Trendy Sprzedaży 2016

Trendy Sprzedaży 2016

27 ‑ 28 stycznia 2016 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Trendy Sprzedaży 2016
 / 27 ‑ 28 stycznia 2016 / Warszawa

Cel

Szanowny Uczestniku,


Jak wynika z ostatniego raportu „Zarządzanie po polsku”*, wprowadzenie nowego rytmu sprzedażowego to jeden z pięciu priorytetowych obszarów stanowiących wyzwanie dla managerów. Polski styl zarządzania nadal charakteryzuje się niską efektywnością procesów sprzedażowych. Jeżeli jesteś liderem i także Twoją zmorą są przegapione „moments of truth”, masz wrażenie, że ostatnio umknęło Ci kilka dużych okazji sprzedażowych, chciałbyś sięgnąć po narzędzia, które umożliwią wprowadzenie nowego modelu interakcji z klientem, czujesz, że Twój zespół potrzebuje regularnych i skutecznych przeglądów efektywności – nasza konferencja jest dla Ciebie!

W pierwszym dniu spotkania m.in.:

  • Dowiesz się, jak zaprojektować produkt pożądany przez Twoich klientów
  • Case study Generali pokaże wymierne korzyści biznesowe, które możesz osiągnąć, dzięki wdrożeniu nowego systemu zarządzania doświadczeniami klientów
  • Na przykładzie Orange zaobserwujesz, jak uniknąć kanibalizacji kanałów sprzedaży i świadomie kierować aktywnością klientów dzięki wielokanałowej komunikacji
  • Podpowiemy, co zrobić , gdy sprzedawca zarabia więcej niż jego szef – jak wtedy nagradzać i jak motywować
  • Podczas interaktywnej sesji nauczysz się nowego podejścia do segmentacji i poznasz przykłady najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu polityką cenową

W drugim dniu proponujemy Ci udział w warsztatach dla liderów sprzedaży, podczas których m.in.:

  • Skonstruujesz własną historię przywódczą lub sprzedażową, wykorzystując storytelling
  • Nauczysz się posługiwać mową windową
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać techniki zapobiegające wypaleniu handlowców, w kontekście prac Herzberga
  • Zweryfikujesz, które narzędzia najlepiej wspierają Twoją pracę szkoleniową: training on the job, warsztaty, mentoring, action learning, coaching managerski
  • Poznasz metody pozwalające określić mentalność Twojego zespołu sprzedażowego

Zapraszam do aktywnego udziału w sesjach przygotowanych przez naszych ekspertów - przekonasz się, że sprzedaż jest przede wszystkim relacją, której potencjał można wykorzystać do umocnienia pozycji w biznesie i zwielokrotnienia zysków.

Do zobaczenia w styczniu!
Katarzyna Basaj-Pietrasz
Project Manager


*Raport Pulsu Biznesu Zarządzanie po polsku 2015,

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Katarzyna Basaj-Pietrasz

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny