Jak odbudować swoją markę po kryzysie?

Czy jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji? Jeżeli masz wątpliwości, to pomocny może się okazać udział w grudniowym kongresie “Pulsu Biznesu”.

Udział w “3. Kongresie Komunikacji Kryzysowej” w dniach 9 - 10 grudnia w Warszawie pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: InPost, Grupa Famur, UNIQA Polska, Grupa Żywiec czy ZUS. Kongres zakończą warsztaty, podczas których przećwiczysz realną sytuację kryzysową pod okiem najlepszych ekspertów na rynku.

Udział w wydarzeniu pozwoli również spojrzeć szerzej na ryzyko utraty reputacji firmy oraz zdefiniować zagrożenia, które do tej pory umykały uwadze decydentów w firmie. Dowiesz się, jak stworzyć efektywny plan komunikacji kryzysowej i jak pokonać intensywny stres towarzyszący niechcianym zdarzeniom.

Dowiedz się, jak stworzyć efektywny plan komunikacji kryzysowej
Dowiedz się, jak stworzyć efektywny plan komunikacji kryzysowej

Ponadto w programie:

  • odpowiedź na pytanie - skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2022 roku,
  • sposoby na skuteczną walkę z dezinformacją i fake newsami,
  • budowanie efektywnego planu kryzysowego w social mediach,
  • przykłady firm, które podniosły się po kryzysie i odbudowały swoją markę.

Dołącz już dziś do uczestników wydarzenia i dowiedz się, jak radzić sobie z zagrożeniami dla reputacji firmy oraz jak uchronić markę przed kryzysem wizerunkowym. Skorzystaj z doświadczeń najlepszych praktyków w branży i wykorzystaj zdobyte umiejętności w swojej organizacji. To inwestycja, która zwróci się w najmniej spodziewanym momencie.

Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji, to nie może Cię zabraknąć na tym Kongresie!

Wśród prelegentów m. in.:

  • Marta Andreasik, PR Manager, Huuuge Games
  • Magdalena Brzezińska, Dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Żywiec S.A.
  • Szymon Jadczak, Dziennikarz, Wirtualna Polska
  • Wojciech Kądziołka, Rzecznik Prasowy, InPost
  • dr Maksymilian Pawłowski, Corporate Communications Manager, Leroy Merlin Polska
  • Mateusz Bączkowski, Head Of Legal Department, LOT Polish Airlines
Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.