Trendy Contact Center 2018

Trendy Contact Center 2018

21 ‑ 22 czerwca 2018 / Warszawa, Hotel Novotel Warszawa Airport

2495 zł netto od 21 kwietnia do 22 czerwca

Trendy Contact Center 2018
 / 21 ‑ 22 czerwca 2018 / Warszawa  / 2495 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zapraszamy Państwa do udziału w kolejnej edycji konferencji: Trendy Contact Center 2018.

W tym roku w centrum naszych rozważań będzie NASZ KLIENT- poznając jego oczekiwania budujemy bowiem siłę i skuteczność naszej firmy.

Mówi się, że zadowolony pracownik=zadowolony klient, co jest oczywiście prawdą, ale też odwracając to hasło, wiemy, że zadowolony klient buduje nasz zespół, wzmacnia naszą przewagę konkurencyjną, dodaje nam skrzydeł, pobudza kreatywność zespołu.

Chcemy pokazać jak budować tę "chemię" pomiędzy naszym teamem a klientami. Wzmacniać zespół poprzez przeciwdziałanie rotacji, negatywnym trendom, celowaną edukację, skuteczny rozwój.

Wskażemy jak znaleźć równowagę w naszej organizacji.

Powiemy o trendach i nowatorskich pomysłach, ale tylko takich, które nie są oderwane od rzeczywistości.

Nie zabraknie tematyki RODO, do której odniesiemy się w sposób praktyczny, tuż po wymaganym prawem wdrożeniu tej regulacji, dając Państwu możliwość zweryfikowania faktycznej sytuacji w tym zakresie.

Będzie prawdziwie, praktycznie, inspirująco. Do wygłoszenia prelekcji zaprosiliśmy Praktyków, Kreatorów nowych idei, Uznanych Ekspertów w obszarze contact center.

Spotkajmy się by wypracować nowe rozwiązania i strategie.

Do zobaczenia podczas wydarzenia, dołącz do nas już dziś!

Dlaczego warto uczestniczyć:

  • Call Center w centrum uwagi – wspólnie poszukiwanie najlepszych kierunków
  • Zdobędziesz wiedzę i doświadczenie od znakomitych Ekspertów oraz wymieniająć się uwagami z pozostałymi Uczestnikami
  • Weźmiesz udział w wydarzeniu, które od 12 lat kreuje idee na rynku Contact Center

Do udziału zapraszamy:

Dyrektorów, Kierowników i Managerów:

  • Contact i Call Center
  • Biur i Działów Obsługi Klientów IT
  • Marketingu, Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem

Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych

Program

Prelegenci

  • Agnieszka Anusewicz

    Agnieszka Anusewicz

    Adwokat, Kancelaria Raczkowski Paruch
  • Alicja Cessak

    Alicja Cessak

    Prawnik w kancelarii Snażyk Korol Mordaka
  • Aurelia  Cieślińska

    Aurelia  Cieślińska

    Managing Counsel Poland, Capgemini Polska
  • Ewa  Depta

    Ewa  Depta

    Członek zarządu, Dyrektor sprzedaży Voice Contact Center, Grupa OEX
  • Tomasz  Dziobiak

    Tomasz  Dziobiak

    Prezes zarządu, DBMS zajmującej się big data marketingiem i data consultingiem
  • Janusz  Dziurzyński

    Janusz  Dziurzyński

    Group Business Development Director, Grupa OEX
  • Paweł  Ejzert

    Paweł  Ejzert

    Manager Wydziału Zarządzania Procesami Obsługi Klienta, mBank
  • Marcin Gawior

    Marcin Gawior

    Doradca, Wydział Zarządzania Reklamacjami, mBank
  • Ewa  Hartman

    Ewa  Hartman

    Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania) /
  • Adam  Jarczyński

    Adam  Jarczyński

    Pomysłodawca i partner w Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety
  • Rafał  Jarosz

    Rafał  Jarosz

    Partner zarządzający proceo.consulting, współzałożyciel Customer-Heroes.com
  • Aleksandra Namiota

    Aleksandra Namiota

    Lider Zespołu Help-Desk oraz Zespołu Infolinii Obsługi Klientów Kluczowych w Euro Bank S.A
  • Przemysław  Rybarczyk

    Przemysław  Rybarczyk

    Partner Zarządzający, Tak! Tylko dobre rozwiązania
  • Jacek  Siennicki

    Jacek  Siennicki

    Project Manager, Salary Surveys, HRM partners S.A.
  • Piotr  Sierociński

    Piotr  Sierociński

    Dyrektor Generalny HRM partners S.A. - wiodącej polskiej firmy doradczej specjalizującej się w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz benchmarkingu płac
  • Marcin Sosnowski

    Marcin Sosnowski

    Dyrektor wykonawczy, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
  • Aleksandra Trafiałek

    Aleksandra Trafiałek

    Trener wewnętrzny, Euro Bank
  • Piotr Wojciechowski

    Piotr Wojciechowski

    Założyciel i CEO FUZERS Service Design - firmy wspierającej projektowanie usług i doświadczeń

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Warszawa Airport

ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa

2495 zł netto od 21 kwietnia do 22 czerwca

Zarejestruj się

Patron Medialny