Sprawna obsługa reklamacji - prawo i praktyka

Sprawna obsługa reklamacji - prawo i praktyka

30 sierpnia 2022 / Online

395 zł netto do 30 sierpnia

Cel

W 2022 r. czekają nas duże zmiany w zakresie rękojmi i gwarancji konsumenckiej, spowodowane implementacją unijnej dyrektywy towarowej.

Zmiany w prawie wymuszają od przedsiębiorców nowego podejścia do zagadnień związanych z rozpatrywaniem reklamacji. Jedną z nowości jest wprowadzenie pojęcia niezgodności towaru z umową.

Poza tym, wraz z nowelizacją zmianie ulegnie m.in. zakres ochrony konsumenta oraz warunki udzielanych gwarancji.

Podczas szkolenia zostaną poruszone praktyczne aspekty zmian w zakresie reklamacji oraz ich wpływ na działalność przedsiębiorców.

Uczestnicy zdobędą wiedzę w zakresie obsługi różnego typu klientów, zastosowania odpowiedniej komunikacji oraz wykorzystywania stosownej argumentacji.

Porozmawiamy o najczęstszych błędach popełnianych w procesie reklamacji, emocjach oraz asertywności w obsłudze klienta.


Kto powinien wziąć udział:

Wszystkie osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta oraz osoby pracujące w biurze obsługi klienta i infolinii.

Program

Wtorek, 30 sierpnia

10:00

Rozpoczęcie

Online, ,

WARSZTAT I

10:05

REKLAMACJE W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW

  • Dagmara Cieniawska, Radca prawny, Kancelaria Affre i Wspólnicy
  • Czym jest rękojmia i gwarancja konsumencka
  • Niezgodność towaru z umową zamiast wady
  • Uprawnienia konsumenta w ramach rękojmi
  • Istotność wady i jej domniemanie
  • Warunki udzielonej gwarancji
  • Wnioski i przewidywania na przyszłość

Sesja Q & A

Online, ,
11:35

Przerwa

Online, ,

WARSZTAT II

11:50

EFEKTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - KLUCZOWE ELEMENTY SUKCESU

  • Maciej Buś, Ekspert, Manager w obszarze obsługi klienta, Customer Fixe / Klientomania
  • Czy każde zgłoszenie musi być … reklamacją?
  • Trudni klienci i trudne sytuacje obsługowe - skąd się biorą
  • Emocje klienta w sytuacjach około-reklamacyjnych
  • Podstawy asertywności w obsłudze klienta
  • Jak odmówić i zjednać sobie klienta

Sesja Q & A

Online, ,
13:20

Zakończenie

Online, ,

Prelegenci

  • Maciej Buś

    Maciej Buś

    Ekspert, Manager w obszarze obsługi klienta Customer Fixe / Klientomania
    Moją ideą jest klient! Zawodowo i z przekonania zajmuję się usprawnianiem komunikacji marek z ich klientami po to aby budować pozytywne doświadczenia. Wierzę, że to klient jest ostatecznym recenzentem firmowych procesów i organizacji pracy. Specjalizuję się w budowaniu strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Jestem twórca idei oraz strategii Customer Fixe. Od klikunastu lat spritus movens polskiego sektora Cutsomer service / Contact Center. Za swoją działalność na tym polu zostałem wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award. Jestem autoram artykułów eksperckich, komentatorem rzeczywistości branżowej, prowadzę blog i podcast www.klientomania.pl. Obecnie koncentruję swoją uwagę na wspieraniu managerów customer service jako mentor dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniami i wartościowymi kontaktami.
  • Dagmara Cieniawska

    Dagmara Cieniawska

    Radca prawny Kancelaria Affre i Wspólnicy
    Specjalizuje się w ochronie danych osobowych, e-commerce oraz prawie konsumenckim. W Kancelarii Affre i Wspólnicy zajmuje się również prawem konkurencji. Była członkiem zespołu Inspektora Ochrony Danych Osobowych w jednej z wiodących grup mediowych na polskim rynku. Jako pierwsza osoba w Polsce pełniła funkcję punktu kontaktowego ustanowionego przy Prezesie UOKiK do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów. Reprezentowała także stanowisko Urzędu przed Komisją Europejską w Brukseli w odniesieniu do Platformy ODR (platforma do internetowego rozwiązywania sporów).

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

395 zł netto do 30 sierpnia

Zarejestruj się