VI Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO

VI Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO

VI Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO
 / 10 ‑ 11 maja 2011 / Warszawa

Cel

W programie m.in.:

  • Jak projektowane zmiany prawne zmienią strategie marketingowe branży – opinie zaprezentują przedstawiciele: Bayer, Naczelna Izba Lekarska, USP Zdrowie
  • Najnowsze orzecznictwo GIF w sprawie reklamy produktów leczniczych
  • Firma farmaceutyczna w roli sponsora
    case studies:
    Bioton, Polpharma
  • Pharma 2.0, Pharma social media marketing - najnowsze trendy w marketingu farmaceutycznym
  • Perspektywy współpracy z sieciami aptek w kontekście proponowanych zmian w ustawie refundacyjnej
    case study: Apteki Sieciowe - Producent
  • Skuteczne praktyki zarządzania relacjami z przedstawicielami handlowymi, medycznymi i handlowo-medycznymi na przykładzie Herbapolu

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jakie istotne zmiany związane z reklamą leków (w tym również refundowanych) czekają branżę farmaceutyczną? Co zmieni się w kwestii promocji leków refundowanych? – na te i inne pytania odpowie Magdalena Żak, Radca Prawny, Bayer
  • Czy nowe przepisy okażą się początkiem końca reklamy i jak zmieni się sytuacja prowadzenia działań marketingowych w firmach farmaceutycznych – odpowiedzi otrzymają Państwo w trakcie dyskusji panelowej z udziałem ekspertów z branży, reprezentujących: Apotex Inc, Roche Polska, Pharma Business Administration Consultancy, MSD Polska, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA
  • Jak ustawa refundacyjna i związane z nią wysokie obciążenia finansowe firm farmaceutycznych wpłyną na ich działania marketingowe – wyjaśni Katarzyna Komala-Wójcik, Kierownik Działu Prawnego, Prokurent, Farma-Projekt Sp. z o.o.
  • Jak wygląda nowe podejście do marketingu i sprzedaży leków? W które rozwiązania warto inwestować i czym jest efektywna komunikacja w dobie web 2.0 – swoje doświadczenia przedstawią Gabriela Abramczuk, Członek Zarządu, HealthWay i dr Tomasz M. Miśkiewicz, Prezes Zarządu, HealthWay
  • Jak zrealizować udaną kampanię farmaceutyków w mediach społecznościowych – opowie Dariusz Goźliński, Wspólnik, GreyTree,
    oraz przedstawi case studies z obszarów: antykoncepcji, dermatologii i medycyny estetycznej
  • Product placement, sponsoring, materiały prasowe – jak alternatywnie promować farmaceutyki w zgodzie z prawem

Kto powinien wziąć udział:

Przedstawiciele przedsiębiorstw działających w branży farmaceutycznej.
Osoby na co dzień zaangażowane w działania marketingowe w firmach farmaceutycznych, podmioty pracujące na zlecenie firm farmaceutycznych, a także przedstawiciele aptek oraz hurtowni i firm dystrybuujących leki. Osoby odpowiedzialne za strategię komunikacyjną, kreowanie wizerunku marki oraz tworzenie nowych rozwiązań reklamowych.
Podmioty zajmujące się tematyką reklamy i promocji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety, a w szczególności pracownicy i przedstawiciele działów:

Marketingu
Sprzedaży
PR
Handlu
Strategii i Rozwoju
Produktu
Medycznych
Prawnych

Przedstawiciele agencji reklamowych, PR oraz firm badawczych obsługujących branżę farmaceutyczną
Prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni specjalizujący się w prawie farmaceutycznym

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Zapraszam do udziału w konferencji
Ewa Konopko - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 87
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Meridien Bristol


Warszawa

Patron Medialny