Trendy Contact Center

Trendy Contact Center

Trendy Contact Center
 / 22 ‑ 23 września 2015 / Warszawa

Cel

Szanowny Uczestniku,

Biznes odmienił słowo ’’klient” przez wszystkie możliwe przypadki. Skoro klientocentryczność jest już truizmem, co decyduje o przewadze rynkowej?

  • Adekwatne technologie wdrożone z dbałością


Stawki o jakie grają CC są wysokie. Jednak cena nowych rozwiązań bywa ogromna. Mogą one urzeczywistnić priorytety i równie łatwo je zaprzepaścić. Poświęcimy zatem dużo uwagi realnym wyzwaniom, rozwiązaniom, strategii i kosztom nowych technologii.

  • Spójność w wielu kanałach


Biznes entuzjastycznie implementuje strategię multichannel. Często bez dbałości o spójność poszczególnych kanałów. Sfrustrowany bywa w końcu tak użytkownik tych narzędzi, jak i sam klient. Na nowy ideał kreuje się strategia omnichannel, której walory i założenia Ci zaprezentujemy.

  • Właściwe wykorzystanie Big Data do zwiększenia satysfakcji klienta


W epoce nadmiaru informacji o klientach wyzwaniem dla firm jest dochodowe zagospodarowanie Dużych Danych. Prawidłowa analiza pozwala trafnie diagnozować trendy. Jak sprawić by ten cenny majątek przedsiębiorstwa służył zwiększeniu przychodów na poziomie centrum kontaktowego? Jak wykorzystać Big Data do poprawy efektywności obsługi klienta? Jak ustrzec się nadużyć prawnych? Postaramy się odpowiedzieć również na te pytania.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się co tak naprawdę zrobić, by utrzymać satysfakcjonującą relację kosztów i przychodów, ale przede wszystkim – by utrzymać klientów, ta konferencja jest dla Ciebie!

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w jubileuszowej edycji konferencji. Przez całe dziesięciolecie Twoje doświadczenia wzbogacają jedną z najbardziej ambitnych platform dla środowiska CC na polskim rynku. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Ciebie blok specjalny z udziałem wysokich rangą specjalistów sektora publicznego, którzy wytyczają nowe standardy dla relacji klient – instytucje publiczne i pracują nad odbudowaniem zaufania obywateli. Ciekawe… Budujące… Inspirujące!

Zapraszam do udziału
Renata Grzeszczak
Project Manager
r.grzeszczak@pb.pl

Do udziału w konferencji zapraszamy:


Dyrektorów, Kierowników i Managerów:

  • Contact i Call Center
  • Biur i Działów Obsługi Klientów IT
  • Marketingu, Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem

Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych

* Prosimy o wcześniejszą rezerwację miejsca parkingowego


O Partnerze:

SEVENET S.A. jest firmą z branży IT, zajmującą się od 1997 roku dostawą zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych dla przedsiębiorstw i instytucji w Polsce. Oferuje usługi związane z projektowaniem, wdrażaniem, konfiguracją i serwisowaniem rozwiązań w ramach następujących linii biznesowych:
• Dostęp do sieci
• Systemy Komunikacji Biznesowej
• Systemy Contact Center
• Data Center
• Bezpieczeństwo danych

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Miejsce

Centrum Konferencyjne ADGAR PLAZA, ul. Postępu 17a


Warszawa

Partner

Patron Medialny