Trendy Sprzedaży 2015 - 2. edycja

Trendy Sprzedaży 2015 - 2. edycja

18 ‑ 19 marca 2015 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Trendy Sprzedaży 2015 - 2. edycja
 / 18 ‑ 19 marca 2015 / Warszawa

Cel

„Jak być bezkonkurencyjnym na rynku?” – pytanie to spędza sen z powiek, wszystkim tym, którzy z handlem związani są na co dzień. Nie ma złotego środka na to jak sprzedawać lepiej, taniej, szybciej i więcej, zwłaszcza, że trendy w świecie handlu zmieniają się w zatrważającym tempie, a to co dzisiaj decyduje o naszym sukcesie, jutro może być czynnikiem wpływającym na naszą porażkę.

Na szczęście jednak, najlepsi specjaliści zajmujący się obserwacją i badaniem tychże trendów dysponują szeregiem wskazówek dotyczących tego, na czym powinniśmy skupiać nasze strategie sprzedażowe w najbliższej przyszłości. Najważniejsi praktycy mogą podpowiedzieć za pomocą jakich narzędzi możemy zarządzać sprzedażą i wpływać na polepszenie jej wyników. Eksperci rynkowi wiedzą również kim jest współczesny klient oraz jakie są potrzeby zmieniającego się wciąż rynku. A wszystkich tych wyjątkowych gości będziecie mieć Państwo sposobność spotkać na Trendach Sprzedaży 2015!

Jest to wyjątkowe wydarzenie branżowe skupiające najlepszych praktyków na rynku, najciekawsze case studies, najbardziej aktualne tematy i najskuteczniejsze narzędzia sprzedażowe. Odpowiemy na wszelkie pytania i wspólnie wypracujemy nowe rozwiązania. Tylko u nas, dostaniecie Państwo garść informacji oraz praktycznej wiedzy, które to efektywnie wykorzystane- wpłyną na Waszą bezkonkurencyjność!

Dziękujemy za zaufanie uczestnikom 1. Edycji. Wasze znakomite oceny są dla nas najlepszą rekomendacją!

Podobało mi się profesjonalne podejście do globalnego problemu sprzedaży, z dużym naciskiem na pogłębione, praktyczne przykłady, przedstawione przez pasjonatów. Prelegenci sposobem prowadzenia wykładu inicjowali żywiołową dyskusję.
Tomasz Wielogórski
Doradca ds. sprzedaży
Dom Development


(...) chciałbym zarekomendować pozytywnie uczestnictwo w konferencji Trendy Sprzedaży. Uważam, iż wiedza i umiejętności przekazane przez prowadzących konferencje są kluczowe w tak trudnych czasach dla sprzedaży.

Damian Sapielak

Factoring Professional

BZ WBK Faktor Sp. z o.o.

Zapraszam

Aneta Wereszka

Project Manager

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aneta Wereszka

Product Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny