Trendy Contact Center 2017

Trendy Contact Center 2017

21 ‑ 22 czerwca 2017 / Warszawa, Sound Garden Hotel,ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa

Trendy Contact Center 2017
 / 21 ‑ 22 czerwca 2017 / Warszawa

Cel

Przyszłość ma wiele imion. Dla słabych ma imię niemożliwe, dla nieśmiałych - nieznane, myślący i walczący nazywa ją ideałem.

~ Wiktor Hugo

Czym tak naprawdę jest trend? Czy warto za nim podążać? Czy nie masz obaw, że ulegasz chwilowej modzie? W chwili obecnej otoczenie biznesowe zmienia się bardzo szybko. Aby być w czołówce, trzeba myśleć perspektywicznie, podejmować wyzwania i nigdy nie można zakładać, że coś się nie uda, albo że jest na to jeszcze dużo czasu. Dlaczego? Dlatego, że przyszłość jest teraz!

Tegoroczną edycję konferencji Trendy Contact Center przygotowaliśmy z myślą o Tobie, Twoim zespole, a w konsekwencji Twojej organizacji! Zaczynamy od początku – trend, czym jest? Gdy już pokażemy Ci, za czym warto podążać i jak samemu trendy kreować i wyznaczać, udowodnimy, że jest wiele trendów, które mogą wydawać Ci się odległą przyszłością, ale tak naprawdę powinieneś pomyśleć o niej i zacząć działać już dziś.

Zapraszamy Cię do aktywnego udziału i dyskusji podczas inspirujących sesji, w tym sesji futurologicznej - nie, nie wróżymy z kart, mówimy o przyszłości branży Contact Center w sposób niezwykle inspirujący i zachęcający do działania.

Następnie weźmiesz udział w wystąpieniach w czterech blokach tematycznych. Chcemy opowiedzieć Ci o trendach w zakresie:

  • rekrutacji i retencji pracowników
  • rozwoju managera zarządzającego Contact Center
  • technologii i sztucznej inteligencji wykorzystywanej w Contact Center
  • zarządzania Contact Center

Wszystko to w oparciu o najciekawsze praktyki rynkowe przedstawiane przez osoby z bogatym doświadczeniem i chęcią do dzielenia się swoją wiedzą!

O trendach można mówić bardzo wiele, jednak poza trendami i przyszłością jest przecież codzienne zarządzanie i intensywna praca. Dlatego też cały drugi dzień poświęcamy na sesje warsztatowe. Specjalnie dla Ciebie wybraliśmy różnorodne tematy, których znajomość znacznie poprawi komfort pracy Twojego zespołu, usprawni efektywność i podniesie wyniki.

W myśl zasady: nic o nas bez nas, nie może Cię zabraknąć podczas tego spotkania. Jeżeli chcesz mieć wpływ na rozwój i wizerunek branży Contact Center, musisz do nas dołączyć.

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, jesteśmy po to, by je rozwiać, jeśli ich nie masz, czekamy na Ciebie.

Do zobaczenia podczas konferencji!

W imieniu zespołu Trendy Contact Center,

Ewelina Stęplewska

Project Manager

Dlaczego warto:

  • Call Center to nasza pasja – wspólnie szukamy najlepszych rozwiązań
  • Zdobędziesz doświadczenie i wiedzę od znakomitych Ekspertów
  • Weźmiesz udział w wydarzeniu, które od 12 lat kreuje zmiany na rynku Contact Center
  • Sam zdecydujesz, który temat jest dla Ciebie ciekawszy – dajemy możliwość wyboru pomiędzy dwiema równoległymi ścieżkami tematycznymi
  • Będziesz mieć czas na nawiązanie nowych relacji biznesowych z pozostałymi uczestnikami
  • Zapoznasz się z ofertą wystawców, którzy pomogą w rozwoju Twojego Contact Center

Do udziału zapraszamy:

Dyrektorów, Kierowników i Managerów:

  • Contact i Call Center
  • Biur i Działów Obsługi Klientów IT
  • Marketingu, Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem

Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych


Partner:

Dimension Data jest dostawcą rozwiązań i usług ICT. Wykorzystując najnowsze technologie ułatwiamy przedsiębiorstwom osiąganie sukcesu w cyfrowej erze. Będąc członkiem NTT Group, pomagamy klientom realizować wyzwania biznesowe poprzez wykorzystanie cyfrowej infrastruktury, rozwiązań z obszaru customer experience, chmury hybrydowej, nowego typu miejsc pracy oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa. Mając odziały w 58 krajach, w tym w Polsce oraz zatrudniając 31 000 pracowników, dostarczamy rozwiązania klientom ze wszystkich sektorów, na każdym etapie ich technologicznego rozwoju. Oferując kompleksowe portfolio usług umożliwiamy klientom skoncentrowanie się na swojej działalności zapewniając, że odpowiednie technologie IT będą zainstalowane, sprawne i wydajne.

Doświadczenie na rynku IT w Polsce zdobywamy od blisko 25 lat. W tym czasie wdrożyliśmy wiele złożonych projektów infrastrukturalnych oraz aplikacyjnych, a niektóre z nich były pionierskimi na rynku. Naszymi klientami są jednostki z sektora publicznego, administracji centralnej i lokalnej, uczelnie wyższe, służba zdrowia, energetyka, banki, instytucje finansowe, operatorzy telekomunikacyjni, firmy usługowe i przemysł.

Jesteśmy oficjalnym partnerem technologicznym A.S.O.,organizatora Tour de France, oraz partnerem kolarskiego zespołu Team Dimension Data for Qhubeka.

Więcej informacji: www.dimensiondata.com

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Sound Garden Hotel,ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa


Warszawa

Partner

Patron Medialny