Trendy Contact Center 2016

Trendy Contact Center 2016

Trendy Contact Center 2016
 / 22 ‑ 23 czerwca 2016 / Warszawa

Cel

Drogi uczestniku,

Contact Center to jedna z najszybciej rozwijających się i ewoluujących branż. To, co jeszcze rok temu było innowacją, dzisiaj staje się już swoistym „must-have”. Z jednej strony należy dbać o jak najlepszych ekspertów, jakich się zatrudnia, z drugiej należy być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. W centrum jednak zawsze jest klient – jego potrzeby, oczekiwania, różnorodność. Zupełnie niedawno wszyscy zastanawialiśmy się, jak sprostać oczekiwaniom pokolenia Y, dzisiaj mówimy już o pokoleniu Born Mobile. Zupełnie niedawno innowacją była obsługa poprzez czat czy video rozmowy, dzisiaj mówimy o wielokanałowej obsłudze.

Contact Center to nie tylko obsługa klienta, to również dbałość o najwyższą jakość zarówno w procesie obsługi klientów, ale również obsługi reklamacji. Z całą pewnością można mnożyć kluczowe aspekty, jakie są rdzeniem działalności Contact Center, jednak zawsze dążymy do wyników.

Jeżeli zastanawiasz się:

  • jak zdobyć przewagę konkurencyjną budując najwyższą jakość obsługi
  • jak utrzymać kluczowych pracowników i tworzyć efektywne systemy motywacyjne w Contact Center
  • jak radzić sobie z wielokanałową obsługą klientów i czym naprawdę jest omnichanneling
  • jak z sukcesem stworzyć firmę klientocentryczną
  • jak zwiększać efektywność i podnosić wydajność Call Center

a przy okazji chcesz podyskutować o wizerunku Call Center w Polsce i jego wpływie na osiąganie przez Twój dział spektakularnych wyników, dołącz do nas podczas konferencji Trendy Contact Center, która odbędzie się 22-23 czerwca 2016 w Warszawie!

Do zobaczenia,

Rafał Szary
Project Manager


Dlaczego warto:

  • Call Center to nasza pasja – wspólnie szukamy najlepszych rozwiązań
  • Zdobędziesz doświadczenie i wiedzę od znakomitych Ekspertów
  • Weźmiesz udział w wydarzeniu, które od 11 lat kreuje zmiany na rynku Contact Center
  • Weźmiesz udział w panelu dyskusyjnym, licznych sesjach Case Studies i warsztatach
  • Sam zdecydujesz, który temat jest dla Ciebie ciekawszy – dajemy możliwość wyboru pomiędzy dwiema równoległymi ścieżkami tematycznymi
  • Będziesz mieć czas na nawiązanie nowych relacji biznesowych z pozostałymi uczestnikami
  • Zapoznasz się z ofertą wystawców, którzy pomogą w rozwoju Twojego Contact Center

Do udziału zapraszamy:

Dyrektorów, Kierowników i Managerów:

  • Contact i Call Center
  • Biur i Działów Obsługi Klientów IT
  • Marketingu, Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem

Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Rafał Szary

Project Manager

Miejsce

Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65, Warszawa


Warszawa

Partner

Patron Medialny