
VI Dyrektor Administracyjny 2022
28 lutego 2022 / Online
VI Dyrektor Administracyjny 2022
/ 28 lutego 2022 / Online
Cel
Zapraszamy na VI edycję spotkania dedykowanego Dyrektorom Administracyjnym – Konferencja Dyrektor Administracyjny 2022 – które odbędzie się 28 lutego 2022 r. , w formule online.
Pandemia na dobre zmieniła podejście firm do zarządzania biurem oraz procesów administracyjnych.
Szybkość i elastyczność w działaniu wysunęły się na pierwszy plan. Podobnie jak umiejętność pracy w środowisku nowych technologii. Praca zdalna stała się codziennością, a walka ze stresem – wyzwaniem.
Podczas konferencji prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w ciekawe case studies oraz prelekcje eksperckie.
Zaproponowane case studies umożliwią Państwu znalezienie pomysłów, jakie inni wykorzystują w swojej pracy i z jakich czerpią korzyści.
Podczas konferencji:
- DOWIESZ SIĘ jaką rolę pełni dyrektor administracyjny, jakie są nowe wyzwania i kluczowe obszary
- UZYSKASZ WIEDZĘ na temat zakresu odpowiedzialności cywilnej i karnej dyrektora administracyjnego w związku z pełnią funkcją
- POROZMAWIAMY o Robotyzacji Procesów Biznesowych (RPA) w obszarze administracji
- POWIEMY o nowoczesnych metodach archiwizacji dokumentów, czym jest digitalizacja dokumentów oraz jak eliminować dokumentację papierową w procesach
- PODYSKUTUJEMY o optymalizacji i analizie procesu zakupowego
- POMÓWIMY o biurze jako symbolu transformacji, zmianach kulturowych, elastycznej i bezpiecznej przestrzeni oraz decyzjach dotyczących biura w warunkach niepewności
- POWIEMY w jaki sposób zarządzać flotą samochodową w niepewnych czasach.
Udział w konferencji pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: Grupa RMF, PKP Energetyka S.A., SUBEO, OptiBuy, CBRE, Volkswagen Financial Services Polska, Fleetmobility .
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy