Jak przygotować się do sporu sądowego?

Czy można przygotować się do prowadzenia sporu sądowego? A jeśli tak, to kiedy zacząć to robić?

Porozmawiaj z doświadczonymi prawnikami podczas szkolenia online “Spory sądowe”, 17 października. Pokażą jak można już od etapu negocjowania umowy poprzez każdy z etapów jej wykonywania zarządzać ryzykiem ewentualnego przyszłego sporu sądowego powstałego na kanwie umowy i jak dobrze przygotować się do postępowania sądowego, gdy staje się to nieuniknione. Szkolenie będzie przeprowadzone w formie case study, a zagadnienia zostaną przedstawione na realnych przykładach.

Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się, jak uniknąć niebezpiecznych zaniedbań z etapu negocjowania i wykonywania umowy, które przekładają się na szanse powodzenia w ewentualnym sporze sądowym. Poznasz korzyści, jakie daje zaangażowanie prawnika zewnętrznego na etapie przedprocesowym, a także na każdym etapie sporu. Poznasz również zasady współpracy z prawnikiem zewnętrznym i zarządzania ryzykiem prawnym.

Podczas szkolenia prelegenci odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:

  • ­dlaczego już na etapie negocjowania umowy warto myśleć o wyzwaniach dotyczących jej wykonania, a także potencjalnych sporach,
  • na które postanowienia umowne należy zwrócić szczególną uwagę,
  • jakie materiały gromadzić i archiwizować pod kątem możliwych sporów oraz jak robić to efektywnie,
  • w jaki sposób prowadzić korespondencję i rozmowy na etapie wykonywania umowy, aby ułatwić sobie w przyszłości pozycję dowodową,
  • jak zachować się w sytuacji pojawienia się zagadnień problematycznych w trakcie wykonywania umowy,
  • jaką strategię przyjąć w przypadku sporu sądowego,
  • kogo wskazać jako świadka i czy można przygotować go do złożenia zeznań,
  • jak gromadzić materiał dowodowy do przedłożenia w sądzie,
  • dlaczego warto korzystać z pomocy prawnika zewnętrznego.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy w szczególności przedsiębiorców, prawników wewnętrznych, dyrektorów działów prawnych, osoby odpowiedzialne za negocjowanie, zawieranie i nadzorowanie wykonywania umów.

Sprawdź szczegółowy program >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: [email protected] W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: [email protected] Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.