Sympozjum Web Usability

Sympozjum Web Usability

16 ‑ 17 grudnia 2010 / Warszawa, Hotel Jan III Sobieski

Sympozjum Web Usability
 / 16 ‑ 17 grudnia 2010 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo!

Użyteczna witryna to taka, która jest przyjazna i zrozumiała dla jej użytkowników. Jest to podstawowy czynnik jej skuteczności i konkurencyjności. Jakich reguł należy więc przestrzegać, aby serwis stał się popularny oraz sprzyjał pozyskiwaniu nowych klientów? W przypadku stron www i aplikacji internetowych podstawowymi kwestiami wydaje się być możliwie najbardziej intuicyjna nawigacja, umożliwienie użytkownikowi jak najszybszego dotarcia do informacji, których szuka i wreszcie przedstawienie ich w sposób, który dla odbiorcy będzie w pełni zrozumiały i możliwie łatwy do nauczenia się. Tyle teoria. Praktyka jest jednak zdecydowanie bardziej skomplikowana.


Seminarium „Web Usability” organizujemy właśnie po to, aby w praktyczny sposób wskazać Państwu:

  • jak zaprezentować informacje na stronie www i jak sprawić aby łatwo je odszukać
  • jakie są podstawowe metody i narzędzia określenia potrzeb użytkownika w projektowaniu User Centered Design
  • co mają ze sobą wspólnego analityka i użyteczność
  • jak skutecznie unikać pułapek i błędów w procesie projektowym czyli jak skutecznie zlecać, nadzo-rować i tworzyć projekty interakcji
  • jak wykorzystać wielokanałowość do trwałej przewagi konkurencyjnej w E-Commerce

Nasi eksperci omówią główne zależności pomiędzy bezpieczeństwem strony, a jej użytecznością biznesową oraz wskażą dobre kierunki działania i praktyczne rozwiązania, mające na celu ulepszenie funkcjonalności i efektywności działań w Sieci.

Kto powinien wziąć udział w sympozjum

  • Web Managerowie odpowiedzialni za rozwój marketingu internetowego
    - Webmasterzy
    - Webdeveloperzy
    - Webdesignerzy
    - Architekci informacji
  • E-Commerce Managerowie
  • E-Marketing Managerowie
  • Agencje marketingu internetowego
  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów Marketingu
  • Brand, Product, PR Managerowie
  • Wszyscy zainteresowani podniesieniem efektywności komunikacji ze swoimi klientami poprzez strony www

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym ciekawym wydarzeniu.
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Jan III Sobieski


Warszawa

Patron Medialny