
V Employer branding w praktyce
Cel
79% potencjalnych pracowników wskazuje, że najważniejsze jest są nich atrakcyjne wynagrodzenie i benefity w obliczu kryzysu
69% kandydatów podkreśla jak atrakcyjna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy
47% pracowników liczy się z dobrą reputacją firmy
39% respondentów wytypowali na pierwszy plan możliwość pracy zdalnej
59% badanych podkreślają jak ważna jest dla nich kultura work-life balance*
*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022
Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 22-23 listopada 2022 r. w Sound Garden Hotel (ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa).
Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.
W programie m.in. o tym:
- jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników?
- jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje
- jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces?
- jak komunikować się z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
- jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
- jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną
- dlaczego tak ważna jest rola feminatywów w języku ofert pracy
- jak wdrażać w organizacji działania ESG, aby stały się DNA firmy
- jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
- jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
- jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
- jak prowadzić działalność społeczną w budowaniu wizerunku organizacji
- jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku
- jak wykorzystać Instagrama do budowania marki pracodawcy.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Sound Garden Hotel
ul. Żwirki i Wigury 18
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy