Regulacje ESG dla instytucji finansowych

ESG (Environmental, Social, Governance), czyli wszystkie kwestie związane z ładem środowiskowym, społecznym i korporacyjnym, stają się coraz ważniejsze dla wielu przedsiębiorstw i instytucji, ale też dla całej gospodarki.

Pozafinansowe aspekty działalności są ważną informacją zarządczą oraz wartościowe dla partnerów biznesowych i klientów, inwestorów i analityków, instytucji nadzorujących i regulatorów, ale także dla przyszłych pracowników i członków społeczności lokalnych, w których te firmy funkcjonują.

ESG i zrównoważony rozwój stał się ważną kwestią etyczną i ekonomiczną również dla instytucji finansowych. Dlatego “Puls Biznesu” we współpracy z Partnerem merytorycznym “PwC Polska” zapraszają do udziału w konferencji online “Regulacje ESG dla instytucji finansowych”, która odbędzie się 14 października 2021.

Poznaj program wydarzenia na konferencje.pb.pl
Poznaj program wydarzenia na konferencje.pb.pl

Dzięki udziałowi w konferencji:

  • Poznasz właściwy dla swojej działalności zakres obowiązków informacyjnych podlegających ujawnieniu według SFDR i projektu aktu wykonawczego RTS do SFDR.
  • Dowiesz się, jak przygotować się do procesu mapowania działalności gospodarczej klientów lub inwestycji w ramach portfela oraz oferowanych produktów finansowych, w tym według jakich kryteriów oceniać działalność jako podlegającą (eligible) i zgodną (aligned) z Taksonomią
  • Przedstawiony zostanie zakres raportowania niefinansowego za 2021 rok wraz z harmonogramem legislacji na najbliższe 3 lata w kwestii planowanego rozszerzenia obowiązków sprawozdawczych (CSRD)
  • Prelegenci wskażą na elementy, jakie należy wdrożyć w organizacji w związku ze zmianami wprowadzonymi przez Komisję Europejską tzw. pakietem kwietniowym 2021 do dyrektyw MIFID II, Solvency II, IDD, UCITIS i AIFMD
  • Podczas konferencji prelegenci wyjaśnią, co oznacza dla sektora finansowego polityka UE w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz w jaki sposób podmioty z sektora finansowego mogą poszukiwać swojej przewagi konkurencyjnej w obszarze zrównoważonego finansowania oraz przedstawią warunki kształtowania “zielonej” oferty produktowej (green standards, green labels)
  • Przedstawione zostaną konieczne zmiany w systemie zarządzania oraz procesach wewnętrznych, aby sprostać kształtującym się wymogom regulacyjnym w obszarze zrównoważonego rozwoju i które jednostki organizacyjne banku staną w obliczu największych zmian
  • Dowiesz się, jak zmierzyć się z największymi wyzwaniami związanymi z identyfikacją i szacowaniem ryzyka klimatycznego.

Wśród prelegentów i panelistów m. in. przedstawiciele firm:

PZU S.A., Bank Gospodarstwa Krajowego, Provident Polska, Bank Pekao S.A., MCI Capital, BNP Paribas i PwC Polska.

Poznaj program wydarzenia >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.