TRENDY SPRZEDAŻY 2014

TRENDY SPRZEDAŻY 2014

22 ‑ 23 stycznia 2014 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

TRENDY SPRZEDAŻY 2014
 / 22 ‑ 23 stycznia 2014 / Warszawa

Cel

Zapraszamy na jedyne w swoim rodzaju spotkanie dotyczące najnowszych trendów w sprzedaży!

Będzie to spotkanie mające na celu przedstawienie najnowszych i najbardziej efektywnych rozwiązań sprzedażowych. Chcemy wraz z najlepszymi ekspertami omówić aktualną sytuację na polskim rynku sprzedażowym i wspólnie zastanowić się jak ten rynek będzie zmieniał się w nadchodzącym czasie, ale też jak możemy zmienić się wraz z nim. Porozmawiamy o wszystkich dostępnych kanałach sprzedażowych oraz ich potencjale, ale też odkryjemy najważniejsze aspekty około sprzedażowe, które pośrednio lub bezpośrednio mogą wpływać na wyniki firmy.

Skupimy się na najnowszych dostępnych rozwiązaniach technicznych, zbadamy uświadomione i te ukryte potrzeby naszych klientów, zastanowimy się jak efektywnie wspierać kanały sprzedaży, ale przede wszystkim udowodnimy, że tylko kochając sprzedaż możemy odnieść sukces!

Wyjątkowo u nas, w ramach wydarzenia Trendy Sprzedaży 2014, mają Państwo możliwość wzięcia udziału w praktycznym warsztacie poświęconym skutecznym technikom językowym w pracy handlowca. Lingwistyka sprzedaży to nowy obszar zajmujący się tym, jak klienci i sprzedawcy posługują się językiem, jak go interpretują w trakcie procesu decyzyjnego. Warsztat o zasadach skutecznej perswazji, technikach, zwrotach i metodach sprzedażowych, a także mowie ciała oraz najważniejszych elementach storytellingu, wzmocni ramię handlowca o pewność siebie, motywację i entuzjazm.

Dzięki udziałowi w warsztacie dyrektorzy handlowi, marketingu, sales managerzy i specjaliści posiądą wiedzę, którą będą mogli wykorzystać od razu po wyjściu z warsztatu, a także otrzymają wskazówki jak dzielić się nią ze swoimi podwładnymi czy współpracownikami w firmie. Warsztaty o charakterze narzędziowym oparte są na praktycznych ćwiczeniach i przykładach.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat zorganizowaliśmy 17 znakomitych wydarzeń sprzedażowych, za pomocą których pomogliśmy udoskonalić procesy sprzedażowe aż 299 firmom. Gościliśmy w sumie 600 gości m.in. z: Abbott, Agora, Akzo Nobel, Alcatel, Alior Bank, Allianz Direct, Amica, Amplico Life, Auchan, Avans, Avon, Bank BPH, Bank Pekao, Bmw, British American Tobacco, Canal+, Carlsberg, Carrefour, Castorama, Cemex, Coca-Cola, Damovo, Douglas, Empik, Ernst&Young, Allegro, Lotos, Żywiec, Ikea, InPost, Kompania Piwowarska, Liberty Direct, Lux Med., Meble VOX, Merlin.pl, Microsoft, Monnari Trade, Nokia, Onet.pl, PAT&RUB, PGNiG, Piotr I Paweł, Praktiker, Provident, Red Bull, RWE, Siemens, Siódemka, Tauron, Tchibo, Toyota, Tui, Volkswagen, Yes Biżuteria, Yves Rocher i wielu innych…

Spotkanie skierowane jest dla wszystkich przedstawicieli firm prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz pośrednią bez ukierunkowania na branżę.


Serdecznie zapraszamy,

Magdalena Marczak- Project Manager
m.marczak@pb.pl

Joanna Gębska- Project Manager
j.gebska@pb.pl

Jeśli chcesz wiedzieć:

  • Jak i gdzie kupują Polacy, ale też jak i gdzie będą kupować w przyszłości
  • Jakie są najnowsze możliwe kanały sprzedaży i jak je w pełni wykorzystać
  • Jak stworzyć plan sprzedaży kompatybilny z planem marketingowym
  • Którymi kanałami należy sprzedawać a którymi prowadzić kampanię marketingową w zależności od produktu, grupy docelowej i panującego trendu
  • Jak zbudować efektywny zespół sprzedażowy z prawdziwym przywódcą na czele
  • Jak spośród natłoku informacji z rynku wybrać te najważniejsze, wykorzystując je do budowania strategii
  • Czym są dla dzisiejszych klientów promocje i negocjacje oraz jak z nich korzystać z pożytkiem dla firmy i poszanowaniem klienta
  • Dlaczego trzeba kochać sprzedaż i nie robić tego tylko dla pieniędzy..

oraz

  • Jak odczytywać potrzeby klienta i trafnie dokonywać wyboru technik językowych , perswazyjnych i negocjacyjnych w sprzedażowym procesie decyzyjnym
  • Jak systematyzować język sprzedaży
  • Jak zbudować odpowiednie otoczenie wzmacniające język i efekty sprzedaży

wybierz się na Trendy Sprzedaży 2014!



Do udziału w Konferencji zapraszamy:

  • Dyrektorów oraz managerów sprzedaży
  • Dyrektorów ds. wsparcia sprzedaży
  • Dyrektorów ds. rozwoju sprzedaży
  • Dyrektorów oraz managerów handlowych
  • Key Accountów
  • Sales Managerów
  • Dyrektorów oraz managerów marketingu
  • Dyrektorów oraz managerów działów IT
  • Dyrektorów oraz managerów działów obsługi klienta

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w Konferencji

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Wystawca

Patron Medialny