V Forum Marketing Nowych Mediów

V Forum Marketing Nowych Mediów

V Forum Marketing Nowych Mediów
 / 22 ‑ 23 października 2013 / Warszawa

Cel

Dlaczego warto wziąć udział w Forum:


Już po raz piąty organizujemy dla Państwa Forum Marketingu, które cieszy się dużą popularnością wśród wielu specjalistów z branży reklamowej.

Tegoroczne wydarzenie obfitować będzie w informacje i case study dotyczące takich kwestii jak sposoby maksymalizacji efektywności kampanii, integracja elementów kampanii ON -LINE czy miarodajna ocena skuteczności działań marketingowych.

Udział w konferencji pozwoli Państwu zdobyć wiedzę na temat najnowszych trendów i najskuteczniejszych rozwiązań stosowanych w świecie marketingu. Nabyte umiejętności z powodzeniem będą mogli Państwo wykorzystać w codziennej pracy.

Forum to także miejsce wymiany doświadczeń z ekspertami oraz innymi uczestnikami rynku.


Wspólnie z Prelegentami postaramy się odpowiedzieć sobie m.in. na następujące pytania:

  • W jaki sposób połączyć wielokanałowe działania marketingowe w kampanii
  • Jakie są najnowsze i najskuteczniejsze metody promocji marki
  • Czy reklama w sieci jest skuteczniejsza od tradycyjnych form przekazu
  • Dlaczego BIG DATA jest istotnym elementem kampanii marketingowej
  • Jak pozyskiwać klientów, wykorzystując najnowsze aplikacje i narzędzia internetowe
  • Jak monitorować i usprawniać działania marketingowe

Forum adresowane jest do:

  • Osób odpowiedzialnych za kampanie marketingowe: dyrektorów, managerów, kadry zarządzającej, plannerów, strategów, analityków skuteczności strategii marketingowych
  • Kadry odpowiedzialnej za politykę komunikacyjną oraz za relacje z klientem: community managerów, PR managerów, brand managerów
  • Kadry odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem w działach e-marketingu, e-PR i e-commerce z wykorzystaniem social media i marketingu mobilnego w e-biznesie
  • Osób odpowiedzialnych za engagement marketing, social shopping, community building
  • Osób odpowiedzialnych za business development
  • Pracowników portali, serwisów internetowych, sklepów I wydawnictw
  • Przedstawicieli mediów
  • Przedstawicieli domów mediowych
  • Osób zainteresowanych aktualnościami w obszarze komunikacji marketingowej



Każdy uczestnik spotkania otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Forum.

Zapraszam Państwa serdecznie do udziału w konferencji.

Patrycja Kuriata – Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Tomasz Jakubiak

Product Manager

Miejsce

Redakcja Pulsu Biznesu ul. Kijowska 1, Warszawa


Warszawa

Patron Medialny