Warszawa
Konferencja
22 ‑ 23 listopada 2022
22 ‑ 23 listopada 2022
Sound Garden Hotel
V Employer branding w praktyce
V Employer branding w praktyce
Przewodnik budowania silnej marki pracodawcy

Cel

79% potencjalnych pracowników wskazuje, że najważniejsze jest są nich atrakcyjne wynagrodzenie i benefity w obliczu kryzysu

69% kandydatów podkreśla jak atrakcyjna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy 

47% pracowników liczy się z dobrą reputacją firmy 

39% respondentów wytypowali na pierwszy plan możliwość pracy zdalnej

59% badanych podkreślają jak ważna jest dla nich kultura work-life balance*

*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022


Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 22-23 listopada 2022 r.  w Sound Garden Hotel (ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa).

Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.

W programie m.in. o tym:

  • jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników
  • jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje
  • jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces?
  • jak komunikować się z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
  • jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
  • jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną
  • dlaczego tak ważna jest rola feminatywów w języku ofert pracy
  • jak wdrażać w organizacji działania ESG, aby stały się DNA firmy
  • jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
  • jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
  • jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
  • jak prowadzić działalność społeczną w budowaniu wizerunku organizacji
  • jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku
  • jak wykorzystać Instagrama do budowania marki pracodawcy.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Sound Garden Hotel

ul. Żwirki i Wigury 18
Warszawa