Sztuka pisania CV

Sztuka pisania CV

29 września 2020 / Online

99 zł netto do 29 września

Cel

Idealne CV – mit czy rzeczywistość? Jak napisać CV aby „pierwsze wrażenie” spowodowało wypieki oraz przyspieszenie tętna u rekrutera? Nie wiemy… Wiemy natomiast jak zrobić to dobrze i osiągnąć zamierzony cel, którym jest dostanie się do kolejnego etapu rekrutacji jakim jest Interview. A ponieważ ideałów nie ma, postaramy się Wam jako zawodowi rekruterzy, pokazać najlepsze praktyki i obalić mity dotyczące pisania CV. 

Wśród omawianych zagadnień m.in.:

  • Budowa i konstrukcja CV – dobre praktyki
  • Mity i kontrowersje na temat tego dokumentu
  • CV jako element personal brandingu
  • Na co zwracają uwagę rekruterzy przeglądając aplikacje kandydatów

 Dzięki webinarowi dowiesz się:

  • Dlaczego CV to nie tylko życiorys
  • Jakie są najlepsze praktyki pisania tego dokumentu
  • Na co zwracają uwagę rekruterzy, a co jest decydujące przy kwalifikacji do kolejnego etapu rekrutacji
  • Jakie panują najczęściej powielane mity wokół tematu CV
  • Jak wykorzystać CV do zarządzania personal brandingiem.

Webinar jest dla Ciebie idealny, jeśli:

  • Chcesz zwiększyć swoją szansę na rynku pracy i świadomie kreować swój wizerunek
  • Nie wiesz jak zabrać się pisania CV, na co zwrócić szczególną uwagę
  • Chcesz spojrzeć na swoje aktualne CV oczami profesjonalnego rekrutera
  • Masz potrzebę poradzenia się profesjonalisty w kwestii własnego dokumentu


Do udziału zapraszamy przede wszystkim tych, którzy chcą zweryfikować swoją wiedzę na temat budowy i zawartości CV.

Zgłoś swój udział już dziś!


Program

Wtorek, 29 września

11:00 12:30

Sztuka pisania CV czy pradawne rzemiosło? CV na miarę zwinnych czasów

  • Agnieszka Malec, Senior Consultant, Simplicity Recruitment
  • Beata Nowicka, Business Development Manager, Simplicity Recruitment
  • Dobre praktyki, a także mity i kontrowersje na temat CV
  • CV jako część personal brandingu a nie tylko życiorys
  • CV oczami profesjonalnego rekrutera
  • 90 min.
Online, ,
12:30

Sesja pytań i odpowiedzi

  • Agnieszka Malec, Senior Consultant, Simplicity Recruitment
  • Beata Nowicka, Business Development Manager, Simplicity Recruitment
Online, ,

Prelegenci

  • Agnieszka Malec

    Agnieszka Malec

    Senior Consultant Simplicity Recruitment
    Agnieszka jest Starszym Konsultantem ds. Rekrutacji w zespole Simplicity Recruitment. Od 15 lat specjalizuje się w pozukiwaniu kandydatów głównie w obszarze IT. Ma za sobą doświdczenie nie tylko w consultingu ale także w tzw. wewnętrzym HR jako HRBP oraz Lider Zespołu Rekrutacji. Poza rekrutacją i szeroko pojętymi projektami HR, jej pasją jest Agile, a szczególnie praktyczne zastosowanie frameworka Scrum czy Kanban w HR.
  • Beata Nowicka

    Beata Nowicka

    Business Development Manager Simplicity Recruitment
    Beata jest Business Development Managerem i Konsultant Zarządzający w zespole Simplicity Recruitment. Od ponad 7 lat jest związana z branżą rekrutacyjną, a ekspertyzę w obszarze nowych technologii przekuwa w efektywną współpracę i jej rozwój z klientami oraz doradztwo rekrutacyjne dla zespołu i klientów. Ceniona za profesjonalne wparcie, partnerską postawę i niezwykłe zaangażowanie w prowadzone projekty. Beata pracuje w języku polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

99 zł netto do 29 września

Zarejestruj się