VI Dyrektor Administracyjny 2022

VI Dyrektor Administracyjny 2022

28 lutego 2022 / Online

Cel

Zapraszamy na VI edycję spotkania dedykowanego Dyrektorom Administracyjnym – Konferencja Dyrektor Administracyjny 2022 – które odbędzie się 28 lutego 2022 r. , w formule online.


Pandemia na dobre zmieniła podejście firm do zarządzania biurem oraz procesów administracyjnych. 

Szybkość i elastyczność w działaniu wysunęły się na pierwszy plan. Podobnie jak umiejętność pracy w środowisku nowych technologii. Praca zdalna stała się codziennością, a walka ze stresem – wyzwaniem. 

Podczas konferencji prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w ciekawe case studies oraz prelekcje eksperckie.

Zaproponowane case studies umożliwią Państwu znalezienie pomysłów, jakie inni wykorzystują w swojej pracy i z jakich czerpią korzyści.


Podczas konferencji:

  • DOWIESZ SIĘ jaką rolę pełni dyrektor administracyjny, jakie są nowe wyzwania i kluczowe obszary
  • UZYSKASZ WIEDZĘ na temat zakresu odpowiedzialności cywilnej i karnej dyrektora administracyjnego w związku z pełnią funkcją
  • POROZMAWIAMY o Robotyzacji Procesów Biznesowych (RPA) w obszarze administracji 
  • POWIEMY o nowoczesnych metodach archiwizacji dokumentów, czym jest digitalizacja dokumentów oraz jak eliminować dokumentację papierową w procesach
  • PODYSKUTUJEMY o optymalizacji i analizie procesu zakupowego
  • POMÓWIMY o biurze jako symbolu transformacji, zmianach kulturowych, elastycznej i bezpiecznej przestrzeni oraz decyzjach dotyczących biura w warunkach niepewności
  • POWIEMY w jaki sposób zarządzać flotą samochodową w niepewnych czasach.


Udział w konferencji pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: Grupa RMF, PKP Energetyka S.A., SUBEO, OptiBuy, CBRE, Volkswagen Financial Services Polska, Fleetmobility .

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online