Trendy Sprzedaży 2019

Trendy Sprzedaży 2019

15 ‑ 16 stycznia 2019 / Warszawa

2195 zł netto od 3 września do 16 listopada

2695 zł netto od 17 listopada do 16 stycznia

Trendy Sprzedaży 2019
 / 15 ‑ 16 stycznia 2019 / Warszawa  / 2195 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zeszły rok był bez wątpienia trudny i przełomowy dla działów sprzedaży. Wejście w życie RODO, wyraźny trend jakim jest "rynek pracy pracownika" to tylko niektóre trudności, które trzeba było pokonać.

Największe problemy współczesnej sprzedaży oscylują wokół motywacji i zaangażowania naszych ludzi, wszystko inne możemy bowiem skuteczne rozwiązać.

W trakcie 6. edycji Trendów Sprzedaży zaprezentujemy wiele aspektów, które pozwolą uczynić funkcjonowanie działów sprzedaży łatwiejszym, a zarazem skuteczniejszym.

Podczas wydarzenia nie zabraknie m.in. kwestii:

  • Customer Experience
  • Sztucznej inteligencji i machine learning
  • Omnichannel
  • Rekrutacji sprzedawców
  • Komunikacji z pracownikiem
  • Motyowowania
  • Social sellingu
Będziemy mówić o tym, co ważne i aktualne, nie unikając trudnych tematów, które stanowią największe wyzwanie.

Zgłoś się już teraz by otrzymać dużo solidnej wiedzy, praktycznych wskazówek i ciekawych inspiracji.

Bądź z nami by zyskać wiedzę, która zaprocentuje w obszarze Twojego rozwoju, ale i wesprze reprezentowaną przez Ciebie firmę czy organizację.

Stań się silnym mentorem dla Twego zespołu.
Wzmocnij swoją wiedzą procesy sprzedaży.

Korzyści z uczestnictwa:

  • wiedza z zakresu skutecznej, długoterminowej rekrutacji najlepszych specjalistów
  • umiejętności komunikowania się z pracownikiem na każdym etapie Jego pracy
  • poznanie trudnej sztuki motywowania
  • wzmocnienie swej praktycznej wiedzy w zakresie cold callingu i social sellingu
  • poznanie korzyści, ale i negatywów zastosowania sztucznej inteligencji w procesach sprzedaży
  • wskazanie nowych trendów w zakresie omnichannel
  • poznanie pułapek customer experience

Program

Prelegenci

  • Karol  Bartkowski

    Karol  Bartkowski

    Praktyk Cold Callingu B2B i Social Sellingu czyli łączenia tego co skuteczne z tym, co daje nieograniczoną dźwignię
  • Sławomir Hybsz

    Sławomir Hybsz

    Trener, Coach, Turliński Management
  • Katarzyna Janas

    Katarzyna Janas

    CEO Instytutu Durkalskiego
  • Piotr Kaczmarek

    Piotr Kaczmarek

    Dyrektor rozwoju, Pirxon
  • Robert Marczak

    Robert Marczak

    CMO, Sellizer
  • Konrad Pawlus

    Konrad Pawlus

    Współzałożyciel oraz Chief Technology Officer, SALESmanago
  • Joanna Rzadkowolska-Szechińska

    Joanna Rzadkowolska-Szechińska

    Wieloletni HR manager
  • Aleksander  Skałka

    Aleksander  Skałka

    Marketing Automation Strategy Director, SALESmanago
  • Karol  Stępień

    Karol  Stępień

    Niezależny doradca z obszaru sprzedaży
  • Tomasz  Ślęzak

    Tomasz  Ślęzak

    Wiceprezes Zarządu Work Service S.A.
  • Piotr Wojciechowski

    Piotr Wojciechowski

    Założyciel i CEO FUZERS Service Design
  • Wojciech  Woźniczka

    Wojciech  Woźniczka

    Trener Sprzedaży i Negocjacji

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

2195 zł netto od 3 września do 16 listopada

Zarejestruj się

Patron Medialny