Sympozjum E-commerce w sektorze B2B

Sympozjum E-commerce w sektorze B2B

14 ‑ 15 lutego 2012 / Warszawa, Hotel Le Méridien Bristol

Sympozjum E-commerce w sektorze B2B
 / 14 ‑ 15 lutego 2012 / Warszawa

Cel

Rynek e-Commerce to dynamicznie rozwijający się kanał sprzedaży, również w relacjach Business to Business. Boom w detalicznej sprzedaży internetowej przenosi się do obsługi klienta biznesowego. Dodatkowo wykorzystanie Internetu stwarza doskonałe możliwości optymalizacji procesów transakcyjnych.

Sympozjum „E-commerce w sektorze B2B” to wydarzenie, podczas którego dowiedzą się Państwo m.in:

  • W jakim kierunku rozwija się rynek e-commerce B2B
  • Jak wdrożyć sprzedaż internetową w organizacji zdominowanej przez kulturę Przedstawiciela Handlowego – jak online może wspierać offline
  • Jakie korzyści płyną z zakupów grupowych w Internecie
  • Czy Blogi, Facebook, Twitter, Linkedin, emailingi to kanały, które skutecznie przyciągną uwagę biznesowych klientów
  • Jak zintegrować stany magazynowe z platformą e-commerce
  • Jakie są najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line

W programie m.in:

INSPIRUJĄCE CASE STUDIES:

eNavo, TIM, Sanitec KOŁO, Siemens, B2Bdeal.pl, esky.pl, Pekao

  • Jak budować synergię pomiędzy kanałami sprzedaży- czy multikanałowość to przyszłość handlu business-to-business
  • Potencjał Social Media - jak zainteresować klientów biznesowych wykorzystując Blogi, Linkedin, Twitter, Facebook, emailing
  • Zakupy grupowe B2B on-line - czy powtórzą sukces wersji kierowanej do klientów detalicznych
  • Aspekty prawne na rynku B2B - najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line, podatki, zmiany w danych osobowych przedsiębiorców


Wydarzenie skierowane jest do:

Prezesów i Wyższej Kadry Zarządzającej
Dyrektorów, Managerów:
• E-commerce, E-handlu, E-usług, E-biznesu
• Sprzedaży oraz Wsparcia Sprzedaży
• Marketingu, E-marketingu oraz Marketingu Online
• ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
• odpowiedzialnych za Strategię i Rozwój
Project i Brand Managerów
Jak również Przedstawicieli:
• agencji zajmujących się E-marketingiem
• firm dostarczających rozwiązania dla sektora E-commerce
• platform aukcyjnych i zakupów grupowych B2B, hurtowni internetowych

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Zapraszam do udziału w Sympozjum
Aneta Stępniak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Méridien Bristol


Warszawa

Partner

Patron Medialny