VI Konferencja PRIVATE BANKING

VI Konferencja PRIVATE BANKING

VI Konferencja PRIVATE BANKING
 / 8 ‑ 9 lutego 2011 / Warszawa

Cel

W programie m.in.:

  • Kluczowe czynniki sukcesu w bankowości prywatnej na podstawie doświadczeń polskich i europejskich
  • W jakim kierunku powinna zmierzać skuteczna komunikacja i relacja z klientem zamożnym na przykładzie praktyki Banku Sarasin&Co Ltd
  • Jak zwiększać trafność określenia grupy docelowej oraz dlaczego value proposition jest źródłem przewagi konkurencyjnej —case study PKO BP
  • Jak wykorzystać wymogi MiFID jako źróło przewagi konkurencyjnej wskaże Anna Polańska z PKO BP
  • Trendy 2011 —produkty i usługi, które warto mieć w swojej ofercie przedstawią dr Władysław Bartoszewski z Credit Suisse (Luxembourg) SA oraz Edyta Bogacka z BRE Bank SA

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji

  • Jak innowacyjne podejście do doradztwa inwestycyjnego skutkuje znaczącą poprawą jakości w samym procesie obsługi oraz jakie modele doradcze są stosowane w Polsce i na świecie w oparciu o doświadczenia – powie Antoni Leonik, Dyrektor Wealth Management – Private Banking, HSBC Bank Polska SA
  • Jak wykorzystać doświadczenia banków zagranicznych w obsłudze klienta zamożnego w bankowości prywatnej w Polsce – wskaże Yves Sarasin, Executive Director, Senior Representative, Bank Sarasin & Co. Ltd SA, Przedstawicielstwo w Polsce
  • Ostatnie analizy dotyczące zamożności Polaków oraz rynku bankowości prywatnej. O poziomie i strukturze bogactwa w Polsce, a także o oczekiwaniach klientów zamożnych wobec doradztwa finansowego powie prof. Joanna Pietrzak, Partner, QUALIFACT Market Reasearch & Analysis
  • Jaki jest model biznesowy obsługi, który sprawdził i sprawdza się w praktyce? Czego nie może zabraknąć w skutecznym zarządzaniu relacjami z klientem? Odpowiedzi na te pytania udzieli Marek Michalik, Assistant Vice President Relationship Manager, Commerzbank International Luxembourg, Wealth Management, International Desk
  • Jak dobrać usługi i modele cenowe prowadzące do realizacji celów biznesowych, aby skutecznie i zyskownie rozwijać Private Banking i zdobyć przewagę konkurencyjną – wyjaśni Georg Wuebker, Partner, Centrum Kompetencyjne Bankowości, Simon-Kucher & Partners

Kto powinien wziąć udział

Podmioty zaangażowane w rozwój bankowości prytwatnej w Polsce, osoby zajmujące się tworzeniem portfela inwestycyjnego, oferty produktowej i innych usług bankowych,
a w szczególności pracownicy i przedstawiciele działów:

  • Bankowości prywatnej
  • Bankowości detalicznej
  • Obsługi klientów prywatnych
  • Sprzedaży i marketingu bankowości detalicznej i prywatnej
  • Strategii, rozwoju rynku i produktów
  • Zarządzania portfelem klienta
  • Przedstawiciele Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych
  • Domów Maklerskich
  • Towarzystw Ubezpieczeniowych, Firm Doradztwa Inwestycyjnego

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Zapraszam do udziału w konferencji
Ewa Konopko - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 87
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Meridien Bristol


Warszawa

Partner

Patron Medialny