Sympozjum Marketing Młodzieżowy

Sympozjum Marketing Młodzieżowy

22 ‑ 23 września 2011 / Warszawa, Hotel Le Méridien Bristol

Sympozjum Marketing Młodzieżowy
 / 22 ‑ 23 września 2011 / Warszawa

Cel

W programie m.in.:

  • Jak młodzi konsumują media
  • Kim jest nastoletni shopper, gdzie i na co wydaje pieniądze - premiera raportu
  • Czy młodzież da się jeszcze nabrać na viral - jak budować wiarygodny przekaz marketingowy
  • Jak wykorzystać niesłabnący fenomen facebooka’a i innych portali społecznościowych
  • Humor, pasja, „bez ściemy” i zaangażowanie emocjonalne – sprawdzone sposoby na dotarcie do młodego konsumenta

Case studies:

CROPP, Wiedźmin 2, Burn, HIT, PLAY, Nikon, Crunchips, Avon, PZU, Radio ESKA

„Młodzi konsumenci są wyczuleni na ściemę. Strategie komunikacyjne opierające się na bezpośredniej komunikacji obietnicy marki są coraz słabej akceptowane przez młody target. Dziś ważny jest humor i life style. Oznacza to, że USP marki / produktu powinno być zatem ubrane w szersze, angażujące story ..” To opinia jednego z prelegentów sympozjum Jakuba Ogińskiego, Brand Group Managera z firmy Bahlsen.

Młodzież ma wśród marketerów opinię trudnej grupy docelowej. Jest to najbardziej krytyczna w stosunku do reklam grupa konsumentów. Jednak jej bezcenną cechą jest otwartość na nowości. Sukces odnoszą firmy, które kuszą czymś nowym, dostosowują się do zmieniających się preferencji młodych ludzi ale za wszelką cenę nie próbują się im przypodobać. Aby dowiedzieć się w jakim kierunku powinna zmierzać udana komunikacja z młodym konsumentem, zapraszam do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, podczas którego:

  • Przedstawiciele AC Nielsen przedstawią wyniki najnowszego – przygotowanego specjalnie na sympozjum badania na grupie młodych shopper’ów w zakresie ich preferencji i potencjału konsumpcyjnego
  • Odpowiedzi na nurtujące wielu marketerów pytanie jak młodzi konsumują media udzielą przedstawicielki domu mediowego MediaCom Warszawa. Dokonają analizy mediów standardowych, zastosowania telefonów komórkowych oraz porównają skuteczność działań offline’owych z online’owymi
  • Będzie okazja do dyskusji z praktykami na temat skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych i viral marketingu. Rozmowy o tym jak można przekonać młodych i czym ich zaskoczyć. Wreszcie jak wychować młodych klientów i zbudować z nimi długofalowe relacje.
  • Na bazie inspirujących case studies takich firm jak: LPP, CD Projekt, Coca-Cola, Bahlsen, P4, Nikon Polska, Grupa PZU, Grupa Time, poznają Państwo niekonwencjonalne i skuteczne rozwiązania, zakończone sukcesem kampanie, które pomogły firmom zyskać uznanie i lojalność młodych konsumentów

Kto powinien wziąć udział w Sympozjum:

Sympozjum dedykujemy wszystkim osobom odpowiedzialnym za marketing, PR oraz wsparcie sprzedaży produktów i usług skierowanych do grupy wiekowej 15-24, zainteresowanych nowymi
i skutecznymi metodami dotarcia do młodzieży.

W szczególności polecamy wydarzenie:

  • Dyrektorom i Kierownikom Działów Marketingu
  • Brand i Product Managerom
  • PR Managerom
  • Managerom Działu Wsparcia Sprzedaży
  • Przedstawicielom Agencji PR, Marketingowych,
  • Reklamowych i Interaktywnych oraz Domów
  • Mediowych

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Zapraszam do udziału w Sympozjum
Aneta Stępniak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 87
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Méridien Bristol


Warszawa

Patron Medialny