Trendy Sprzedaży 2019

Trendy Sprzedaży 2019

2695 zł netto od 17 listopada do 16 stycznia

PROMOCJA MIKOŁAJKOWA!

Trendy Sprzedaży 2019
 / 15 ‑ 16 stycznia 2019 / Warszawa  / 2695 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zeszły rok był bez wątpienia trudny i przełomowy dla działów sprzedaży. Wejście w życie RODO, wyraźny trend jakim jest "rynek pracy pracownika" to tylko niektóre trudności, które trzeba było pokonać.

Największe problemy współczesnej sprzedaży oscylują wokół motywacji i zaangażowania naszych ludzi, wszystko inne możemy bowiem skuteczne rozwiązać.

W trakcie 6. edycji Trendów Sprzedaży zaprezentujemy wiele aspektów, które pozwolą uczynić funkcjonowanie działów sprzedaży łatwiejszym, a zarazem skuteczniejszym.

Podczas wydarzenia nie zabraknie m.in. kwestii:

  • Customer Experience
  • Sztucznej inteligencji i machine learning
  • Omnichannel
  • Rekrutacji sprzedawców
  • Komunikacji z pracownikiem
  • Motywowania
  • Social sellingu
Będziemy mówić o tym, co ważne i aktualne, nie unikając trudnych tematów, które stanowią największe wyzwanie.

Zgłoś się już teraz by otrzymać dużo solidnej wiedzy, praktycznych wskazówek i ciekawych inspiracji.

Bądź z nami by zyskać wiedzę, która zaprocentuje w obszarze Twojego rozwoju, ale i wesprze reprezentowaną przez Ciebie firmę czy organizację.

Stań się silnym mentorem dla Twego zespołu.
Wzmocnij swoją wiedzą procesy sprzedaży.

Korzyści z uczestnictwa:

  • wiedza z zakresu skutecznej, długoterminowej rekrutacji najlepszych specjalistów
  • umiejętności komunikowania się z pracownikiem na każdym etapie Jego pracy
  • poznanie trudnej sztuki motywowania
  • wzmocnienie swej praktycznej wiedzy w zakresie cold callingu i social sellingu
  • poznanie korzyści, ale i negatywów zastosowania sztucznej inteligencji w procesach sprzedaży
  • wskazanie nowych trendów w zakresie omnichannel
  • poznanie pułapek customer experience

Program

Prelegenci

  • Karol  Bartkowski

    Karol  Bartkowski

    Praktyk Cold Callingu B2B i Social Sellingu czyli łączenia tego co skuteczne z tym, co daje nieograniczoną dźwignię
  • Sławomir Hybsz

    Sławomir Hybsz

    Trener, Coach, Turliński Management
  • Katarzyna Janas

    Katarzyna Janas

    CEO Instytutu Durkalskiego
  • Piotr Kaczmarek

    Piotr Kaczmarek

    Dyrektor rozwoju, Pirxon
  • Robert Marczak

    Robert Marczak

    CMO, Sellizer
  • Konrad Pawlus

    Konrad Pawlus

    Współzałożyciel oraz Chief Technology Officer, SALESmanago
  • Joanna Rzadkowolska-Szechińska

    Joanna Rzadkowolska-Szechińska

    Wieloletni HR manager
  • Aleksander  Skałka

    Aleksander  Skałka

    Marketing Automation Strategy Director, SALESmanago
  • Karol  Stępień

    Karol  Stępień

    Niezależny doradca z obszaru sprzedaży
  • Tomasz  Ślęzak

    Tomasz  Ślęzak

    Wiceprezes Zarządu Work Service S.A.
  • Piotr Wojciechowski

    Piotr Wojciechowski

    Założyciel i CEO FUZERS Service Design
  • Wojciech  Woźniczka

    Wojciech  Woźniczka

    Trener Sprzedaży i Negocjacji

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace, Al. Jerozolimskie 45, Warszawa


Warszawa

2695 zł netto od 17 listopada do 16 stycznia

Zarejestruj się

Patron Medialny