Skąd czerpać odwagę do podejmowania nowych wyzwań

W czasie dwóch dni inspirujących rozmów, spotkań i wymiany doświadczeń postaramy się dodać Uczestniczkom sił i odwagi, by mogły działać w zgodzie ze sobą – w czasach niepewności i wielkich wyzwań.

Zapraszamy na siódmą edycję konferencji: Power to Women, która odbędzie się w dniach 9-10 czerwca w Warszawie. Jak co roku w wyjątkowej atmosferze Uczestniczki wymienią się wiedzą, doświadczeniami i dobrą energią.

W czasie spotkania:

  • dowiesz się, skąd brać odwagę do podejmowania nowych wyzwań
  • sprawdzisz, dlaczego kluczem do sukcesu jest partnerstwo i równość w domu
  • poznasz sposoby pracy nad pozytywnym nastawieniem
  • nauczysz się budować markę osobistą
  • sprawdzisz, jak rozpocząć przygodę z inwestowaniem

Dołącz do nas by, jak co roku, poczuć siłę wspólnoty, posłuchać mądrych wystąpień i poznać nowe inspirujące Prowadzące wśród których m.in.: Karolina Andrian, założycielka Fundacji Share the Care, Agnieszka Bobrukiewcz, właścicielka marki zegarków Christine Granville, dr Ewa Hartman, kierownik studiów Neuro-Przywództwo, wykładowca MBA, Dominika Nawrocka, ekspertka finansów osobistych, Helena Norowicz, aktorka i modelka, Małgorzata Nowosad, prezeska Fundacji Kobiet w Chirurgii, Aneta Pondo, prezeska Fundacji Miasto Kobiet, Agata Roczniak, prezeska Fundacji Diversum, Anna Rutkowska-Didiuk, współzałożycielka firmy Mokosh.

W programie wydarzenia m. in.:

  • marka osobista online w praktyce,
  • kobieta w męskim świecie,
  • jak zostać optymistką,
  • równość na rynku pracy zaczyna się w domu,
  • firmowe historie kobiet okiem prawniczki,
  • skąd czerpać odwagę do podejmowania nowych wyzwań.

Poznaj agendę konferencji >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: [email protected] W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: [email protected] Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.