Sympozjum Marki Własne

Sympozjum Marki Własne

13 ‑ 14 marca 2012 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Sympozjum Marki Własne
 / 13 ‑ 14 marca 2012 / Warszawa

Cel

W programie m.in.:

  • Inspirujące case studies i doświadczeni eksperci z firm, m.in: Vandemoortele Polska, Alma Market, Torf Corporation, Bio Planet, ROSSMANN, Polska Grupa Drogeryjna
  • Jak wykreować Brand z Marki Własnej a kiedy Private Label staje się Brandem
  • Jak ułożyć współpracę Producent - Detalista aby była opłacalna – co wpływa na efektywną współpracę obu stron
  • Marka Własna Premium, Marka Własna BIO – w jakim kierunku zmierza rynek
  • Zmiana strategii naśladownictwa na rzecz oryginalności i innowacyjności – wyzwania i dylematy w procesie budowania marki własnej

Zdaniem analityków najbliższe trzy lata to czas gwałtownego przyspieszenia rozwoju rynku private labels w Polsce. Spowolnienie gospodarcze skłania polskich konsumentów do szukania oszczędności. Dlatego coraz częściej sięgają po produkty marek własnych, z reguły bardziej atrakcyjne cenowo. Poprawia się także znacznie wizerunek private labels. Duże znaczenie dla rynku będzie miała również ekspansja sieci handlowych.


Udział w Sympozjum „Marki Własne” to okazja aby dowiedzieć się:

  • Jakie są szanse i bariery rozwoju Private Labels na polskim i europejski rynku handlu detalicznego
  • Jak zachować właściwą proporcję marek własnych i produktów branżowych w portfolio produktów firmy
  • Jak ułożyć efektywną współpracę Producent – Detalista, aby była ona opłacalna dla obu stron
  • Jaka jest jakość marek własnych vs produktów brandowych – co gra główna rolę – jakość czy cena
  • Czym przyciągnąć nabywców do Private Labels – jak się wyróżnić w obliczu rosnących wymagań konsumentów
  • Jakie są perspektywy rozwoju marki własnej wysokiej jakości – „launch” i promocja marki własnej z segmentu Premium

Wydarzenie skierowane jest do:

Producentów marek brandowych z sektora food i non-food
Przedstawicieli sieci handlowych odpowiedzialnych za następujące obszary biznesowe:
- business development
- zakupy
- zarządzanie asortymentem
- sprzedaż
- marketing
- promocję
- category management
- trade marketing
- key account management
- brand management
- product management
oraz
Konsultantów dla sektora retail, FMCG

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Zapraszam do udziału w Sympozjum
Aneta Stępniak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny