VI Forum Compliance Officer

VI Forum Compliance Officer

23 ‑ 24 lutego 2021 / online

Cel


COVID-19 zakłócił działalność organizacji na wszystkich jej poziomach i postawił przed firmami nieoczekiwane wyzwania. Dlatego też rola Compliance Officera, szczególnie w ostatnim trudnym czasie jest nie do przecenienia. Zmieniające się otoczenie rynkowe powoduje, że przed działem compliance stawia się coraz więcej zadań i pojawiają się nowe wyzwania. Nowe regulacje jak np. tzw. dyrektywa o ochronie sygnalistów, bezpieczeństwo pracy zdalnej, sztuczna inteligencja, naruszenia danych oraz utrzymanie działań z zachowaniem zgodności z przepisami powodują, że konieczne jest stałe poszukiwanie nowych rozwiązań i wiedzy.

Z myślą o Państwa potrzebach i w oparciu o Państwa oczekiwania już po raz 6 mamy zaszczyt zaprosić Państwa na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych Działom Compliance – VI Forum Compliance Officer, które odbędzie się 23-24 lutego 2021 r. w formule online.

Wśród prelegentów znajdziecie Państwo wybitnych ekspertów - praktyków, którzy w swej codziennej pracy poruszają się na polu compliance, inicjując rozmaite nowatorskie rozwiązania.

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu, które doskonale wpisało się w kalendarz wydarzeń dedykowanych ekspertom tej dziedziny. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w nadchodzącym roku, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.



Podczas Forum poruszymy wiele tematów, m.in.:

  • Zarządzanie zgodnością w sytuacji ciągłego kryzysu i zmieniającej się legislacji
  • Najlepsze praktyki w pokonywaniu pandemicznych przeciwności
  • Nowe technologie - wykorzystanie zaawansowanych analiz i uczenia maszynowego do badań zgodności
  • Jak prowadzić audyty śledcze i postępowania wyjaśniające w sposób zdalny?
  • W jaki sposób dopasować narzędzia do potrzeb swojej organizacji?
  • Przestrzeganie prawa konkurencji podczas kryzysu COVID-19
  • Wyzwania w raportowaniu danych ESG
  • Jakie obowiązki dla organizacji wprowadza nowa dyrektywa o sygnalistach? 
  • Ochrona sygnalistów na świecie – rozwiązania prawne i praktyczne
  • Jak wdrożyć w organizacji kanały anonimowego zgłaszania naruszeń?
  • Rozwiązania techniczne związane obsługą kanałów zgłaszania nieprawidłowości
  • Ochrona sygnalistów w systemie zarządzania zgodnością organizacji
  • Praktyczne przykłady wdrożenia kanałów zgłaszania nieprawidłowości – case study

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panele dyskusyjne, wirtualne stoły eksperckie
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Do udziału w Forum zapraszamy:

  • Dyrektorów i Managerów ds. Compliance
  • Compliance Officerów
  • Dyrektorów i Managerów ds. Zapewnienia Zgodności
  • Dyrektorów i Managerów ds. Zarządzania Ryzykiem
  • Dyrektorów i Managerów ds. Audytu
  • Radców Prawnych, Adwokatów i Prawników zajmujących się tematyką compliance
  • Osób zajmujących się CSR
  • Członków Zarządu
  • Szefów Działów HR
  • Wszystkich zainteresowanych tematyką compliance

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

Partner Merytoryczny

Patron