Trendy Contact Center 2018

Trendy Contact Center 2018

Trendy Contact Center 2018
 / 21 ‑ 22 czerwca 2018 / Warszawa

Cel

Zapraszamy Państwa do udziału w kolejnej edycji konferencji: Trendy Contact Center 2018.

W tym roku w centrum naszych rozważań będzie NASZ KLIENT- poznając jego oczekiwania budujemy bowiem siłę i skuteczność naszej firmy.

Mówi się, że zadowolony pracownik=zadowolony klient, co jest oczywiście prawdą, ale też odwracając to hasło, wiemy, że zadowolony klient buduje nasz zespół, wzmacnia naszą przewagę konkurencyjną, dodaje nam skrzydeł, pobudza kreatywność zespołu.

Chcemy pokazać jak budować tę "chemię" pomiędzy naszym teamem a klientami. Wzmacniać zespół poprzez przeciwdziałanie rotacji, negatywnym trendom, celowaną edukację, skuteczny rozwój.

Wskażemy jak znaleźć równowagę w naszej organizacji.

Powiemy o trendach i nowatorskich pomysłach, ale tylko takich, które nie są oderwane od rzeczywistości.

Nie zabraknie tematyki RODO, do której odniesiemy się w sposób praktyczny, tuż po wymaganym prawem wdrożeniu tej regulacji, dając Państwu możliwość zweryfikowania faktycznej sytuacji w tym zakresie.

Będzie prawdziwie, praktycznie, inspirująco. Do wygłoszenia prelekcji zaprosiliśmy Praktyków, Kreatorów nowych idei, Uznanych Ekspertów w obszarze contact center.

Spotkajmy się by wypracować nowe rozwiązania i strategie.

Do zobaczenia podczas wydarzenia, dołącz do nas już dziś!

Dlaczego warto uczestniczyć:

  • Call Center w centrum uwagi – wspólnie poszukiwanie najlepszych kierunków
  • Zdobędziesz wiedzę i doświadczenie od znakomitych Ekspertów oraz wymieniająć się uwagami z pozostałymi Uczestnikami
  • Weźmiesz udział w wydarzeniu, które od 12 lat kreuje idee na rynku Contact Center

Do udziału zapraszamy:

Dyrektorów, Kierowników i Managerów:

  • Contact i Call Center
  • Biur i Działów Obsługi Klientów IT
  • Marketingu, Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem

Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Warszawa Airport

ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa

Patron Medialny