch

Warszawa, None, None
13:35 14:15

Jak social selling wspiera dzisiaj sprzedaż

***panel dyskusyjny

  • 40 min.
Warszawa, None, None
14:15 14:55

LINKEDIN: To ostatni moment, aby wsiąść i zająć dobre miejsce w odjeżdżającym super expresie jakim jest LinkedIn czyli o tym jak zbudować pozycję eksperta na Linkedin

  • Robert Sieńko – New Business Director, 3m Projekt

case study 3m Projekt

  • Jak w ciągu relatywnie krótkiego czasu możesz zostać najbardziej rozpoznawalnymi „ekspertami” w Twojej branży?
  • Od zera do bohatera – metody, które pozwolą Ci odnieść sukces na portalu Linkedin

  • 40 min.
Warszawa, None, None
14:55 16:30

TREŚCI: Jak tworzyć treści, które wspierają sprzedaż i budują pozycję eksperta?

  • Piotr Grządziel – Founder and Brand Creator, Top Personal Branding

Interaktywna sesja warsztatowa "Thought Leadership", podczas której przygotujesz własny plan tematów i treści do działań social sellingowych

  • Thought Leadership: które treści najbardziej angażują, a które wspierają sprzedaż?
  • Co działa najlepiej na LinkedIn – best practices
  • 95 min.
Warszawa, None, None
16:30

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Warszawa, None, None

Prelegenci

  • Marcin Filipowicz

    Marcin Filipowicz

    VP / CBDO, Audience Network
  • Piotr Grządziel

    Piotr Grządziel

    Founder and Brand Creator, Top Personal Branding
  • Przemysław Jabłoński

    Przemysław Jabłoński

    Dyrektora Działu Marketingu, Canon
  • Robert Lis

    Robert Lis

    Marketing Manager, Mondi
  • Paulina Łukaszuk

    Paulina Łukaszuk

    Communications Manager, Hays Poland
  • Łukasz Maroszczyk

    Łukasz Maroszczyk

    Global B2B Digital Activation Lead, Signify
  • Robert Sieńko

    Robert Sieńko

    New Business Director, 3m Projekt

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1695 zł netto od 10 czerwca do 9 sierpnia

Zarejestruj się